فال روزانه سه شنبه 21 خرداد 1398
کد خبر: ۱۴۷۴۱۲
تاریخ انتشار: 2019 June 11    -    ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 21 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فردی هستید که اهداف خاصی در ذهن تان دارید و برای رسیدن به آنها هم تلاش می کنید . اگر تا به حال به آنچه خواستید نرسیدید، بدانید که مشکل از روند کارتان است. شاید با یک برنامه ریزی دقیق تر زودتر به هدف تان برسید. اگر کمی تغییر به سبک زندگی تان دهید، همه چیز بهتر پیش خواهد رفت. شما فردی هستید که از کمک به دیگران لذت می برید و نه تنها برای خود بلکه برای دیگران نیز مفید واقع می شوید. اگر در کار مورد علاقه تان فعالیت نمی کنید و دوست دارید شغل خود را تغییر دهید، دست نگه دارید زیرا اکنون زمان خوبی برای آن نیست. شاید بد نباشد که در اواسظ سال به آن فکر کنید. فعال و صبور باشید و از فرصت های خوبی که در ماه تیر و مرداد به سراغ شما می آیند، استفاده کنید. اگر می خواهید مورد لطف و بخشش دوست تان خود قرار بگیرید، تا جایی که می توانید ارتباطات خود را گسترش دهید. در چند ماه آینده با ورود فردی به زندگی تان سورپرایز خواهید شد. ماههای مهر، آبان و بهمن از بهترین ماههای سال شما خواهد بود.

فروردین

روزی که مدت ها انتظارش را می کشید سرانجام فرا رسیده. کاری را که مدت ها پیش آغاز کرده بودید، سرانجام نتیجه می دهد و در رابطه با آن پیشنهادهای خوبی دریافت می کنید. این فرصتی است که به ندرت در زندگی شما پیش می آید پس از آن نهایت استفاده را بکنید. در رابطه عاطفی خود تظاهر می کنید اتفاق خاصی میان شما و شریک زندگی تان رخ نداده، در صورتی که این رفتار رابطه شما را بدتر خواهد کرد. پس تا دیر نشده در مورد آن با شریک زندگی تان صحبت کنید.

اردیبهشت

امروز روزی ست که باید تعادل را در هر کاری که انجام می دهید، رعایت کنید. مراقب باشید که تحت تاثیر دیگران سرعت تان را کم و زیاد نکنید زیرا برخلاف انتظارتان، به ضررتان تمام می شود. شرایط کنونی شما فرصت های خوبی به خصوص برای پیدا کردن عشق در اختیارتان قرار می دهد اما شما آنها را نادیده می گیرید. اگر نمی خواهید که تا آخر عمر مجرد بمانید، بهتر است که با دقت بیشتری به اطراف تان نگاه کنید. متاهل ها امروز یک خبر خوب می شنوند که نگرانی هایشان را از بین خواهد برد.

خرداد

شما دچار مشکلی شده اید اما به جای کم گرفتن از فردی که در این زمینه تخصص دارد، در اینترنت به دنبال جواب تان هستید. بهتر است که از تنبلی دست بردارید و از دیگران کمک بگیرید تا هر چه زودتر مشکل تان برطرف شود. به زودی فرصتی برایتان فراهم می شود تا خودی نشان دهید. این فرصت تغییری در زندگی تان ایجاد می کند که شاید در ابتدا نتوانید خودتان را با آن وفق دهید اما خیلی زود می بینید که همه چیز بهتر از آنچه شما انتظار دارید، پیش می رود.

تیر

شما سرتان را بیش از حد شلوغ کرده اید و فکر می کنید که می توانید تمام آنها را با هم انجام دهید اما مراقب باشید زیرا با این روش به نتیجه نمی رسید و در نهایت مجبور می شوید آنها را نیمه کاره رها کنید. اگر کارهایتان را اولویت بندی کنید و پله پله پیش روید، نتیجه بهترین خواهید گرفت. با فردی قرار ملاقاتی می گذارید که انرژی مثبتی به شما انتقال نمی دهد. اگر می خواهید از این وضعیت خلاص شوید، به دلایلی که موجب دوری شما از هم شده است، خوب بیاندیشید.

مرداد

احساس می کنید آنطور که باید نتیجه کارهایتان را نگرفته اید و همین موضوع شما را دلسرد کرده و دست و دلتان به هیچ کاری نمی رود. اما نگران نباشید، مشکلی که مدت هاست ذهن شما را درگیر کرده در آینده ای نه چندان دور حل خواهد شد. در مورد مسایل عاطفی، سعی کنید دیگران را از دخالت در کار شما دور کنیدو دیگران نباید به جای شما تصمیم بگیرند بنابراین اجازه ندهید آنها بر انتخاب های شما تاثیر بگذارند. آنچه که دلتان را می گوید را انجام دهید تا راه درست را به شما نشان دهد.

شهریور

امروز روزی است که باید به احساسات اهمیت دهید زیرا بیش از منطق می توانند به شما کمک کنند و راه درست را نشان تان دهند. در تصمیم گیری عجله نکنید و همه چیز را با حوصله پیش ببرید. شاید مجبور باشید با افرادی که تمایل زیادی به برقراری ارتباط با آنها ندارید، دیداری داشته باشد اما بهتر است که آن را کنسل نکنید زیرا راههای زیادی را به رویتان خواهد گشود. چند روزی است که از روی بی حوصلگی با تمام پیشنهادهای شریک زندگی تان مخالفت می کنید. شاید این کار حس قدرت به شما دهد اما این احساس موقتی است. بهتر است همان روند زندگی آرام خود را در پیش گیرید.

مهر

این روزها اختلاف نظرهای زیادی با شریک زندگی تان دارید، به فکر راه حلی برای سازگاری در رابطه عاطفی خود هستید. پیشنهاد می کنیم مدتی را به دور از هم سپری کنید تا برای تغییرات مثبتی که می توانید به رابطه تان دهید، بیاندیشید. اگرچه به نیازها و علاقمندی های شما توجهی نمی شود، اما نگران نباشید این وضعیت موقتی است. از آنجایی که در شرایط عاطفی بدی به سر می برید، انگیزه لازم برای کارهای خود را نیز از دست داده اید. اما بهتر است گذشته را فراموش کنید و برای آینده ای روشن تلاش کنید.

آبان

کمی ناراحت و دلگیر به نظر می رسید. اگرچه دوست دارید تنها باشید اما اطرافیان تان تنهایتان نمی گذارند. به پیشنهادهای آنها نه نگویید تا حالتان زودتر خوب شود.. ممکن است فکر کنید که آنها شما را مجبور به کارهایی که دوست ندارید، می کنند یا این که می خواهند از شما سو استفاده کنند. اما اینها فکرهای باطل است و صحت ندارد. اگر به دنبال فرصتی هستید تا مشکلات عاطفی خود را حل کنید، باید تا ابد منتظر بمانید. امروز بهترین زمان برای قدم برداشتن است. به جای این که به تقدیر امیدوار باشید، خود برای خوشبختی خود تلاش کنید.

آذر

امروز در محیط کار تغییری در روند کارتان می بینید که انتظارش را ندارید. ممکن است این تغییر برای شما سخت باشد اما بهتر است که مقاومت نکنید. مشکلی در رابطه عاطفی شما بوجود آمده که شما را بسیار عصبی و ناراحت کرده است. به جای حرص خوردن، بهتر است انرژی خود را صرف صحبت کردن با شریک زندگی تان کنید. اگر می خواهید هر چه سریع تر از این وضعیت خلاص شوید، توصیه های او را جدی بگیرید. برای داشتن یک زندگی شادتر، وقت بیشتری را به خانواده اختصاص دهید و از بیان احساسات و ایده های خود به دیگران نهراسید.

دی

زمان خوبی است تا هدف های زندگی تان را اولویت بندی کنید و به آنچه واقعا می خواهید به دست آورید، بها دهید. در این راه از هر چه حواستان را پرت و شما را از هدف تان دور می کند، اجتناب کنید. شما علاقه زیادی به تجربه کردن چیزهای غیرعادی دارید، بنابراین زمان خود را به طوذ کامل صرف آنها کنید. ممکن است امروز درباره روابط عاطفی خود تصمیمات عجولانه ای بگیرید. اگر در انتخاب آنها دقت لازم را داشته باشید، مشکلی پیش نمی آید. بهتر است ایده های خود را با عشق تان نیز به اشتراک بگذارید.

بهمن

احساس می کنید که زندگی کاری شما با سرعت زیادی رو به جلو پیش می رود، حتی شاید پروژه هایی که انتظار آن را ندارد به اتمام برسند. اگر نتوانستید کنترل تمام آنها را پیش به دست بگیرید، نگران نباشید. امروز بنشینید و در مورد راهی که پشت سر گذاشته اید، به خوبی بیاندیشید. منتظر یک سورپرایز نیز باشید. ممکن است امروز از دست شریک زندگی تان دلگیر شوید. بهتر است برای پنهان کردن این احساس، آنها را بیان کنید و با کنترل درست آن به دنبال راه حل باشید.

اسفند

امروز اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. با دیگران بیشتر در ارتباط باشید و بدانید که مردم از شنیدن صحبت های شما خشنود خواهند شد. شما آنقدر از تعریف دیگران لذت می برید و انرژی می گیرید که بی درنگ پله های موفقیت را پشت هم طی خواهید کرد، موفقیتی که آن را مدیون تلاش های چند ماه اخیر خود هستید. درباره مشکلی که میان شما و عشقتان پیش آمده، گفتگو کنید. فقط درباره کلامی که به زبان می آورید، خوب بیاندیشید و آنها را به نرمی بیان کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار