کشف سر گرگ ۴۰ هزار ساله متعلق به عصر یخبندان
کد خبر: ۱۴۷۳۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 June 11    -    ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
لاشه ی کشف شده نکات جالبی را برای کاشفان داشته که یکی از آنها سالم ماندن مغز این حیوان شکارچی است که بعد از گذشت دهها هزار سال به طرز شگفت انگیزی سالم مانده است ؛ علاوه بر این وضعیت لاشه به گونه ای است که دانشمندان آن را به عنوان "کشف منحصر به فرد از اولین بقایای یک گرگ پلیستوسن با بافت محافظت شده" توصیف کردند.

کشف سر گرگ چهل هزار ساله متعلق به عصر یخبندان«تابناک باتو» ـ تصاویری حیرت آور از کشف جدید محققان در سیبری نمایی دیگر از موجودات عصر یخبندان را نشان می دهد؛ گرگی که 40.000 سال پیش می زیسته و حالا سر او کشف شده است.


 لاشه ی کشف شده نکات جالبی را برای کاشفان داشته که یکی از آنها سالم ماندن مغز این حیوان شکارچی است که بعد از گذشت دهها هزار سال به طرز شگفت انگیزی سالم مانده است ؛ علاوه بر این وضعیت لاشه به گونه ای است که دانشمندان آن را به عنوان «کشف منحصر به فرد از اولین بقایای یک گرگ پلیستوسن با بافت محافظت شده» توصیف کردند.

کشف سر گرگ چهل هزار ساله متعلق به عصر یخبندان

کشف سر گرگ چهل هزار ساله متعلق به عصر یخبندان

سر گرگ در یکی از سردترین مناطق کره ی زمین و در کنار رودخانه Tirekhtyakh توسط مردی بومی کشف شده و کشف شگفت انگیز او در نمایشگاه حیوانات یخ زده در توکیو به نمایش گذاشته شده است . این گرگ با پوستی مشابه ماموت ها و با پوزه ای بزرگ تر از گرگهای امروزی سیبری به خوبی تفاوت قدرت فک و دندان هایش را نشان می دهد.

دکتر آلبرت پروتپوپوف، دانشمند روسی، گفت: این یک کشف منحصر به فرد از بقایای اولیۀ یک گرگ پلیستوسن با بافتی نسبتا کامل است که می توان روی ان بررسی انجام داد. طول سر گرگ متعلق به عصر یخبندان 16 اینچ و قدمت آن 40.000 سال توسط محققان و کارشناسان ژاپنی اعلام شده است.

نمناک

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
0
3
شبیه گرگهای سریال گیم اف ترونزه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار