افزایش جان باختگان واژگونی اتوبوس زنجان - تبریز
کد خبر: ۱۴۷۷۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 June 14    -    ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان زنجان گفت: شمار جان باختگان حادثه بامداد جمعه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزاد راه زنجان - تبریز به سه تن رسید.

دکتر اصغر جعفری در ارتباط با آخرین وضعیت جان باختگان و مصدومان این حادثه افزود: این حادثه ساعت ۲ و ۲۲ دقیقه بامداد روز جمعه به وقوع پیوست که ۱۱ کد آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار داشت: بر این اساس ۲۰ مصدوم توسط اورژانس و یک نفر توسط هلال احمر به مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند و ۲ نفر نیز از درمان امتناع کردند.

این مسئول ادامه داد: در این حادثه ۲ نفر در سر صحنه فوت شدند و یک نفر خانم نیز با شدت جراحات بالا به بیمارستان منتقل و سی پی آر شد که متأسفانه تلاش‌های بر ای زنده ماندن وی بی نتیجه ماند و فوت شد که در مجموع این سه نفر در رده سنی ۴۰ تا ۵۰ سال قرار داشتند.

وی اضافه کرد: تا به اکنون ۱۸ نفر در اورژانس آیت الله موسوی زنجان تحت نظر قرار دارند و ۲ نفر به بخش انتقال یافته و در مجموع وضعیت و حال عمومی مصدومان مساعد اعلام شده است.

رئیس پلیس را ه استان زنجان نیز پیش از به خبرنگار ایرنا گفته بود که این حادثه در لاین جنوبی و حدود ۴۵ کیلومتری زنجان (سه راهی ماه نشان) به علت خستگی راننده اتفاق افناد.

سرهنگ عباس مظفری خاطر نشان کرد که این اتوبوس با ۲۵ سر نشین از تبریز به تهران در حال حرکت بود که پس از خروح از جاده و برخورد با پل کنار گارد رپل واژگون می‌شود.

پیش از این نیز طی فروردین امسال ز در کیلومتر ۱۰۰ خط شمالی آزادراه زنجان قزوین ناتوانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت غیرمجاز در جاده لغزنده باعث واژگونی اتوبوس شد و ۶ مصدوم به دنبال داشت.

هم اکنون ۵۵ پایگاه اورژانس شامل ۱۷ پایگاه شهری، ۳۷ پایگاه جاده‌ای و یک اورژانس هوایی با پرسنل مجرب در استان زنجان خدمت رسانی می‌کنند.

ایرنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
0
0
مثل اینکه دیگر کنترلی بر اتوبوس ها نیست .....چند روز پیش در اتوبان اتوبوسی با سرعت 140 ولاین سمت چپ به صورت وحشتناکی تردد داشت...........
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار