تهرانی‌ها منتظر قطعی برق در تابستان باشند
کد خبر: ۱۴۶۶۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 June 02    -    ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴

استاندار تهران گفت: در تابستان ۹۸ قطعا با قطعی و کاهش برق در استان روبرو خواهیم بود و میزان مصرف در استان تهران ۴۵۰۰ مگاوات است که ۴۰ درصد آن به وسایل سرمایشی در ادارات مرتبط است.

 محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه شورای اداری استان تهران اظهار کرد: افزایش رضایتمندی و سرمایه اجتماعی از شاخصه‌های مهم حکمرانی خوب است و باید با مقررات زدایی و شناخت دقیق از قانون و پرهیز از تفسیر به رای در این راستا حرکت کنیم.

وی افزود: براساس علم مدیریت یک دستگاه متکی به نیروهای قابل رشد خود می‌تواند بالندگی داشته باشد و شرایط پویایی نیروها بعهده مدیران است.

بندپی گفت: اقدامات مدیران باید معطوف به اثربخشی، نتیجه بخشی و متعهد به آرمان‌های اداری و پاسخگویی به مردم و افزایش سرمایه اجتماعی باشد.

وی بیان کرد: چابک بودن دولت به معنای این است که کار مردم را بصورت کارشناسانه و در کمترین زمان انجام دهیم.

استاندار تهران بیان کرد: باید به دنبال این باشیم که مسئولیت مان موجب رضایتمندی مردم باشد و در پی اقناع مردم باشیم.

وی افزود: شعار رونق تولید با همت مدیران دستگاه‌های اجرایی محقق و عملیاتی می‌شود.

بندپی گفت: در دو کارگروه رونق تولید و ستاد تسهیل با حضور تمامی دستگاه‌ها توانستیم در کنار ایجاد اشتغال جدید در استان تهران باشیم و از اشتغال موجود هم صیانت کنیم.

وی ادامه داد: مشکل صنایعی که در شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران مستقر هستند را با رعایت نوسازی در سامانه‌های زیست محیطی آنه پیگیری و مرتفع می‌کنیم.

استاندار تصریح کرد: باید بتوانیم شعار سال را در عمل به منصه ظهور برسانیم و عملیاتی کنیم.

وی افزود: باید بتوانیم در ارتباط با اشاعه فرهنگ خودکنترلی و زیست ساده در بین مردم فرهنگ سازی کنیم

بندپی اظهار کرد: در تابستان ۹۸ قطعا با قطعی و کاهش برق در استان روبرو خواهیم بود و میزان مصرف در استان تهران ۴۵۰۰ مگاوات است که ۴۰ درصد آن به وسایل سرمایشی در ادارات مرتبط است.

وی بیان کرد: اگر کاهش ساعات اداری و یا صرفه جویی در مصرف برق پیش بینی شد بنظر می‌رسد باید در کل کشور اجرایی شود.

بندپی گفت: شفاف سازی و پاسخگویی و قطع بروکراسی‌های زائد نیازمند استقرار دولت الکترونیک در استان تهران است.

وی افزود: فرمانداری‌ها با کمبود منابع روبرو هستند، اما شهرداری‌ها باید در خصوص دولت الکترونیک فعالیت کنند و ملزم به ارائه گزارش سه ماهه هستند.

استاندار ادامه داد: در خصوص عدالت در نظام پرداخت حقوق و مزایا از معاون سرمایه انسانی سازمان استخدامی در خواست می‌کنم تا لیست میزان پرداخت حقوق تمامی مشمولان قانون پرداخت خدمات کشوری را منتشر کند.

وی افزود: چرا باید کسی که در استان کار می‌کند از کسی که در ستاد مشغول خدمت است حقوق و مزایای کمتری دریافت کند، در حالی که بمراتب نیروهای صف چندین برابر بیش از نیروهای ستاد تلاش می‌کنند.

بندپی گفت: در تبیین خدمات دولت ضعف اطلاع رسانی مشهود است و نقش روابط عمومی‌ها در پررنگ کردن این اقدامات اساسی است و مدیران با جدی گرفتن نقش روابط عمومی‌ها وانتصاب مدیران کاربلد در این حوزه موجب رشد مجموعه خود خواهند شد.

وی بیان کرد: سالانه نزدیک به هزار میلیارد تومان برای روستاها در استان تهران از بخش ارزش افزوده اختصاص می‌یابد این عدد می‌تواند موجب رشد استان شود.

استاندار تصریح کرد: ارزش افزوده پول بیت المال است و کاری کنیم که منفعتش به مردم برسد و اشتغالزایی صورت بگیرد.

وی افزود: تنها در ملارد ۴۹ میلیارد تومان برای روستاهای دارای دهیاری و نزدیک به ۱۲ میلیارد تومان در سال ۹۷ ارزش افزوده تعلق گرفته است.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر حقیقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
2
دیدید؟!!! باران کم بیاید. برق قطع می شود . باران زیاد بیاید . برق قطع می شود . سیل بیاید . برق قطع می شود . و دلیل ان نبود مدیریت صحیح هست و بهانه هم باران کم و باران زیاد و بران خیلی زیاد و .....
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار