گلایه بازیگر «برادرجان» از نقش کمرنگش
کد خبر: ۱۴۶۹۸۹
تاریخ انتشار: 2019 June 07    -    ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰

«آفرین عبیسی» بازیگر نقش الفت در سریال «برادرجان» به کارگردانی محمدرضا آهنج ددر این باره گفت: زمانیکه متن این سریال را خواندم به این نتیجه رسیدم که کار کاملا مردانه است و کمتر از حضور خانم‌ها استفاده می‌کند. به همین خاطر به آقای آهنج گفتم و گفتند نقش شما در ادامه بیشتر می‌شود، اما جلوتر که رفتیم این اتفاق نیفتاد و من تصمیم گرفتم که خودم باشم.

گلایه بازیگر «برادرجان» از نقش کمرنگش

وی درباره اینکه سریال‌های تلویزیونی را دنبال می‌کند، گفت: بیشتر از اینکه سریال یا فیلمی تماشا کنم، کتاب می‌خوانم و مطالعه می‌کنم و مطالعه کردن زمان تنهایی و اوقان فراغتم را پُر می‌کند. اما درست در برهه‌ای به دلایل شخصی نمی‌توانستم کتاب بخوانم و شبکه آی فیلم را رصد می‌کردم و در آنجا با کارهای آقای آهنج و نعمت اله آشنا شدم.

این بازیگر از سختی‌های این کار حین تولید نیز گفت: در برخی سکانس‌ها واقعا در توانم نبود تا داد بزنم و تُن صدایم را بالاتر از حد معمول ببرم به همین خاطر به آقای آهنج گفتم و وی مرا در این بخش کمک کرد.

بازیگر سریال «تنهایی لیلا» از پیشنهادهای دیگری که در زمینه بازیگری دارد، نیز گفت: مدتی پیش در فیلم سینمایی دختر ایران به کارگردانی آقای اشکذری برای جشنواره فیلم فجر بازی کردم. مادر جوانی هستم که به جبهه می‌رود و کاملا نقش متفاوتی است که دلش را می‌گذارد و می‌رود و این نقش از جمله نقش‌هایی بود که بسیار دوستش دارم.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار