فال روزانه یکشنبه 19 خرداد 1398
کد خبر: ۱۴۷۲۱۲
تاریخ انتشار: 2019 June 09    -    ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 19 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی بلندپرواز، قانون مدار، با نظم، هوشیار، عملگرا و مقتدر هستید. شما شخصیتی کاریزماتیک و منحصر بفرد دارید که باعث می شود در موقعیت های اجتماعی مختلف بدرخشید، اما شما در عین حال گاهی لجباز، کینه جو و دمدمی مزاج نیز می شوید. امسال ستاره ی بخت شما خواهد درخشید و شهرت و ثروت قابل توجهی را به دست خواهید آورد. اگر در گذشته سرمایه گذاری هایی انجام داده باشید، امسال این سرمایه گذاری ها به مرحله ی سوددهی خواهند رسید. برای به دست آوردن سود بیشتر در املاک یا بازار سهام سرمایه گذاری کنید، اما عجله کردن در این مورد برایتان مضر خواهد بود. برای پیشرفت در زمینه ی حرفه ای باید از مقامات بالاتر و افراد باتجربه کمک بگیرید تا چیزهای جدیدی را یاد بگیرید که به بهتر شدن عملکرد حرفه ای شما کمک خواهند کرد. در این دوره ی جدید از زندگیتان شما دانش و اطلاعات ارزشمندی را به دست خواهید آورد و دوستی هایی پایدار را آغاز خواهید کرد. آنهایی که در زمینه ی تجارت، خدمات رسانی و کارهای در ارتباط با کامپیوتر مشغول به کار هستند امسال پیشرفت زیادی را در کسب و کار خود خواهند داشت. ورزش، یوگا و مدیتیشن برای حفظ سلامت جسمی و روانی شما لازم هستند. در نیمه دوم سال خبرهای خوشحال کننده ای در مورد فرزندانتان به گوشتان خواهند رسید که باعث خوشحالیتان خواهند شد. ماه های تیر، آبان، بهمن و فروردین بهترین ماه های سال هستند و اتفاقات مهمی در آنها رقم خواهند خورد.

فروردین

طی چند روز آینده شما مدام در مرکز توجه قرار خواهید داشت و به خاطر کارهایی که انجام داده و موفقیت هایی که کسب کرده اید مورد تشویق و تحسین دیگران قرار خواهید گرفت. با این حال بهتر است که مدام به خودتان یادآروی کنید که این تشویق ها فقط باید نقش عامل محرک داشته باشند و نباید باعث شوند که از خود واقعیتان فاصله گرفته و فقط برای به دست آوردن تأیید دیگران کارهایی را انجام دهید که با شخصیت واقعیتان همخوانی ندارند. شما در کودکی بسیار دوست داشتنی بوده اید و هنوز هم این کودک دوست داشتنی در درونتان زنده است، چه اصراری دارید که این احساسات زیبای کودکانه که باعث محبوبیت شما در نزد همه می شوند را سرکوب کنید؟!

اردیبهشت

امروز شما در کمال ناباوری به این نتیجه خواهید رسید که گاهی احساسات می توانند خیلی بهتر از عقل و منطق به ما در راه رسیدن به دانشی که در جستجوی آن هستیم کمک کنند. چرا اصرار دارید که حتما و همیشه تسلیم منطق ماشینی و انعطاف ناپذیر خودباشید؟ امروز ممکن است برای شما با چالش ها و تنش هایی همراه باشد. مواظب باشید که با بی احتیاطی های خود یک رابطه نسبتا دوستانه را به یک جنگ علنی تبدیل نکنید. حرف هایی که می شنوید و رفتارها و کارهای اطرافیان را زیاد به خودتان نگیرید. بحث هایی که صورت می گیرند را به عنوان چالش هایی که با غلبه بر آنها قویتر خواهید شد در نظر بگیرید.

خرداد

امروز به نظر می رسد که مجبور هستید همه کارهایتان را همزمان با هم پیش ببرید و برای این کار به چند عدد دست اضافه و چند ساعت بیشتر در طول شبانه روز نیاز دارید. یادتان باشد این فشاری که دارید به خودتان وارد می کنید روی اعصاب و روان شما اثرات جدی و مخربی خواهد گذاشت و نمی شود به همین ترتیب پیش بروید. چرا برای رسیدن به خواسته هایتان کمی بیشتر به خودتان وقت نمی دهید؟ اگر خانواده تان دور از شما زندگی می کنند و نسبت به آنها احساس دلتنگی می کنید امروز می توانید روی دوستانتان برای جبران این کمبود و دلتنگی استفاده کنید. خواهید دید که برایشان بسیار عزیز هستید و از اهمیت بالایی برخوردار هستید.

تیر

امروز اعضای خانواده تان از شما انتظاراتی بیش از اندازه و عجیب و غریب دارند. این موضوع برایتان بسیار آزار دهنده است و شما را وادار می کند که وقت و پول زیادی را صرف خواسته های آنها کنید، اما شما در حال حاضر هیچ علاقه ای به خرج کردن وقت و پولتان برای دیگران ندارید و دلتان نمی خواهد تحت تأثیر احساسات خود قرار بگیرید. خیلی محکم سر این تصمیم خودتان بایستید و اجازه ندهید دیگران شما را از مسیرتان منحرف کنند. امروز از آن روزهایی است که شما آرام و قرار ندارید و این طور به نظرتان می رسد که همه کارها خیلی بیش از آنچه لازم است و شما تحملش را دارید طول می کشند. تمام سعیتان را بکنید که خودتان را با جریان امور هماهنگ کنید.

مرداد

امروز شما نیاز شدیدی به خلوت و تنهایی دارید و هیچ علاقه ای به همراهی و همکاری با دیگران ندارید، اما بر خلاف خواسته تان مجبور خواهید بود با افرادی که شاید زیاد هم دوستشان نداشته باشید کاری را به صورت گروهی انجام دهید. بودن در کنار آنها باعث می شود احساس کنید که به حریم شخصیتان تجاوز شده است، اما شما برای حفاظت از خودتان و حریمتان کاملا آماده اید و به هیچکس اجازه نخواهید داد که آزارتان دهد. باید مواظب باشید که چه در خانه و چه در محل کار خودتان را بیش از اندازه درگیر مسائل دیگران نکنید و کارهایشان را به جای آنها انجام ندهید. در عوض به این فکر کنید که چطور می توانید خودتان را به عنوان عضوی مؤثر از گروهی که در آن هستید ثابت کنید.

شهریور

خانواده تان دارند همه نفری تلاش می کنند تا شما را وادار کنند در برخی نقشه های دراز مدت خود تجدید نظر کنید. در واقع مشکل اینجاست که نیازهای عزیزانتان دارند تغییر می کنند و شما هنوز نتوانسته اید راه حلی مناسب برای کنار آمدن با این شرایط جدید پیدا کنید. جنگیدن یا نجنگیدن، مسئله این است! امروز بین یین و یانگ درون شما یک کشمکش سخت پیش آمده است، از طرفی جنبه آرام وجودتان یک چیز می گوید و از طرفی دیگر هم جنبه مردانه و جنگجوی وجودتان یک چیز می گوید. برای غلبه به این کشمکش باید از اقدامات عجولانه خودداری کنید و از این که اجازه دهید تحریک های یک نفر باعث شوند رفتاری تهاجمی به خود بگیرید جلوگیری کنید.

مهر

امروز بدون شک در آینده ی زندگی عاطفی شما به شدت تأثیرگذار خواهد بود. تردیدهایی که امروز دارید، به ویژه آنهایی که به احساساتتان مربوط می شوند، باعش خواهند شد که پیش از هر گونه تصمیم گیری جدی همه چیز را یک بار دیگر از نظر بگذرانید. آیا باید راهتان را به همین شکل ادامه دهید یا به عقب بازگشته و اشتباهات خود را مورد بررسی قرار داده و جبران کنید؟ این مهم ترین سؤالی است که در حال حاضر باید پاسخ دهید. اصلا عجله نکنید و هر چقدر که لازم است به خودتان وقت بدهید. شما امروز تمرکز بسیاری روی اهداف خود دارید، اما باید مواظب باشید که تنها به پایان رساندن یک کار هدف اصلیتان نباشد و در این راه کیفیت کارتان را قربانی نکنید.

آبان

امروز به طور غیرمنتظره ای به این واقعیت پی خواهید برد که مشکلاتی که پیش از این فکر می کرده اید حل شده اند همچنان سر جایشان باقی مانده اند. با این وجود شما از قدرت و آگاهی لازم برای مبارزه با این مشکلات و حل کردن آنها برخوردار هستید. با صحبت کردن و مشورت با شخصی که دوست دارید می توانید در برخی از نگرش های خود تغییراتی را به وجود بیاورید که به شما کمک خواهند کرد تا به این مشکلات غلبه کنید. امروز بین اعضای خانواده تان درگیری هایی به وجود آمده اند و شما در این فکر هستید که آیا باید خودتان را درگیر این تنش ها کنید یا دور ایستاده و دخالت نکنید. هر کاری که می خواهید بکنید، فقط جانب هیچ کس را نگیرید.

آذر

امروز سعی کنید آهسته و پیوسته پیش بروید و خودتان را با تلاش بیش از اندازه برای هرچه سریعتر پیش رفتن خسته نکنید و فکر نکنید که باید همه ی کارها به یکباره انجام شوند. امروز زمان بسیار خوبی است که کارهایتان را اولویت بندی کنید و آنها را بر اساس علایق خود دسته بندی نمایید. مواظب باشید به هیچ چیزی اجازه ندهید ذهنتان را از اهدافتان منحرف کند. امروز شما قلبی سخاوتمند دارید و کمک کردن به دیگران و آوردن لبخند به لب های آنها برای شما یک نیاز است. بگذارید خورشید درونتان بتابد و روشنایی وجودتان نصیب دیگران نیز بشود، در چنین روزی این اقدامات شما قطعا مورد تحسین و توجه دیگران قرار خواهند گرفت.

دی

طی چند ماه گذشته کارهایتان سرعت بیشتری پیدا کرده اند و در زمینه ی حرفه ای پیشرفت های فوق العاده ای داشته اید. شاید بعضی کارها خیلی سریعتر از آنچه شما انتظار داشته اید پیش رفته باشند و حتی تا حدودی از کنترل خارج شده باشند. امروز فرصت خوبی خواهد بود تا بار دیگر کنترل اوضاع را در دست بگیرید و کارهایی که در این مدت کرده اید را بار دیگر بررسی کرده و برای ادامه ی آنها برنامه ریزی کنید. امروز افراد مغرور و از خود راضی باید مواظب باشند با شما در نیفتند چون شما به هیچ وجه حاضر نیستید با آنها کنار بیایید و در برابرشان تسلیم شوید. با این همه مواظب باشید خودتان را با این رفتار تهاجمی به دردسر نیندازید.

بهمن

امروز شما به صورتی غیرمنتظره مجبور خواهید شد که در برابر جمع نسبتا بزرگی سخنرانی کنید، اصلا نگران نباشید و خیالتان راحت باشد که همه از شنیدن حرف هایتان لذت خواهند برد. خوشبختانه بدون هیچ زحمتی حرف هایتان جفت و جور خواهند شد و اعتماد به نفستان در سطح بالایی قرار خواهد داشت. انرژی شما در حال حاضر در سطح بالایی قرار دارد و بعد از چند ماه تلاش، حالا دیگر هیچ چیزی نمی تواند جلویتان را گرفته و مانع پیشرفت شما شود. متاسفانه دیگران توجه چندانی به وضعیت فعلی شما ندارند و نسبت به نیازهای شما حساسیت چندانی نشان نمی دهند، پس روی هیچ کسی به غیر از خودتان حساب باز نکنید.

اسفند

اگر هنرمند باشید امروز برای شما یک روز رویایی خواهد بود و بعد از دوره ای از ناامیدی، موفق خواهید شد آثارتان را با قیمتی بسیار خوب به فروش رسانده و یا در گالری های معروف به نمایش دربیاورید. این تنها یک نمونه از اتفاقات فوق العاده و غیرمنتظره ای است که امروزممکن است برای شما پیش بیایند. شما در راه رسیدن به اهدافتان حالتی تهاجمی گرفته و آماده اید تا هر کاری که در لیست وظایف امروزتان باشد را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. به نظر شما هیچ چیزی در رابطه آینده تان وابسته به اما و اگرها نیست و تنها کافی است چیزی را بخواهید و در راه رسیدن به آن تلاش کنید تا آن را به دست بیاورید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار