زیباتر کردن خانه، به شیوه‎ای مقرون به صرفه
کد خبر: ۱۴۷۲۹۱
تاریخ انتشار: 2019 June 10    -    ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
داشتن آرامش در خانه، یکی از نیازهای مشترک همه انسان‎هااست. یکی از عواملی که می‎تواند این آرامش را به ارمغان بیاورد، فضای داخلی خانه است که البته خیلی ها هزینه زیادی را صرف آن می‎کنند. اما می‎توان با یک سری ترفندهای ساده و کاربردی، به شیوه‎ای مقرون به صرفه خانه را زیباتر از قبل کرد.

زیبا تر کردن خانه، به شیوه‎ای مقرون به صرفهبه گزارش «تابناک با تو»؛ داشتن آرامش در خانه، یکی از نیازهای مشترک همه انسان‎هااست. یکی از عواملی که می‎تواند این آرامش را به ارمغان بیاورد، فضای داخلی خانه است که البته خیلی ها هزینه زیادی را صرف آن می‎کنند. اما می‎توان با یکسری ترفندهای ساده و کاربردی، به شیوه‎ای مقرون به صرفه خانه را زیباتر از قبل کرد.

زیبا تر کردن خانه، به شیوه‎ای مقرون به صرفه

در این مطلب ایده هایی را به شما پیشنهاد می‎کنیم که در زیبا‎ تر کردن خانه به شیوه‌ای مقرون به صرفه، به شما کمک خواهد کرد.

از گیاهان گلدار استفاده کنید

ژاپنی‌ها معتقدند: وجود گل در خانه موجب از بین رفتن هرگونه بیماری روحی به‌ویژه افسردگی می‌شود و در شادابی و نشاط افراد تأثیر به سزایی دارد. چنین تفکری به‌تدریج در جای جای جهان جا افتاده و امروزه از نظر همه طراحان داخلی، وجود حداقل یک گلدان طبیعی در خانه ضروری است.

استفاده از گل آرایی یکی از راه های ارزان برای زیباتر کردن خانه است.

زیبا تر کردن خانه، به شیوه‎ای مقرون به صرفه

از ترکیب رنگی مناسب استفاده کنید

بهترین مبلمان، بهترین چیدمان و یا حتی بهترین لباس‎ها اگر رنگ نامناسبی داشته باشند هیچ جلوه‎ای نخواهند داشت. برای داشتن خانه‎ی زیباتر و جلوگیری از هزینه‎های اضافی باید رنگ‎های زیبا و شاد را بشناسید و از ترکیب رنگ‎های مناسب برای فضای داخلی‎تان استفاده کنید. با این کار تا حد زیادی از میزان هزینه‎های اضافی جلوگیری می‎شود در عین حال خانه‎ی زیباتری نیز خواهید داشت.

زیبا تر کردن خانه، به شیوه‎ای مقرون به صرفه

وسایل چشمگیر خانه را نو کنید

نو نوار کردن وسایل خانه، تأثیر زیادی بر زیباتر شدن خانه می‎گذارد. البته نیازی نیست تمام وسایل خانه را تعویض یا تعمیر کنید! کافی است که یکی از وسایل مورد علاقه‎ خود را که تأثیر زیادی در فضای داخلی خانه شما دارد تعویض کنید. این وسیله می‎تواند روکش مبلمان، پرده، روتختی و یا لوازمی از این قبیل باشد، که با تعویض آن علاوه بر تغییر دکوراسیون خانه به شیوه‎ای مقرون به صرفه، می‎توانید زیبایی فضای داخلی خانه خود را دو چندان کنید.

زیبا تر کردن خانه، به شیوه‎ای مقرون به صرفه

لوازم تزیینی کوچک تهیه کنید

برای داشتن یک خانه‎ی زیبا و تغییر دکوراسیون کم‎هزینه نیازی نیست حتما مبلمان گران‎قیمت خریداری کنید، گاهی با کمک لوازم جانبی و تزئیناتی ساده و کم‎هزینه می‎توانید فضای خانه‎ی خود را زیبا و چشمگیرتر از قبل کنید. این لوازم جانبی می‎تواند کوسن، آباژور و یا تابلوهای تزئینی باشند که باید هماهنگ با فضای داخلی‎ از آن‎ها استفاده کنید.

زیبا تر کردن خانه، به شیوه‎ای مقرون به صرفه

نور پردازی مناسب داشته باشید

یکی از فاکتورهایی که می‎تواند تا حد زیادی در زیبایی خانه تأثیرگذار باشد، نور طبیعی است. اما گاهی طراحی خانه به صورتی است که امکان بهره گیری از نور طبیعی فراهم نیست. در چنین موقعیتی با جایگزین کردن نور پردازی مناسب در فضا می‎توانید روشنایی دلخواه را در خانه‎ی خود ایجاد کنید و خانه‎ای زیباتر داشته باشید.

زیبا تر کردن خانه، به شیوه‎ای مقرون به صرفه

منبع: چیدانه

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار