با ارزش‌ترین برند‌های دنیا کدامند؟
کد خبر: ۱۴۶۰۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 May 27    -    ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۵

در رده‌بندی امسال برندهای با ارزش جهان که تنها برای شرکت‌هایی که در آمریکا دارای فعالیت هستند، صورت گرفته است، اپل با ارزش‌ترین شرکت جهان لقب گرفت. شرط فعالیت در بازار آمریکا برای رده‌بندی امسال باعث شد تا شرکت‌های بزرگی چون علی بابا و ودافون شانس حضور در این رده بندی را نداشته باشند.
این رده‌بندی ارزش برند را در نظر می‌گیرد نه ارزش شرکت در بازار بورس. نکته جالب رده‌بندی امسال این است که از ۱۰ برند با ارزش جهان، ۸ برند در آمریکا مستقر هستند! بر این اساس با ارزش‌ترین برندهای جهان در سال ۲۰۱۹ عبارت‌اند از:

۱- اپل-آمریکا

ارزش برند: ۲۰۵.۵ میلیارد دلار

درآمد خالص برند در سال گذشته: ۲۶۵.۸ میلیارد دلار

زمینه فعالیت: تکنولوژی

۲- گوگل-آمریکا

ارزش برند: ۱۶۷.۷ میلیارد دلار

درآمد خالص برند در سال گذشته: ۱۳۶.۲ میلیارد دلار

زمینه فعالیت: تکنولوژی

۳- مایکروسافت-آمریکا

ارزش برند: ۱۲۵.۳ میلیارد دلار

درآمد خالص برند در سال گذشته: ۱۱۰.۲ میلیارد دلار

زمینه فعالیت: تکنولوژی

۴- آمازون-آمریکا

ارزش برند: ۹۷ میلیارد دلار

درآمد خالص برند در سال گذشته: ۲۱۱.۴ میلیارد دلار

زمینه فعالیت: خرده فروشی

۵- فیس بوک-آمریکا

ارزش برند: ۸۸.۹ میلیارد دلار

درآمد خالص برند در سال گذشته: ۴۸.۸ میلیارد دلار

زمینه فعالیت: تکنولوژی

۶- کوکا کولا-آمریکا

ارزش برند: ۵۹.۲ میلیارد دلار

درآمد خالص برند در سال گذشته: ۴.۱ میلیارد دلار

زمینه فعالیت: نوشیدنی

۷- سامسونگ- کره جنوبی

ارزش برند: ۵۳.۱ میلیارد دلار

درآمد خالص برند در سال گذشته: ۲۲۱.۶ میلیارد دلار

زمینه فعالیت: تکنولوژی

۸-و الت دیزنی- آمریکا

ارزش برند: ۵۲.۲ میلیارد دلار

درآمد خالص برند در سال گذشته: ۲.۸ میلیارد دلار

زمینه فعالیت: تفریح و سرگرمی

۹- تویوتا-ژاپن

ارزش برند: ۴۴.۶ میلیارد دلار

درآمد خالص برند در سال گذشته: ۴.۶ میلیارد دلار

زمینه فعالیت: خودروسازی

۱۰- مک دونالد-آمریکا

ارزش برند: ۴۳.۸ میلیارد دلار

درآمد خالص برند در سال گذشته: ۳۸۹ میلیون دلار

زمینه فعالیت: غذایی

پس از این شرکت‌ها نام شرکت‌های ای تی اند تی، لوئی ویتون، اینتل، نایک، سیسکو، جنرال الکتریک، مرسدس بنز، اوراکل، ورایزون، آی بی ام، ب ام و، ساپ، مارلبرو، بادوایزر، ویزا، والمارت، امریکن اکسپرس، هوندا، پپسی و گوچی به عنوان یازدهمین تا سی امین برندهای با ارزش جهان در سال ۲۰۱۹ دیده می‌شود.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
4
0
اگر در ایران شفاف سازی وجود داشت قطعا با ارزش ترین برندهای دنی موارد زیر بودند:

موارد زیر درآمد یک فرد نیست بلکه ارزش گردش مالی سالانه تمام افراد شاغل در یک حرفه است که نشان دهنده عمق وجود فاجعه در ایران هست

1-پزشکان ایران: با سرمایه هزاران ملیارد دلار

2-مسئولین ایران: با سرمایه هزاران ملیارد دلار

3-کارکنان شرکت نفت: با سرمایه هزاران ملیارد دلار

4- اعضای هیات علمی دانشگاه ها: با سرمایه صدها ملیارد دلار

5- پرستاران: با سرمایه صدها ملیارد دلار
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
0
0
بنظر آمارهاي دو برند كوكا و مك دونالد كمي غير واقعيست، چون قطعا خيلي خيلي بيشتر از اين مقدار هست، كلا صنايع غذايي بالاترين حاشيه سود (مارجينال ريوينيو) را دارند زيرا با اينكه حاشيه متغير پاييني دارند( كه از قضا اين دو برند حاشيه متغير بالايي هم دارند!) اما تعداد فروش محصولات به قدري بالاست كه درآمد خالص(نت اينكام) را در كل زياد ميكند. بعيد هم نيست اين دو برند كه از حمايت هاي ويژه دولت آمريكا نيز برخوردارند بدليل مسائل مالياتي ارقام را پايين نشان داده اند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار