فال روزانه پنجشنبه 16 خرداد 1398
کد خبر: ۱۴۶۹۳۷
تاریخ انتشار: 2019 June 06    -    ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 16 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی بسیار باهوش، احساساتی، هوشیار، منطقی، موقر، اصیل و اجتماعی هستید. شما شخصیت خیلی جالبی دارید که همچون آهنربا دیگران را به سوی شما جذب می کند و بسیار خونگرم و صمیمی هستید، اما باید مواظب باشید رفتارهای عجولانه، سلطه جویانه و بی حوصلگی تان روی قضاوتی که دیگران در مورد شما دارند تأثیر نگذارند. امسال برای شما دوره ای فوق العاده از موفقیت، منفعت و پاداش های بیشمار خواهد بود که سال بی نظیری را برای شما رقم خواهند زد. پیشرفت شخصیت و اعتماد به نفس شما در طی این سال جدید از زندگیتان منافع زیادی را چه در زمینه ی زندگی شخصی و چه حرفه ای برای شما به همراه خواهد داشت. کارفرمای شما دانش و مهارت هایتان را مورد تحسین قرار خواهد داد و احتمال ترفیع رتبه تان زیاد خواهد بود. با فروش املاک خود یا اجاره دادن آنها، یا اگر اهل سرمایه گذاری باشید با سودی که از سرمایه گذاری های قبلی تان به دست خواهید آورد سود زیادی به جیب خواهید زد. امسال همچنین سال خوبی برای سرمایه گذاری روی آثار هنری و اشیای گران قیمت خواهد بود. در نیمه ی دوم سال خبرهای خوبی در مورد برخی از اقوام خود، به ویژه آنهایی که دور از شما زندگی می کنند به گوشتان خواهند رسید که باعث خوشحالی شما خواهند شد. یک سفر طولانی که ممکن است به یک مقصد زیارتی باشد حتما در برنامه های امسالتان وجود خواهد داشت. ماه های تیر، شهریور، آبان و فروردین بهترین و مهم ترین ماه های امسال خواهند بود.

فروردین

امروز شخصی به دیدن شما خواهد آمد که انگیزه اش برای این دیدار بیشتر درد دل کردن و مشورت گرفتن از شماست تا اینکه برای دیدن شما آماده باشد. این شخص مشکلات زیادی دارد که فکر می کند شما می توانید در حل آنها به او کمک کنید، اما در کنار درد دل هایش خبرهایی را نیز برای شما به همراه خواهد آورد که ممکن است شما را غافلگیر کنند. درگیری هایی که درمحیط کارتان به وجود آمده اند باعث خواهند شد که مجبور شوید بیشتر روز را به دور از خانواده و در محیط کارتان بگذرانید و چنین اتفاقی، آن هم در میان تعطیلات اصلا برایتان خوشایند نیست، به ویژه اگر مجبور باشید برنامه ای را کنسل کنید. جز حفظ خونسردی تان کار دیگری از دست شما ساخته نیست!

اردیبهشت

امروز هر کار و وظیفه ی کوچکی که به عهده ی شما گذاشته شود به نظرتان به سختی جابجا کردن کوه ها خواهد بود. شما بعد از مدت ها کار و تلاش تازه به آرامش رسیده اید و بعد از یکی دو روز استراحت هنوز احساس می کنید که خستگی از تنتان بیرون نرفته است و کمی احساس کسالت می کنید. شاید بهتر باشد امروز به جای اینکه به گردش و تفریح بروید و یا در مهمانی ها و مراسم های مختلف شرکت کنید کمی در خانه تان بمانید و با خودتان خلوت کنید. فقط کارهای مورد علاقه تان را انجام دهید و نه غذا بپزید و نه خودتان را با کارهای خسته کننده مشغول کنید. امروز از باور کردن غیبت ها و حرف های بی اساس و بی مدرک دیگران خودداری کنید.

خرداد

امروز مسائل مالی ذهن یکی از دوستان شما و یا شخصی که دوست دارید را به شدت به خود مشغول کرده اند و او به احتمال زیاد برای گرفتن مشورت در این مورد به سراغ شما خواهد آمد، اگر قصد کمک کردن به او را دارید بهتر است امروز از مشاوره دادن به او خودداری کنید زیرا خودتان از لحاظ ذهنی در شرایطی نیستید که بتوانید به او کمک کنید. حتی اگ خودتان هم قصد شروع انجام کار یا پروژه ی جدیدی را دارید به شما توصیه می کنیم که فعلا دست نگه دارید، زیرا به احتمال زیاد در محاسبه ی زمان، هزینه ها و منابع لازم دچار اشتباه خواهید شد. اگر یکی دو روزی صبر کنید و بعد مشغول به کار شوید همه چیز خیلی بهتر پیش خواهد رفت.

تیر

امروز مهمان های زیادی به خانه ی شما خواهند آمد. شما برای پذیرایی از این مهمان ها تدارکات زیادی دیده اید و شاید حتی از چند روز قبل مشغول آماده کردن خودتان برای این مهمانی بوده باشید، اما امروز به یکباره و تنها چند ساعت پیش از رسیدن مهمان ها احساس خستگی به شما غلبه خواهد کرد و شاید حتی با خودتان فکر کنید که ای کاش مهمان هایتان از آمدن به خانه ی شما منصرف شوند! به جای فکر کردن به این چیزها برای خودتان یک فنجان قهوه حاضر کنید و کمی استراحت کنید تا برای استقبال از آنها آماده شوید. اگر امروز با عشقتان وعده ی دیدار دارید سعی کنید این دیدار را به ساده ترین و بی تکلف ترین شکل ممکن پیش ببرید تا به هر دویتان حسابی خوش بگذرد.

مرداد

شاید یکی از اطرافیانتان شما را در وضعیتی گیر بیندازد که مدام تلاش کرده اید از آن دوری کنید. شرایط در حال حاضر هر چه که باشند باید با آنها روبرو شوید. خوشبختانه اگر شجاعت آن را داشته باشید که احساسات واقعی خود را بیان کنید عصبانیتتان خیلی زود برطرف خواهد شد. هوش زیاد شما و مهارت فوق العاده ای که در توجیه کردن خودتان و کارهایتان دارید امروز می تواند به ضرر شما تمام شود. باور داشته باشید یا نداشته باشید فرار از واقعیت خیلی سخت تر از مواجه شدن با آن است. به کسی که دوست دارید تنها بخاطر این که او را موقتا خوشحال کنید وعده های دروغین ندهید، دیر یا زود او به واقعیت پی خواهد برد و این می تواند به رابطه شما آسیب جدی وارد کند.

شهریور

امروز اگر مجبور شوید روی کسی که روی شما حساب کرده است را زمین بیندازید خیلی از دست خودتان ناراحت خواهید شد. خودتان را برای چیزهایی که از کنترل شما خارج هستند عصبانی و یا سرزنش نکنید. البته شما آنقدر به رسیدن به نتایج دلخواهتان اهمیت می دهید که زمان زیادی را صرف افکار بیهوده و سرزنش کردن خودتان نخواهید کرد. اگر می بینید که کارها آن طوری که انتظارش را دارید پیش نمی روند به خودتان تکانی بدهید و قدرتتان را مجددا یک جا جمع کنید. اگر در رابطه عاطفیتان همه چیز طبق رویاهایتان و آنچه از یک رابطه عاطفی ایده آل در سر دارید پیش نروند ممکن است آشفته و ناراحت شوید، ولی اگر کمی فکر کنید متوجه رفتار اشتباه خود خواهید شد.

مهر

امروز علاقه زیادی به حرف زدن در مورد نیازهای شخصیتان ندارید و فکر می کنید شاید بهتر باشد به جای این که آنچه در دلتان می گذرد را با طرف مقابلتان در میان بگذارید با رفتارتان و استفاده از زبان بدن به خواسته خود برسید. ولی اگر از ابتدا صادقانه و با صراحت حرفتان را نزنید به مشکل بر خواهید خورد و ممکن است طرف مقابلتان را از خود دلخور کنید. حتی اگر آن چه به زبان می آورید چیزی نباشد که دیگران انتظار شنیدنش را دارند بهتر است روابط خود را محکم و بر اساس واقعیت ها پیش ببرید. در رابطه عاطفی خود خاطرات مربوط به گذشته را در نظر بگیرید و قبل از یک شروع جدید ببینید آیا واقعا رابطه قبلی برای شما به پایان رسیده است؟

آبان

شما از هدف گذاری های بلندپروازانه و سپس نرسیدن به انتظاراتتان خسته شده اید. خوشبختانه اکنون در وضعیتی قرار دارید که نقشه هایتان را می توانید بدون برخوردن به هیچ مشکلی به مرحله اجرا بگذارید. با این حال اگر در رویکردتان به این موضوع خیلی سرسختانه پافشاری کنید ممکن است موجبات عصبانیت کسی را فراهم کنید که می تواند برایتان مشکل ساز شود. اگر بلد باشید چه وقت و چگونه اراده و پشت کارتان را به کار بگیرید خواهید توانست به نتایج دلخواهتان برسید. متأهل ها باید به طور جدی درباره اهدافی که برای آینده خود دارند با همسرشان صحبت کنند و ببینند که تا چه حد اهداف مشترکی دارند.

آذر

امروز خیلی خوب می توانید متوجه شوید که چه کسی دارد بهانه های بیهوده برایتان می آورد و نگاه نافذتان آنها را مضطرب و عصبی خواهد کرد. شما امروز خیلی در رابطه با حدس هایتان دقیق هستید و به خوبی به واقعیت امر پی می برید، اما چنانچه در مطرح کردن موضوعی حساس رفتار نادرستی داشته باشید، اوضاع را از آنچه که هست بدتر خواهید کرد. شما خیلی راحت حاضرید از حق و حقوق خودتان به خاطر دیگران بگذرید و یا هر فداکاری دیگری برای عزیزانتان بکنید. امروز هم این احساس شما می تواند باعث شود خودتان را درگیر یک رابطه عاطفی کنید که هیچ ارتباطی با شما ندارد، بهتر است خودتان را کنار بکشید و بگذارید دیگران مشکل خودشان را حل کنند.

دی

امروز بالاخره خواهید فهمید که دنیا حول خواسته های شما نمی چرخد، شاید این مسئله کمی به روحیه شما ضربه بزند، اما به شما کمک خواهد کرد تا بالغ شوید. شما یاد می گیرید که اشتباهاتتان را بپذیرید و در صورت نیاز با رضایت قلبی در مورد قضاوت هایتان تجدید نظر کنید. به عبارت دیگر اولین سال از تحصیلات خود در دانشگاه خردمندی را به پایان خواهید رساند. اگر متأهل هستید خودتان را برای یک شب رمانتیک آماده کنید. اگر هم مجرد هستید ابتدا اهداف دیگرتان را مشخص کنید و در راه به دست آوردن آنها تلاش کنید، این کار حتی اگر کمی وقت گیر باشد به شما در مسیر ساختن آینده کمک کرده و یافتن نیمه گمشده تان را راحت تر خواهد کرد.

بهمن

اگر قرار بوده است چیزی به دستتان برسد بهتر است امروز وقت و انرژی خودتان را با انتظار برای دریافت آن هدر نکنید و نگران این نباشید که مبادا هرگز به دستتان نرسد. هیچ اتفاقی نیفتاده است و آنچه در انتظارش هستید به همین زودی ها به دستتان خواهد رسید، اما متأسفانه فعلا کاری جز منتظر ماندن از دست شما ساخته نیست. امروز ابزار و وسایل الکترونیکی با مشکلاتی مواجه خواهند شد و شاید حتی وسیله ای که خیلی لازمش دارید از کار بیفتد و مجبور شوید از یک تعمیرکار درخواست کمک کنید. اگر کارتان با این وسیله ضروری نیست ذهن خودتان را درگیر آن نکنید و سر خودتان را با کارهای دیگری که دارید گرم نگه دارید.

اسفند

امروز شما بسیار احساستی شده اید و دلتان می خواهد به هر ترتیبی که شده است با عشقتان دیدار کنید. اما متأسفانه به احتمال زیاد وعده ی دیداری که با هزار امید و آرزو ترتیب داده اید به احتمال زیاد تحت تأثیر شرایطی که خارج از کنترل شما و دیگران هستند به هم خواهد خورد. بهتر است خودتان را زیاد به خاطر این اتفاق ناراحت نکنید زیرا خیلی زود آن را در یک قرار عاشقانه ی دیگر خیلی مفصل تر و بهتر از آن چیزی که در سر داشته اید جبران خواهید کرد. امروز خودتان را با تماشای یک فیلم رمانتیک یا خواندن یک داشتان عاشقانه سرگرم نگه دارید و ذهن خودتان را با افکار اشتباه و یا مقصر دانستن طرف مقابلتان درگیر نکنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار