استایل تابستانی ۲۰۱۹ با طلای سفید
کد خبر: ۱۴۷۵۶۲
تاریخ انتشار: 2019 June 13    -    ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
طلای سفید با جذابیّت گیرا و سحر بی پایان خود، یکی از انتخاب‌های نوین در مناسبت‌ها به شمار می‌رود. تلألؤ طلای سفید به زنانگی شما می‌افزاید و استایل شما را شیک‌تر نشان می‌دهد. با آغاز تابستان سال ۲۰۱۹ میلادی، می‌توانید استایل تابستانی خود را با طلای سفید منحصر به فرد تکمیل کنید، جواهراتی با طلای سفید که با الماس و یا سنگ‌های گرانقیمت رنگی و یا کلاسیک تزئین شده اند.

استایل تابستانی ۲۰۱۹ با طلای سفید«تابناک باتو» طلای سفید با جذابیّت گیرا و سحر بی پایان خود، یکی از انتخاب‌های نوین در مناسبت‌ها به شمار می‌رود. تلألؤ طلای سفید به زنانگی شما می‌افزاید و استایل شما را شیک‌تر نشان می‌دهد. با آغاز تابستان سال ۲۰۱۹ میلادی، می‌توانید استایل تابستانی خود را با طلای سفید منحصر به فرد تکمیل کنید، جواهراتی با طلای سفید که با الماس و یا سنگ‌های گرانقیمت رنگی و یا کلاسیک تزئین شده اند.

به همین خاطر در این گزارش مجموعه زیباترین جواهرات درخشان با طلای سفید را با طراحی‌های مدرن و منحصر به فرد گرد آورده ایم:

۱. گردنبند طلای سفید از بولگاری Bvlgari

استایل تابستانی ۲۰۱۹ با طلای سفید

گردنبندی که از مُدهای دهه هشتاد قرن پیش ۱۹۸۰ الهام گرفته شده و از مجموعه جواهرات wild pop خانه مد بولگاری می‌باشد. این گردنبند با طلای سفید ۱۸ عیار تهیه و با سنگ‌های قیمتی از جمله سنگ یاقوت کبود تزئین شده و بخش‌هایی از آن از جنس الماس است.

۲. گل سینه از مارک آدلر Adler

استایل تابستانی ۲۰۱۹ با طلای سفید

برای تابستان سال ۲۰۱۹ میلادی، گل سینه‌ای با الماس و طلای سفید از مارک Adler را انتخاب کرده ایم، این گل سینه از دوران روم باستان الهام گرفته شده است و بی تردید زیبایی و شیک بودن بی بدیلی به شما با هر لباسی که بپوشید می‌بخشد.

۳. گردنبند طلای سفید سوزان کالان Suzanne alan

استایل تابستانی ۲۰۱۹ با طلای سفید

این گردنبند از مجموعه جواهرات سوزان کالان، نمونه خوبی از قطعات جاویدان است که طراحان آن را خلق کرده اند. زنان می‌توانند امروز، فردا و حتی پس از ۲۰ سال آن را به عنوان جواهراتی زیبا به خود بیاویزند. این گردنبند با طلای سفید با بیش از ۱۰۰ مهره از الماس خالص و با خاصیّت بازتاب نور از تمام زوایا به طور دستی ساخته شده است.

۴. حلقه طلای سفید شوپارد Chopard

استایل تابستانی ۲۰۱۹ با طلای سفید

از برند معروف Chopard، این حلقه طلای سفید را از مجموعه "Happy Dreams" انتخاب کردیم. این حلقه از ابر‌ها الهام گرفته شده و طراحی سه بعدی به شکل دایره‌ای با مروارید سفید، الماس و یاقوت کبود سفید به آن زیبایی شگفت انگیزی بخشیده است.

۵. یک حلقه طلای سفید مارک مسیکا Messika

استایل تابستانی ۲۰۱۹ با طلای سفید

از مجموعه Move Romane از جواهرات مسیکا، این حلقه الماس سفید انتخاب شده، حلقه طلای سفید مسیکا برای افرادی که به طلای سفید و الماس علاقه زیادی دارند یک انتخاب مناسب به شمار می‌رود.

۶. گوشواره طلای سفید آنتیا کو Anita Ko

استایل تابستانی ۲۰۱۹ با طلای سفید

از برند Anita Ko یک جفت گوشواره زنانه با دانه‌های طلای سفید و الماس لوکس طراحی شده است. این گوشواره‌ها برای تکمیل استایل تابستانی گزینه خوبی به شمار می‌رود. لازم به ذکر است جواهرات طلای سفید برای زنانی که پوست روشن دارند مناسب‌تر است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار