کوکو سه رنگ خوش طعم
کد خبر: ۱۴۶۷۱۵
تاریخ انتشار: 2019 June 05    -    ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
کوکو‌ها تنوع بالایی دارند و جز غذا‌های بسیار راحت و خوشمزه هستند که با بسیاری از مواد‌های مختلف می‌توانید آن را درست کنید اگر میخواهید سفره افطاری زیبایی را داشته باشید ما به شما توصیه می‌کنیم کوکو مجلسی سه رنگ را درست کنید در ادامه با ما همراه باشید تا طرز تهیه کوکو سه رنگ را به شما آموزش دهیم.

کوکو سه رنگ خوش طعم«تابناک باتو» کوکو‌ها تنوع بالایی دارند و جز غذا‌های بسیار راحت و خوشمزه هستند که با بسیاری از مواد‌های مختلف می‌توانید آن را درست کنید اگر میخواهید سفره افطاری زیبایی را داشته باشید ما به شما توصیه می‌کنیم کوکو مجلسی سه رنگ را درست کنید در ادامه با ما همراه باشید تا طرز تهیه کوکو سه رنگ را به شما آموزش دهیم.

کوکو سه رنگ خوش طعم

مواد لازم: سیب زمینی پخته ۲ عدد درشت|کره یا روغن ۱۶۰ گرم|سس تند ۱ قاشق غذاخوری|سوسیس ۱۵۰ گرم|تخم مرغ ۶ عدد|سبزی کوکو ۱۵۰ گرم|سیر ۱ حبه|بادام زمینی یا گندم خرد شده ۵۰ گرم.

طرز تهیه:

ابتدا سیب زمینی‌های پخته را رنده کنید و با ۳ عدد تخم مرغ و ادویه و نمک مخلوط کنید. در تابه‌ای روغن بریزید و بگذارید داغ شود. پوره‌ها را در تابه بریزید.

سپس سوسیس‌ها را به اندازه حبه قند ریز کنید و با سس تند در تابه تفت دهید. آن‌ها را روی پوره‌های سیب زمینی بریزید و پهن کنید. سبزی‌های کوکو را در خردکن ریخته و بادام زمینی یا گردو را به آن اضافه کنید. سپس سیر را روی سوسیس‌ها بریزید. در صورت تمایل می‌توانید روی آن پنیر پیتزا هم بریزید. بگذارید مواد با حرارت ملایم پخته شود.

اگر کوکو را با سیب زمینی خام تهیه می‌کنید، می‌توانید به آن مرغ پخته ریش ریش شده یا سبزی‌های معطر اضافه کنید، اما افزودن این مواد به مایه کوکو تهیه شده با سیب زمینی پخته توصیه نمی‌شود.

کوکو سه رنگ خوش طعم

۲. خیلی وقت‌ها کوکو پس از پخت ترک برمی دارد و در هنگام جابجا کردن می‌شکند. علت این اتفاق مقدار کم تخم مرغ است، اما باید مراقب باشید بیش از اندازه هم تخم مرغ استفاده نکنید، زیرا در این صورت، بافت کوکو از میان می‌رود و شکل اسفنجی و کف آلود پیدا می‌کند.

کوکو سه رنگ خوش طعم ۳. خیلی‌ها به کوکو سیب زمینی، پیاز خام می‌زنند. طرز تهیه کوکو سه رنگ پیشنهاد می‌کنم در هنگام افزودن این سبزی، آب آن را بگیرید، زیرا باعث شل شدن کوکو و از بین رفتن بافت منسجم آن می‌شود. به علاوه، در مصرف پیاز نیز زیاده روی نکنید، زیرا باعث وارفتن کوکو می‌شود.

۴. ضخامت مناسبی که برای این کوکو توصیه می‌شود، بین ۵/۰ تا ۲ سانتی متر است که برحسب ذائقه می‌توانید آن را تغییر دهید. فراموش نکنید ضخامت زیاد، باعث نپختن کوکو و نازک بودن بیش از حد، باعث خشکی و حتی سوختن آن می‌شود.

کوک پز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار