زنان سلبریتی که مورد حمایت مادرانشان هستند
کد خبر: ۱۴۷۵۲۶
تاریخ انتشار: 2019 June 12    -    ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
همه ی سلبریتی هایی که در سینما و تلویزیون و... به شهرت رسیده اند همیشه از خانواده های هنری و یا معروف نبوده اند بلکه گام به گام مسیر رسیدن به شهرت را هموار کرده اند. البته این مسئله با‌عث نمی شود آنها از مادران خود تأثیر نپذیرفته و مورد حمایت آنان باشند.

زنان سلبریتی که مورد حمایت مادرانشان هستند«اختصاصی تابناک باتو» همه ی سلبریتی هایی که در سینما و تلویزیون و... به شهرت رسیده اند همیشه از خانواده های هنری و یا معروف نبوده اند بلکه گام به گام مسیر رسیدن به شهرت را هموار کرده اند. البته این مسئله با‌عث نمی شود آنها از مادران خود تأثیر نپذیرفته و مورد حمایت آنان باشند، خیلی از سلبریتی ها از طریق مادرانشان به دنیای شهرت پا گذاشته اند، مثل خواهران کارداشیان که تمام شهرت خود را از مادرشان کریس جنر دارند.

در این گزارش با مادران مشهور برخی سلبریتی های دنیا آشنا خواهید شد که از فرزندان خود برای رسیدن به شهرت حمایت کرده اند:

زنان سلبریتی که مورد حمایت مادرانشان هستند

کریس جنر: یکی از مادرهای مشهور دنیا کریس جنر است، او در ورود دخترانش به دنیای سلبریتی ها نقش زیادی داشته و تا توانسته به آنها کمک کرده است، شهرتی که در بیشتر وقتها با رسوایی های زیادی همراه بوده است.

زنان سلبریتی که مورد حمایت مادرانشان هستند

دوریا رادلان: مادر مگان مارکل دوک ساسکس که به خاطر ازدواجش با پرنس هری به شهرت رسیده و توانسته در نزد ملکه الیزابت محبوبیت زیادی به دست بیاورد دست پرورده دوریا رادلان است، او نیز برای رسیدن دخترش به جایگاهی که به دست آورده تلاش بسیاری نموده است.

زنان سلبریتی که مورد حمایت مادرانشان هستند

اوجالا بادیکون: مادر ستاره بالیوودی دیپیکا پادیکون که در یک آژانس مسافرتی کار می کند یکی از بزرگترین حامیان دیپیکا در مسیر هنری دخترش بوده و در چند تبلیغ طلا و جواهرات در کنار دخترش به چشم می خورد.

زنان سلبریتی که مورد حمایت مادرانشان هستند

مندی کرنت: مادر سلنا گومز نقش پر رنگی در قطع رابطه سلنا گومز و نامزد سابق او جاستین بیبر داشته است.

زنان سلبریتی که مورد حمایت مادرانشان هستند

مدوو چوپرا: مادر پریانکا چوپرا که در پشت ماجرای ستاره شدن پریانکا چوپرا بوده است. او به دخترش شجاعت بازی کردن در نقش هایی را داده که با جامعه سنّتی هند مغایر بوده است و به نوعی انگیزه بخش پریانکا چوپرا برای نقش های گستاخانه به شمار می رود. مادر پریانکا چوپرا به عنوان پزشک در ارتش هند فعالیت می کرد او برای موفقیت پریانکارا بسیار تلاش کرد و تلاش می کند. او در سال ۲۰۰۰ میلادی دخترش را در مسابقات ملکه زیبایی هند ثبت نام کرد، پریانکا در این مسابقه رتبه دوم را کسب کرد. او حتی برای موفقیت دخترش و حمایت هر چه بیشتر او از شغلش کناره گیری کرد.

زنان سلبریتی که مورد حمایت مادرانشان هستند

مارچلین برتراند: مادر آنجلینا جولی که دخترش شباهت زیادی به او دارد. او پیش از آنکه بر اثر سرطان از دنیا برود مهمترین حامی آنجلینا جولی بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار