فال روزانه پنجشنبه 23 خرداد 1398
کد خبر: ۱۴۷۶۰۹
تاریخ انتشار: 2019 June 13    -    ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 23 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی پرانرژی، جذاب، بلندپرواز، موقر، بسیار منظم و با برنامه هستید. شما به طور ذاتی شخصی مستقل هستید و با قدرت تصمیم گیری بالایی که دارید دیگران را تحت تأثیر قرار می دهید، با این حال شما لجباز، ولخرج و سلطه جو نیز هستید و این ویژگی ها می توانند محبوبیت شما را تحت تأثیر قرار دهند. امسال ترفیع رتبه و یا افزایش مسئولیت های حرفه ایتان قطعی خواهد بود. اگر قصد این را دارید که در خارج از کشور شغل جدیدی برای خودتان پیدا کنید و یا در کشور دیگری ادامه تحصیل داده و آینده ی حرفه ای خود را تضمین کنید امسال فرصت های خیلی خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت. پروژه های جدیدی که به عهده می گیرید کلاس کاری شما را به میزان قابل توجهی افزایش خواهند داد. در محیط خانه و زندگی شخصی شما حال و هوایی صمیمی و سالم حاکم خواهد شد که به رهایی شما از فشار و استرس هایی که خارج از خانه به شما تحمیل می شوند تأثیر قابل توجهی خواهد داشت. امسال سفر به مقاصد دور دست در برنامه ی شما قطعی خواهد بود. مجردها شانس این را خواهند داشت که در اوایل زمستان رابطه عاطفی تازه ای را شروع کنند و متاهل ها می توانند تا آن زمان رابطه خود را به ثبات رسانده و مشکلاتی که دارند را با همکاری دو طرفه به پایان برسانند. ماه های تیر، مرداد، آذر و اسفند بهترین و مهم ترین ماه های سال خواهند بود.

فروردین

امروز پای بیان احساساتتان که به میان بیاید حسابی خجالتی خواهید شد. شما معمولا آدم خجالتی و کمرویی نیستید و شاید این حالت حتی خود شما را هم متعجب کند. اطرافیانتان ممکن است نگرانتان شوند و فکر کنند که مشکلی برایتان پیش آمده است که این طور رفتار می کنید. واقعیت ماجرا این است که شما احساس می کنید که در حال حاضر به کمی آرامش نیاز دارید و باید به جای اینکه خودتان را با دنیای اطرافتان درگیر کنید کمی به درون خود مراجعه نمایید و احساسات درونی خود را مورد توجه قرار دهید. برای حل مشکلات عاطفیتان منتظر کمک دیگران ننشینید و خودتان به تنهایی با آنها روبرو شوید. مطمئن باشید که اینطوری نتایج خیلی بهتری به دست خواهید آورد.

اردیبهشت

شما امروز نمی دانید که چه راهی را باید در پیش بگیرید. احساسات شدید و خاطرات گذشته ذهن شما را به خود مشغول کرده اند. از طرفی ممکن است احساس کنید افرادی که از لحاظ سن و تجربه از شما بزرگتر هستند محدودتان کرده اند و فکر می کنند این حق را دارند که به شما بگویند چکار باید بکنید و زندگی خود را چگونه اداره کنید. ذهن خود را بیش از اندازه با این افکار و احساسات بیهوده درگیر نکنید و همان طوری رفتار کنید که خودتان فکر می کنید درست است. البته که کمک گرفتن از افراد با تجربه می تواند منافع زیادی را برای شما به همراه داشته باشد، اما در نهایت تنها خود شما هستید که حق دارید برای زندگی خود تصمیم بگیرید.

خرداد

امروز ذهن شما دارد با سرعتی فوق العاده کار می کند و هر لحظه مسیر جدیدی را در پیش می گیرد و ایده های بی نظیری در مورد اینکه کارهای مختلف را چگونه باید به انجام برسانید به فکرتان می رسند. متأسفانه، این ایده ها هرچقدر هم که ناب و کاربردی باشند در بیان کردن آنها به مشکل برخواهید خورد و نمی توانید آنها را به گونه ای ارائه دهید که دیگران را قانع کنید. برخی از اطرافیان و به ویژه همکارانتان، امروز و با شنیدن ایده ها و نظراتی که دارید احساس خواهند کرد که شما با افکار و ایده های فوق العاده تان آنها و موقعیتشان را مورد تهدید قرار داده اید. به هیچ وجه تسلیم نشوید و برای گرفتن حق خود مبارزه کنید و توانایی هایتان را به نمایش بگذارید.

تیر

شما در مکالماتی که در ارتباط با مسائل فلسفی و سیاسی دارید نظرات خود را خیلی صریح و بدون هیچگونه پرده پوشی بیان خواهید کرد. اگر مواظب خودتان نباشید و حواستان به اینکه با چه کسی دارید صحبت می کنید نباشد، این صراحت کلامتان امروز باعث دردسر شما خواهد شد. شاید بهتر باشد یک راه فرار برای خودتان بگذارید و هر وقت دیدید اوضاع دارد بهم می ریزد موضوع بحث را تغییر دهید. امروز خبرهای خوبی در مورد یکی از اعضای خانواده خواهید شنید که زندگی شما را هم تحت تأثیر قرار خواهند داد. حالا که آخر هفته هم از راه رسیده است شاید بتوانید این اتفاق خوب را در کنار خانواده و عزیزانتان جشن بگیرید.

مرداد

امروز دوستانتان توانایی شما در بیان افکارتان را تحسین می کنند، ولی اگر افکار و ایده هایتان پایه و اساسی منطقی نداشته باشند ممکن است شما را دچار گمراهی و توهم کنند. شاید دیگران متوجه این موضوع نشوند ولی خودتان خیلی زود به آن پی برده و پشیمان خواهید شد. شاید کسی بخواهد با تحت فشار قرار دادن شما چیزی که می خواهد را به دست بیاورد، سعی کنید راهی زیرکانه برای نجات خودتان از این مخمصه پیدا کنید. شما باید برای مقابله با آنها از استراتژی خودشان استفاده نمایید تا بتوانید آزادی خودتان را حفظ کنید. کمی از بار مسئولیت هایتان کم کرده و وقت بیشتری را با خانواده و عزیزانتان بگذرانید تا احساس آرامش بیشتری داشته باشید.

شهریور

امروز در محل کارتان هر کسی طرز فکری متفاوت و منحصر به فرد دارد. حتی اگر برخی از آنها در نگاه اول پیچیده به نظر برسند، اگر خوب فکر کنید می توانید به همه آنها حق بدهید. با وجود این که فکر می کنید خودتان بهترین نظرات را دارید که از این پیچیدگی ها هم به دور هستند بهتر است با دیگران کنار بیایید تا بتوانید همکاریتان را در هماهنگی و آرامش ادامه دهید. اگر همیشه تنها راهی که خودتان می گویید را قبول داشته باشید بزرگ ترین دشمن خودتان خواهید بود. برای رسیدن به بهترین نتایج باید با دیگران همفکری کرده و عاقلانه رفتار کنید. مشکلاتی که در زندگیتان هستند و اشتباهاتی که کرده اید را برای خودتان بیش از اندازه بزرگ نکنید، انسان جایز الخطاست.

مهر

امروز در حرف زدن در مورد آنچه در ذهنتان می گذرد خیلی صریح و رک هستید. افکار و ایده هایتان کاملا منطقی هستند، ولی اصرار و پافشاری بیش از اندازه شما در به کرسی نشاندن حرفتان در دیگران بازخورد منفی ایجاد خواهد کرد. اگر دیگران را تحت فشار قرار دهید به جای این که حرفتان را پیش ببرید با مخالفت و عدم همکاری آنها مواجه خواهید شد. یادتان باشد با رفتاری خوب و ملایم خیلی بهتر و راحت تر می توانید دیگران را با خودتان همراه کنید. سخاوت بدون چشم داشت شما یکی از بهترین ویژگی هایی است که هر کسی می تواند داشته باشد و این صفت قابل تحسین می تواند علاقه و توجه افراد زیادی را به شما جلب کند.

آبان

وقتی دیگران اعتقادها و افکارتان را مورد انتقاد قرار می دهند شما احساس می کنید که به خودتان حمله شده است. شما تحمل کلام تند طرف مقابلتان را نداشته و عکس العمل های شدیدی از خودتان نشان می دهید و می خواهید ضربه ای که خورده اید را تلافی کنید. بهتر است کمی بیشتر به آنچه می شنوید فکر کنید، شاید طرف مقابلتان خوبی شما را می خواهد و انتقادهایی که کرده است جهت حمایت از شما و کمک به بهتر شدن عملکردتان باشد. اگر می خواهید در هماهنگی با دیگران زندگی کنید به جای آن که دور خودتان دیوارهایی بلند بکشید باید بین خودتان و دیگران پل هایی برای ارتباط بهتر بسازید.

آذر

شما امروز به شدت سرحال و پرانرژی هستید و آماده اید تا هر کاری را با موفقیت به انجام برسانید. با این حال، متأسفانه از آزادی کافی برای پیش بردن کارها به همان صورتی که خودتان دلتان می خواهد برخوردار نخواهید بود و محدودیت هایی به شما تحمیل خواهند شد که نمی گذارند از حدود خاصی فراتر بروید و اهدافی که برای امروزتان در نظر داشته اید را به دست بیاورید. شما آماده اید تا پرواز کنید، اما چیزی فراتر از کنترل شما وجود دارد که بال هایتان را بسته است. برای رهایی از این بندها منتظر دیگران نمانید و خودتان برای نجات یافتن از این وضعیت تلاش کنید. هیچ زندانی بزرگتر از ذهن خود شما نمی تواند باشد.

دی

شما امروز دچار تنش های درونی شده اید و احساس می کنید که هیچ یک از حرف ها و یا کارهایتان درست نیستند. شما تمام سعی خود را می کنید که درست ترین کار ممکن را انجام دهید، اما به نظر می رسد هرچقدر بیشتر تلاش می کنید کمتر موفق می شوید. شاید بهتر باشد به جای زیر سؤال بردن خودتان و کارهایتان کمی در انتظاراتی که از خودتان دارید تجدید نظر کنید و بیش از اندازه از خودتان انتظار نداشته باشید. شما باید این واقعیت را بپذیرید که قرار نیست همه چیز همان طوری که شما می خواهید پیش برود و گاهی کنترل اوضاع از دست شما خارج می شود. گاهی حتی خود شما نمی دانید که چه چیزی برایتان بهتر است.

بهمن

امروز داشتن نظم و ترتیب در کارهایتان برای شما بسیار دشوار خواهد بود. کودک درون شما امروز حسابی فعال شده است و دلش می خواهد تا می تواند بازیگوشی کند. شما هم از طرفی دوست دارید این کودک بازیگوش را آزاد بگذارید تا شیطنت کند و خوش بگذراند، اما از طرفی هم مسئولیت هایی که به عهده دارید به شما این اجازه را نمی دهند که هر کاری را که دلتان می خواهد انجام دهید. این تنش دشوار درونی می تواند از بسیاری جهات زندگی شما را تحت تأثیر قرار دهد. تمام تلاش خود را بکنید تا تعادل را در زندگی خود برقرار کرده و برای هر چیزی به اندازه ی کافی وقت صرف کنید.

اسفند

اگر امروز در درک موضوعاتی که مورد بحث قرار می گیرند با مشکل مواجه شدید این موضوع را خیلی راحت و بدون هیچگونه رودربایستی به زبان بیاورید. سؤال پرسیدن بخشی مهم و ضروری در یادگیری هر چیزی می تواند باشد، پس شما نباید از اینکه سؤال بپرسید خجالت بکشید. امروز بحث هایی که در مورد موضوعات جدی و مهم هستند بالا خواهند گرفت و ممکن است حتی لحن صحبتتان کمی تند شود. یادتان باشد که قرار نیست شما متکلم وحده باشید و باید به دیگران هم فرصت حرف زدن بدهید. اگر کسی نظر مخالفی داشت سعی نکنید موضوع را عوض کرده و یا نظر خود را به او تحمیل کنید. اگر می خواهید مورد احترام قرار بگیرید به دیگران احترام بگذارید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار