برانکو یک میلیون و ۱۸۰ هزار یورو طلبکار است!
کد خبر: ۱۴۷۱۸۴
تاریخ انتشار: 2019 June 08    -    ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰

برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه تلویزیونی‌اش اظهار داشت ۱۲۰ هزار یورو هم بابت پاداش‌های قهرمانی و آپشن طلب دارد. دیروز، اما منبعی موثق به ما خبرداد که مبلغ طلب برانکو نه ۵۰۰ هزار یورو است و نه ۱۲۰ هزار یورو اضافی! طرف مدعی شد طلب برانکو از باشگاه پرسپولیس یک میلیون و ۱۸۰ هزار یورو است.

حالا این مبلغ شامل کل پاداش‌های معوقه است یا دستمزد دستیارانش را هم شامل می‌شود را نمی‌دانیم، اما بنا به ادعای برانکو، باشگاه پرسپولیس یک میلیون و ۱۸۰ هزار یورو به مرد کروات بدهکار است. وقتی ایرج عرب قبل از سفر به اهواز، برانکو را به دفترش دعوت کرد و بحث تمدید قرارداد را پیش کشید، مرد کروات دوباره موضوع طلبش را پیش کشید و شرط گذاشت: اول پول طلبش را بدهند و سپس حرف از تمدید بزنند!

*توضیح ضروری: شاید بد نباشد بدانید یک میلیون و ۱۸۰ هزار یورو طلب برانکو فقط مختص خودش نیست و شامل دستیارانش نیز می‌شود. سرمربی کروات ۶۸۰ هزار یورو بابت قراردادش طلب دارد به علاوه ۳۰۰ هزار یورو پاداش قهرمانی. همچنین زلاتکو ایوانکوویچ، ایگور پانادیچ و مارکو استیلینوویچ نیز به ترتیب ۱۰۳، ۷۴ و ۲۳ هزار یورو طلب دارند که در مجموع یک میلیون و ۱۸۰ هزار یورو می‌شود.

خبرورزشی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار