فال روزانه چهارشنبه 22 خرداد 1398
کد خبر: ۱۴۷۵۲۵
تاریخ انتشار: 2019 June 12    -    ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 22 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی با صداقت، مسئولیت پذیر، قابل اعتماد، باهوش و روشن فکر هستید. شما عاشق بحث های فلسفی و موسیقی آرامش بخش هستید، اما باید به رفتارهای عصبی و عجولانه ای که در رویارویی با موقعیت های دشوار از خودتان نشان می دهید غلبه کنید. امسال شما روی پروژه های جدیدی کار خواهید کرد که هر چند منافع مالی آنها دیر به دستتان خواهند رسید، اما مطمئنا، دیر یا زود، سود زیادی را روانه ی حساب بانکی شما خواهند کرد. به نظر می رسد که شما شانس بالایی در سرمایه گذاری روی املاک و یا در بازار سهام داشته باشید، پس از این فرصت به خوبی استفاده کنید؛ فقط این نکته را هم باید به یاد داشته باشید که سرمایه گذاری های بلند مدت منافع خیلی بیشتری را برای شما به همراه خواهند داشت. در نیمه ی دوم سال یک سفر تفریحی و یا زیارتی به مقصدی دوردست خواهید داشت. زیاد روی قول و قرارهای دوستان و اقوام خود حساب نکنید زیرا آنها بیش از آنچه توانش را دارند به شما وعده و وعید خواهند داد. در زمینه ی حرفه ای باید تمرکز بیشتری روی شغل و حرفه ی خود داشته باشید و تمام تلاشتان را به کار بگیرید تا بتوانید به اهداف مورد نظرتان دست پیدا کنید. در روابط عاطفی، امسال وابستگی شما و طرف مقابلتان بیشتر از قبل خواهد شد و اگر هنوز ازدواج نکرده باشید ممکن است این اتفاق همین امسال بیفتد.ماه های تیر، شهریور و آذر بهترین ماه های سال خواهند بود و تغییرات و موفقیت های زیادی را برای شما به همراه خواهند داشت.

فروردین

یکی از اعضای خانواده و یا دوستانتان که در شهر و یا کشور دیگری زندگی می کند تصمیم گرفته است که به دیدن شما بیاید و این موضوع شما را به شدت هیجان زده و خوشحال کرده است. شما امروز زمان زیادی را پای تلفن و به صحبت کردن با این شخص خواهید گذراند تا برای زمانی که پیشتان خواهد بود و وقتی که با هم خواهید گذراند برنامه ریزی کنید. اگر قصد مهاجرت به شهر یا کشور دیگری را داشته باشید هم امروز روز خوبی برای فکر کردن به این تصمیمتان خواهد بود و می توانید اطلاعات خیلی زیادی در این رابطه کسب کرده و و از تصمیم خود در این باره مطمئن شوید، اما امروز زمان خوبی برای برنامه ریزی در این مورد نخواهد بود.

اردیبهشت

امروز تبادل نظر با یکی از اعضای خانواده تان می تواند زمینه ساز پیشرفت حرفه ای و کسب درآمد بیشتر برای شما باشد،پس به سادگی از کنار صحبت هایی که در این مورد دارید نگذرید. امروز مجبور خواهید بود که زمان زیادی را صرف کارهای اداری مربوط به مسائل مالی کنید، اما خوشبختانه این کارها در جهت مثبت هستند و با انجام آنها حال خیلی بهتری خواهید داشت و احساس می کنید که از لحاظ مالی به یک ثبات نسبی رسیده اید. امرور روز بسیار خوبی برای انجام تحقیقات در هر زمینه ای می تواند باشد. ذهن شما بسیار خوب کار می کند و حس ششمتان هم به کمکتان خواهد آمد، پس از این موقعیت به خوبی استفاده کنید.

خرداد

اگر لازم است که یک کار اداری را به انجام برسانید و یا یک درگیری حقوقی دارید، یا قصد دارید معامله ای رابه حالت رسمی در بیاورید امروز بهترین فرصت ممکن برای انجام این کار خواهد بود. روابط شما با دیگران و به ویژه با عشقتان امروز دارند خیلی خوب پیش می روند و تمام مدت حمایت و توجه آنها را احساس خواهید کرد. افراد جدیدی نیز سر راهتان قرار خواهند گرفت که یکی از آنها جذابیت فوق العاده ای برای شما دارد. اگر مجرد هستید این می تواند همان فرصتی باشد که در انتظارش بوده اید پس آن را به راحتی از دست ندهید. شما به سادگی از هر کسی خوشتان نمی آید، پس خجالت را کنار گذاشته و جلو بروید.

تیر

امروز خانه و مسائل خانوادگی برای شما از هر چیز دیگری مهمتر هستند و ترجیح می دهید که تمام وقت خود را صرف آنها بکنید. شاید بخواهید بیشتر روزتان را به نظافت منزل اختصاص بدهید و یا خریدهای لازم را برای خانه انجام داده و تغییراتی در دکوراسیون آن ایجاد کنید. باغبانی و رسیدگی به گل و گیاه های خانه تان هم می تواند برای شما از جذابیت بالایی برخوردار باشد. اگر در خانه هیچ گلدانی ندارید امروز بهترین فرصت ممکن برای اضافه کردن طراوت و شادابی گلها به فضای گرم خانه تان خواهد بود. اگر می خواهید اعضای خانواده تان را غافلگیر کرده و عشق و علاقه ی خود را به آنها نشان دهید پختن یک غذای خوشمزه گزینه ی خیلی خوبی خواهد بود.

مرداد

واقعیت معمولا به اندازه ای که شما انتظار دارید خوب و هیجان انگیز نیست، اما به نظرتان دلیل اصلی این وضعیت انتظارات غیر واقع بینانه ای که شما دارید نیست؟ شما اغلب توجه چندانی به جزئیات نمی کنید و اساسا علاقه ای به جزئیات ندارید، اما اگر چشم هایتان را کمی بیشتر باز کنید خواهید دید که جزئیاتی فوق العاده از اتفاقی بسیار خوب و هیجان انگیز دارند پیش رویتان حاضر می شوند، شما باید در نگرش خود تجدید نظر کنید. قدرت تخیل و خلاقیت شما در سطح بسیار بالایی قرار گرفته اند و اگر قصد انجام یک کار هنری و یا پروژه ی خلاقانه را داشته باشید بدون شک نتیجه ای فوق العاده به دست خواهید آورد.

شهریور

شرایط کیهانی موجود به شما انگیزه داده است تا در اهداف و خواسته های مربوط به زندگی و روابط اجتماعی خود تجدید نظر کرده و تغییراتی را به وجود بیاورید. شاید دلتان بخواهد شغل و حرفه تان و یا دوستانی که دارید را عوض کنید، اما این کار دشوارتر از آن چیزی که خودتان فکر می کنید خواهد بود، زیرا دنیایی که شما را در بر گرفته است در واقع بازتابی از خود شماست، پس اگر می خواهید آن را تغییر دهید اولین گامی که برمی دارید باید ایجاد تغییر در وجود خودتان باشد. شما امروز خیلی خوب می توانید افکار و احساسات دیگران را درک کنید و این می تواند فرصت بسیار خوبی برای پیشرفت رابطه عاطفیتان باشد.

مهر

شما باری دیگر و تحت تأثیر شرایط کیهانی موجود به دنبال راه فراری هستید تا از هر تعهدی که دارید و از هر رابطه ای که محدودیتی را به شما تحمیل می کند بگریزید. شما آماده اید تا اگر لازم باشد به آن طرف دنیا بروید تا فقط خودتان را از تله ای که احساس می کنید در آن گیر افتاده اید رها کنید و بتوانید با خیال راحت و بدون وابستگی به هیچکسی، در کمال استقلال و آزادی روزهایتان را بگذرانید. شاید رهایی از قید و بندهایی که دست و پای دیگران را می بندند یکی از نقاط قوت شما باشد، اما همین ویژگی شما نقطه ضعفتان نیز هستید! شما باید یاد بگیرید که برای وقت گذراندن با دیگران و بودن در کنار آنها ارزش و اهمیت بیشتری قائل شوید.

آبان

چرا برقراری ارتباط با دیگران برای شما اینقدر دشوار است؟ شما این را خیلی خوب می دانید که برقراری ارتباط با دیگران به شما چیزهای جدیدی را یاد خواهد داد و زمینه ساز رشد و پیشرفت شما خواهد شد. این واقعیت در مورد همه صدق می کند، اما در مورد شما داشتن ارتباط با دیگران از اهمیت بیشتری هم برخوردار است، زیرا به شما کمک می کند تا رفتار منطقی تری داشته باشید و به جای اینکه در عالم رویاهایتان زندگی کنید ارتباط خود را با دنیای واقعی حفظ کنید. پس تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا با اطرافیان خود، به ویژه آنهایی که دوستشان دارید و برایتان از ارزش و احترام بیشتری برخوردار هستند، روابط بهتر و محکمتری داشته باشید.

آذر

پایان هر دوره ای، آغازگر دوره ای جدید در زندگی هر کسی خواهد بود. امروز هم شما وارد دوره ی جدیدی از زندگی خود خواهید شد که درک تازه ای از دنیای اطرافتان را برای شما به ارمغان خواهد آورد و انرژی های جدیدی را در وجود شما فعال خواهد کرد. شما این اواخر نسبت به همیشه ریسک پذیری بالاتری داشته اید و احساساتی را بروز داده اید که معمولا از دیگران مخفی نگه می دارید. امروز می تواند روز بسیار خوبی برای فکر کردن به این موضوع باشد که آیا کار درستی را انجام داده اید و یا زیاده روی کرده اید! گروه دوستان شما امروز به صورت غیر منتظره ای به هم خیلی نزدیک تر از قبل شده است و اعضای آن نسبت به هم حسی مانند یک خانواده را دارند.

دی

آیا احساس می کنید که از لحاظ احساسی و عاطفی فشار خیلی زیادی به شما وارد شده است و دیگر توان تحمل بیش از این را ندارید؟ خوشحال باشید! حالا دیگر می تواند نفس راحتی بکشید و در آرامش از روزهای آرامی که در انتظارتان هستند لذت ببرید. در چند هفته ی آینده آسمان زندگی شما آفتابی تر خواهد بود و می توانید انرژی و توان خود را روی زندگی عاطفی تان متمرکز کنید. شما این را خیلی خوب می دانید که به احساس امنیت و ثبات بیشتری نیاز دارید، اگر با همین فرمان پیش بروید خیلی زود به این اهداف خود دست پیدا خواهید کرد. امروز اگر می خواهید اعصاب راحتی داشته باشید خودتان را از اخبار سیاسی و اجتماعی دور نگه دارید!

بهمن

شاید امروز بخواهید همراه با سایر اعضای خانواده تان به یک فعالیت تفریحی هیجان انگیز بپردازید. با توجه به سطح انرژی فعلی شما این می تواند فرصت خیلی خوبی باشد تا کمی از این انرژی مضاعف را تخلیه کنید. در حین انجام این فعالیت ها با افراد جدید و جالبی هم آشنا خواهید شد که می توانند تبدیل به دوستانی ارزشمند برای شما بشوند. اگر مسئولیتی به عهده ی شما گذاشته شده است که باید برای انجام آن طبق یک برنامه ی خاص پیش بروید و یا اگر قرار است برای شروع یک پروژه ی جدید برنامه ریزی هایی را به انجام برسانید، حواستان را جمع کنید، امروز عملی کردن برنامه هایی که دارید کار ساده ای نخواهد بود!

اسفند

شاید شما آدم حساسی باشید، اما به همان اندازه محکم و مصمم نیز هستید. شما طی چند هفته ی گذشته موج هایی را پشت سر گذاشته اید که هر چند رویارویی با آنها برایتان کار دشواری بوده است، ذره ای از توان و اراده ی شما کم نکرده اند. حالا که به این روزهای پرفشار نگاه می کنید احساس رضایت می کنید و از نتایجی که به دست آورده اید خوشحال هستید. هفته های آینده روزهای آرام تری را برای شما به ارمغان خواهند آورد، از این فرصت حداکثر استفاده را ببرید و برای تحت کنترل درآوردن تمام جنبه های زندگی خود هر کاری که لازم می دانید را انجام دهید. فقط یادتان باشد استراحت کافی را هم در برنامه ی خود جای دهید!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار