خواستگاری راموس از همسرش بعد از گل زدن+عکس
کد خبر: ۱۴۷۵۱۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2019 June 12    -    ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰

سرخیو راموس کاپیتان تیم ملی اسپانیا در جریان بازی این تیم مقابل سوئد، گل اش را به شیوه خاصی به همسرش تقدیم کرد.

راموس که شنبه آینده داماد خواهد شد، گلی که در بازی با سوئد به ثمر رساند را به همسرش پیلار روبیو تقدیم کرد. او برای شادی بعد از گلش روی زمین چمن ورزشگاه برنابئو زانو زد و ژست تقدیم حلقه ازدواج را تقلید کرد و حلقه ای فرضی را به سمت دوربینها گرفت تا بدین ترتیب وبه شیوه ای نمادین از همسرش خواستگاری کرده و این گل را به او تقدیم کند.

خواستگاری راموس از همسرش بعد از گل زدن+عکس

مراسم ازدواج سرخیو راموس و همسرش پیلار روبیو، شنبه آینده در شهر سویا برگزار خواهد شد و آنها بیش از 400 نفر میهمان خواهند داشت.

سرخیو راموس این گل را از روی ضربه پنالتی به ثمر رساند و این گل، اولین گل ماتادورها دراین بازی بود. این گل، هفتمین گل راموس از زمان حضور لوئیز انریکه روی نیمکت مربیگری تیم ملی اسپانیاست و بدین ترتیب او آقای گل ماتادورها در حضور سرمربی فعلی اش است.

خواستگاری راموس از همسرش بعد از گل زدن+عکس

راموس تنها مدافع درتمام قاره اروپاست که آقای گل کشورش در رقابتهای مرحله مقدماتی یورو2020 است. او با گلی که دربازی با سوئد زد با رکورد گلزنی تلمو زاررا با 20 گل با پیراهن تیم ملی اسپانیا برابری کرد.

راموس اگر دو گل دیگر برای ماتادورها بزند، دهمین گلزن برتر تاریخ تیم ملی اسپانیا لقب خواهد گرفت. او در هشت بازی اخیر تیم ملی اسپانیا 7 گل زده و به جز مصاف با انگلیس و مالت، در تمام بازیهای اسپانیا بعد از جام جهانی 2018 روسیه، به گل رسیده.

سایت رسمی فوتبالی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
5
25
بچه هم دارند وتازه میخواهندوبا دبدبه و کبکبه ازدواج کنند هیچکس هم قضاوتشون نمیکنه. چنین اتفاقی در کشور ما یک افتضاح بزرگ است که عواقب ناشی از بدنامی اش تا ابد با این سه نفرهمراه میشود. خوشابحالشون که هیچ استرس و دل نگرانی ندارند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
1
21
چرا میگی همسرش؟ خب بگین دوس دخترش!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
همون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
0
0
میشه گفت با قوانین ما انگار تا حالا با ازدواج موقت با هم بودن و بچه دار شدن و حالا دارن ازدواچشونو به دائم تبدیل میکنن.

ازدواج یعنی اینکه دو انسان مجرد (البته تو اسلام مرد میتونه مجرد نباشه) همدیگه رو بعنوان همسر و شریک زندگی قبول کنن. لفظ عربی صیغه موقت و دائم هم همینو میگه.
سينا اميرى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
0
0
بابا نه كه دايي من اينجورى خواستگارى كرد دايي من رفته مونده پرسپوليس
خوبه ها بچاها
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار