هراز دوشنبه شب مسدود می‌شود
کد خبر: ۱۴۷۲۷۱
تاریخ انتشار: 2019 June 09    -    ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶

سرهنگ سیاوش محبی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس، در خصوص انسداد محور هراز در روز دوشنبه اظهار داشت: محور هراز از ساعت ۲۳ روز دوشنبه ۲۰ خردادماه لغایت ۵ بامداد روز سه‌شنبه ۲۱ خردادماه به دلیل عملیات‌ترمیم و شستشوی سیستم روشنایی در تونل سپاسد در حوزه مازندران مسدود می‌شود.

وی گفت: ممنوعیت از جنوب به شمال محور هراز در محدوده پیست آبعلی و محدوده مشاء اعمال می‌شود و هم‌وطنان می‌توانند از مسیر جایگزین فیروزکوه تردد کنند.

محبی افزود: هم‌اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و عادی گزارش‌شده و مشکلی در خصوص عبور و مرور وسایل نقلیه در این محورها وجود ندارد.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران بابیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، اذعان کرد: هم‌وطنان با رعایت مدیریت زمان سفر و پس از اطلاع از وضعیت راه‌ها اقدام به آغاز مسافرت کرده و با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، استراحت کافی در قبل و حین سفر، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی سفری ایمن برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار