کپی عجیب سریال مصری از «برکینگ بد» جنجالی شد
کد خبر: ۱۴۶۷۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 June 04    -    ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
«برکینگ بد» به عنوان یکی از بهترین سریال‌های تلویزیونی تاریخ بدون شک در طول سال‌های بعد از پخش منبع الهام یا تقلید بوده است اما این بار سریال مصری «پسر فقیر» (ولد الغلابه) که از شبکه ام‌بی‌سی عربی در ماه رمضان پخش می‌شود.

کپی عجیب سریال مصری از «برکینگ بد» جنجالی شد«تابناک باتو» «برکینگ بد» به عنوان یکی از بهترین سریال‌های تلویزیونی تاریخ بدون شک در طول سال‌های بعد از پخش منبع الهام یا تقلید بوده است اما این بار سریال مصری «پسر فقیر» (ولد الغلابه) که از شبکه ام‌بی‌سی عربی در ماه رمضان پخش می‌شود، با واکنش‌های خشم آلود مواجه شده و بسیاری از مخاطبان چندین صحنه و موقعیت این سریال را کپی برداری از سریال مشهور آمریکایی دانسته‌اند.

کپی عجیب سریال مصری از « برکینگ بد » جنجالی شد

این سریال با بازی احمد السکا ستاره سینمای مصر به جای تقدیر با واکنش‌هایی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده که بر اساس آنها شخصیت اصلی «پسر فقیر» شباهت بسیاری به کاراکتر والتر وایت با بازی برایان کرنستن در «برکینگ بد» دارد.

«پسر فقیر» داستان مردی است که در خط فقر زندگی می‌کند و می‌کوشد زندگی درستی داشته باشد؛ روزها در مقام یک معلم مدرسه دولتی و شب‌ها به عنوان راننده تاکسی. اما او به تدریج وارد قاچاق مواد مخدر می‌‌شود.

به گزارش هالیوود ریپورتر، بیش از خط داستانی سریال، آنچه به بحث‌ها درباره کپی برداری از «برکینگ بد» دامن زده، پوستر این سریال، ظاهر شخصیت‌ها و حتی برخی صحنه‌هاست.

رفقی عساف کارگردان «پسر فقیر» با انتشار متنی از یک صحنه سریال خود که با صحنه‌ای در «برکینگ بد» که والتر وایت و همسرش مقابل مقدار زیادی پول ایستاده‌اند مقایسه شده، نوشته از زاویه دوربین و لنز متفاوت برای تصویر کردن این صحنه استفاده کرده است.

آی سینما

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
0
3
چه ایرادی داره اینا فیلمای هندی رو ببینن که کپی خالص فیلمای هالیوودیه دیگه گیر نمیدن دزدان دریایی کارائیب رو ساختن به اسم فرنگی اسم شخصیت اول فیلمشونم هست اونو ببینن دیگه بهونه نمیگیرن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار