هوادار عجیب استقلال تهران +عکس
کد خبر: ۱۴۵۹۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 May 26    -    ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰

در یکی از روستاهای بخش رودبست بابلسر چنان غرق در هواداری این تیم شد که طرح و لوگوی باشگاه استقلال را بر روی درب ورودی اصلی منزل خود نقاشی و لوگوی آن را نصب کرده است.

 تب فوتبال که چند سالی است بیش از هر زمان دیگری لایه‌های مختلف جامعه را در بر گرفته است به اشکال و طرق گوناگونی توسط هواداران تیم‌های فوتبال در سراسر جهان بروز و نمود پیدا می‌کند.

در کشور ما نیز طبق یک سنت دیرینه، دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران به عنوان تیم‌های پرطرفدار، هواداران دو آتیشه و چند آتیشه میلیونی در داخل و خارج کشور دارند و تب فوتبال با حضور این دو تیم به اوج هیجانات خود می‌رسد.

استان مازندران نیز که همیشه فوتبالیست‌های بسیار بزرگ و نام‌آوری را به سطح اول فوتبال کشور و دنیا معرفی کرده است و همچنان این روند ادامه دارد، هواداران بسیار پر و پاقرص و چند آتیشه دو تیم پرسپولیس و استقلال را نیز در خود جای داده است که در نوع خود کم‌نظیر هستند.

هوادار عجیب استقلال تهران +عکس

در یک مورد از این موضوع، یکی از هواداران تیم فوتبال استقلال تهران در استان مازندران در یکی از روستاهای بخش رودبست بابلسر چنان غرق در هواداری این تیم شد که طرح و لوگوی باشگاه استقلال را بر روی درب ورودی اصلی منزل خود نقاشی و لوگوی آن را نصب کرده است به طوری که سر درب باشگاه استقلال تهران نیز تا این حد نقش و طرح استقلال را ندارد و این هوادار که پزشک نیز است با این کارش نشان داد که حتی از خود باشگاه استقلال تهران نیز آبی‌تر است.

تیم فوتبال استقلال تهران در فصل 98 – 97 فوتبال برتر کشور به مقام سومی دست یافت و این در حالی است که پرسپولیس در این فصل توانسته است هت‌تریک قهرمانی خود را جشن بگیرد که این هت‌‌تریک برای نخستین‌بار در فوتبال ایران رخ داده است و کار بزرگ و بی‌نظیری بود که فقط پرسپولیس تهران از پس آن بر آمد.

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمیدخان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
6
4
مخ؟ ........... یوخ!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
0
0
پرسپولیس در این فصل توانسته است هت‌تریک قهرمانی خود را جشن بگیرد که این هت‌‌تریک برای نخستین‌بار در فوتبال ایران رخ داده است و کار بزرگ و بی‌نظیری بود که فقط پرسپولیس تهران از پس آن بر آمد.؟!!!!!! چرا بدون تحقیق می نویسید؟ اولین بار سپاهان هت تریک کرده بود چند سال پیش
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار