مهمان‌های برنامه‌های تلویزیون چند می‌گیرند؟
کد خبر: ۱۴۶۷۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 June 05    -    ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
بیشتر برنامه‌ها و مسابقه‌های تلویزیونی برای بالا بردن میزان جذابیت‌شان نزد مخاطبان، از بازیگران و ورزشکاران و به عبارتی سلبریتی‌ها دعوت می‌کنند. پیش از اینکه مهمان، روی صندلی برنامه یا جنگ مورد نظر بنشیند، یک سری توافق‌های مالی صورت گرفته است.

مهمان‌های برنامه‌های تلویزیون چند می‌گیرند؟«تابناک باتو» چهره‌های مطرح برای حضور در مسابقه‌ها، برنامه‌ها و جنگ‌های شبانه چقدر دستمزد می‌گیرند؟ گزارش هفت صبح درباره دستمزد برخی از این چهره‌ها را بخوانید:

بیشتر برنامه‌ها و مسابقه‌های تلویزیونی برای بالا بردن میزان جذابیت‌شان نزد مخاطبان، از بازیگران و ورزشکاران و به عبارتی سلبریتی‌ها دعوت می‌کنند. پیش از اینکه مهمان، روی صندلی برنامه یا جنگ مورد نظر بنشیند، یک سری توافق‌های مالی صورت گرفته است. چون هیچ مهمانی حاضر نیست بدون دریافت دستمزد، یک ربع تا نیم ساعت از وقتش را برای حضور در یک برنامه صرف کند. حالا ساز و کار این دستمزد‌ها به چه صورت است و هر مهمانی، برای حضور در هر برنامه، چه میزان دستمزد دریافت می‌کند؟

 

توافق مالی برای حضور در برنامه

بلافاصله بعد از تماس مسئول هماهنگی یک برنامه برای دعوت سلبریتی مورد نظر، توافق مالی بین طرفین ایجاد می‌شود. این توافق، کاملا نانوشته است و هیچ‌وقت قراردادی کتبی بین آن‌ها بسته نمی‌شود. میزان دستمزد هر مهمان، با توجه به قدمت برنامه، جایگاه مهمان، میزان محبوبیتی که نزد مخاطبان دارد، میزان پرکار بودن او و ... متغیر است. مبلغ دستمزد در هر دوره زمانی تغییر می‌کند.

 

دستمزد سه تا بیست میلیون تومانی

طبق جدیدترین اطلاعاتی که به دستمان رسیده است، حسام منظور که هنوز یک سال هم از بازی‌اش در سریال «بانوی عمارت» و معرفی او به مخاطبان تلویزیونی نمی‌گذرد، در حال حاضر برای حضور در یک برنامه تلویزیونی، ۱۰ تا ۱۵ میلیون دستمزد می‌گیرد.

مهمان‌های میلیون‌تومانی؛ از سه تا پنجاه

داریوش ارجمند، کامبیز دیرباز و پوریا پورسرخ، هرکدام ۲۰ میلیون تومان دستمزد می‌گیرند تا روی صندلی مهمان در یک برنامه بنشینند. لاله اسکندری، در جدیدترین اطلاعاتی که به دستمان رسیده، برای حضور در یک برنامه، ۱۰ میلیون تومان دستمزد می‌گیرد. مهران رجبی و مریم امیرجلالی، با دریافت ۵ میلیون دستمزد، مهمان برنامه‌ها می‌شوند.

مهمان‌های میلیون‌تومانی؛ از سه تا پنجاه

دستمزد بازیگرانی مثل سیاوش مفیدی، شهاب عباسی، جواد هاشمی، مجید واشقانی و ... هم رقمی بین ۳ تا ۵ میلیون تومان است و زهرا سعیدی هم برای اینکه در یک برنامه حاضر شود مبلغ ۳ میلیون تمان دستمزد می‌گیرد. حالا می‌توانید خودتان محاسبه کنید که جنگ‌های شبانه‌ای که هرشب یکی دو مهمان دعوت می‌کنند، چه میزان دستمزد می‌دهند.

 

دستمزد فوتبالی‌ها در شوتبال

ماجرای حضور مهمان‌ها در مسابقه‌های تلویزیونی یک مقدار فرق می‌کند و رقم دستمزد‌ها هم یک مقدار متفاوت است. بیایید به صورت موردی، دستمزد حضور برخی فوتبالیست‌ها در مسابقه «شوتبال» شبکه نسیم را بررسی کنیم.

طبق آماری که به دستمان رسیده است، بشار رسن بازیکن پرسپولیس، همام طارق بازیکن استقلال، علی علیپور بازیکن پرسپولیس، گاودین منشا بازیکن استقلال و ... هرکدام برای اینکه در مسابقه «شوتبال» شرکت کنند، نفری ۱۰ میلیون تومان دستمزد گرفته‌اند.

مهمان‌های میلیون‌تومانی؛ از سه تا پنجاه

 

مورد عجیب بیرانوند

البته این رقم برای تمام مهمان‌ها ثابت نیست. بعضی اوقات مهمان‌ها درخواست‌هایی دارند که برنامه‌ها امکان برآورده کردن آن‌ها را ندارند؛ مثلا علیرضا بیرانوند برای شرکت در مسابقه «شوتبال»، دستمزد ۵۰ میلیون تومانی درخواست کرده و از آنجایی که برنامه توانایی پرداخت چنین مبلغی را نداشته، نهایتا به برنامه نیامده است. البته رقم دستمزد بیرانوند در برنامه‌های دیگر متفاوت است.

چون طبق شنیده‌ها در صورتی که این بازیکن به عنوان مهمان در یک برنامه حاضر شود، ۳۰ میلیون تومان دستمزد می‌گیرد؛ یعنی ۲۰ میلیون تومان کمتر از رقمی که به عنوان شرکت کننده مسابقه دریافت می‌کند.

مهمان‌های میلیون‌تومانی؛ از سه تا پنجاه

 

اسپانسر و دیگر هیچ

همه این‌ها را گفتیم که بدانید حتی ساده‌ترین و پیش پا افتاده‌ترین جنگ‌های شبانه تلویزیونی هم تنها در صورتی می‌توانند از چهره‌های شناخته‌شده دعوت کنند که اسپانسر داشته باشند. چون در غیر این صورت، هیچ مهمانی حاضر نمی‌شود برای یک گپ ساده به این برنامه بیاید.

شاید برای همین هم هست که تازگی‌ها موج دعوت از مردم معمولی و مهمان‌های کمتر شناخته‌شده در برنامه‌ها به راه افتاده است. چون قطعا حضور مهمان‌های معمولی هرچقدر هم که خرج روی دست عوامل برنامه بگذارد به اندازه حضور چهره‌های شناخته‌شده نیست.

احتمالا الان دیگر برایتان روشن شده است که چرا اخیرا برخی بازیگران، بیشتر از اینکه در فیلم یا سریال، بازی داشته باشند، به عنوان مهمان در برنامه‌ها ظاهر می‌شوند. چون به هرحال این مبالغ درحدی است که می‌توانند با آن‌ها امورات زندگی‌شان را بگذرانند.

روزنامه هفت صبح

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۶
0
1
حقوق ماهیانه ما برای این جماعت خرد پول هم نیست؟؟؟؟؟؟؟
اونوقت صدا وسبما ساعتی به اینها پول میده که معروفشان کنه؟؟؟؟
نمیان که نیان به درک حیات وحش پخش کن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار