ماسک مو برای جوانسازی موها با پوست سیب زمینی!
کد خبر: ۱۴۷۱۲۲
تاریخ انتشار: 2019 June 08    -    ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
سیب زمینی از جمله سبزیجات ارزان و قابل دسترسی است که معمولا از خواص عالی ان برای تقویت و جوان سازی مو‌ها آگاهی نداریم. اگر شما هم به دنبال ماسکی خانگی برای جلوگیری از سفید شدن زودرس مو‌های خود هستید با ما همراه باشید.

ماسک مو برای جوانسازی موها با پوست سیب زمینی!«تابناک باتو» سیب زمینی از جمله سبزیجات ارزان و قابل دسترسی است که معمولا از خواص عالی ان برای تقویت و جوان سازی مو‌ها آگاهی نداریم. اگر شما هم به دنبال ماسکی خانگی برای جلوگیری از سفید شدن زودرس مو‌های خود هستید با ما همراه باشید.

تغییر رنگ دانه‌های مو‌ها و تبدیل شدن آن‌ها به موی سفید و خاکستری یکی از معضلات و مشکلات زندگی افراد به خصوص بانوان است که می‌تواند به راحتی با کاهش زیبایی خانم‌ها از اعتماد به نفس آن‌ها بکاهد. از طرف دیگر سفید شدن مو‌ها یکی از نشانه‌های پیر شدن است که افراد مخصوصا خانم‌ها از مواجه شدن با آن گریزانند.

ماسک مو برای جوانسازی موها با پوست سیب زمینی!

به همین دلایل بهتر است از سفید شدن مو جلوگیری شود و دست کم روند آن را متوقف کرد و آن را مهار کرد. یکی از طبیعی‌ترین و ارزان‌ترین و در عین حال موثرترین روش برای از بین بردن مو‌های سفید و جوانسازی مو‌ها استفاده از پوست سیب زمینی است.

برای این کار کافی است سیب زمینی را پوست بکنید و پوست آن‌ها را در قابلمه‌ای متوسط مملو از آب به مدت ۳۰ دقیقه بپزید سپس آب آن را به شکل ماسک بر روی مو‌های خود بریزید و آن را به مدت ۱۵ دقیقه ماساژ دهید. سعی کنید به مدت چند روز این کار را به طور منظم یکبار در روز انجام دهید تا از نتایج آن حیرت کنید و لذت ببرید. خواهید دید تمام مو‌های خاکستری یا سفیدتان ناپدید می‌شود.

سیب زمینی برای جلوگیری از ریزش مو:

ماسک مو که شامل سیب زمینی و عسل است می‌تواند به جلوگیری از ریزش مو کمک کند. سیب زمینی را پوست کنید و عصاره آن را بگیرید.

دو قاشق سوپ خوری این عصاره سیب زمینی را با ۲ قاشق سوپ خوری آلوئه ورا و ۱ قاشق سوپ خوری عسل مخلوط کنید.

این مخلوط را به ریشه‌ها بزنید و پوست سر را ماساژ دهید. مو‌های را با کلاه دوش بپوشانید و بگذارید چند ساعت بماند.

ماسک مو برای جوانسازی موها با پوست سیب زمینی!

مو‌ها را با شامپو ملایم بشویید. می‌توانید ماسک را دو بار در هفته برای نتیجه بهتر بزنید.

عصر ایران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار