دستگیری ضاربان مأموران راهور فردیس +عکس
کد خبر: ۱۴۵۸۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 May 25    -    ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴

فرمانده انتظامی البرز گفت: سرنشینان خودرو پژو ۴۰۵ که شب گذشته با زیر گرفتن یکی از مأموران و هتاکی و ضرب و شتم به آن‌ها اقدام به فرار کرده بودند با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فردیس در کمتر از چند ساعت دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری ضاربان مأموران راهور فردیس +عکس

سردار عباسعلی محمدیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت ۲۱ شب گذشته مأمور پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس حین انجام وظیفه در فلکه دوم فردیس، یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با سه سرنشین را که اقدام به حرکات نمایشی کرده و منجر به وحشت در میان عابران و سایر رانندگان شده بود را مشاهده و جهت تذکر به راننده، خودرو را متوقف می‌کنند.

وی افزود: راننده خودرو که ظاهراً وضعیت عادی نداشت از تذکر مأمور پلیس عصبانی شده و پس از حرکت خودرو تعمداً مأمور را زیر گرفته و صحنه را ترک می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: خودرو مذکور پس از حرکت در مسیری کوتاه پشت چراغ قرمز توقف کرده که مأمور حادثه دیده به همراه یکی از کارکنان وظیفه به منظور بررسی موضوع و جریمه کردن راننده به سمت خودرو حرکت کردند که در این هنگام راننده و دو نفر سرنشین آن از خودرو پیاده و شروع به هتاکی و ضرب و شتم مأموران کرده و به سرعت متواری می‌شوند.

وی اظهار کرد: در این حادثه مأمور پلیس راهور از ناحیه پای چپ و مأمور وظیفه نیز از ناحیه سر و کتف آسیب دیدند که با حضور مأموران کلانتری فردیس و عوامل اورژانس جهت مداوا به نزدیک‌ترین درمانگاه محل منتقل شدند که در حال حاضر حال عمومی آن‌ها خوب است.

سردار محمدیان گفت: بلافاصله شناسایی و دستگیری مسببان این حادثه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان فردیس قرار گرفت و تیمی از کارآگاهان زبده با بررسی جزئیات حادثه و شناسایی خودرو مذکور، راننده را شناسایی و در ساعت دو بامداد امروز چهارم خردادماه راننده خاطی و هر دو سرنشین آن‌ها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی با بیان این که قانون برای هتاکی به مأموران در حین انجام وظیفه مجازات سنگینی پیش بینی کرده است گفت: پرونده متهمان جهت رسیدگی و اجرای حکم در اختیار مقام قضائی است.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: برابر ماده ۶۰۷ قانون مجازات اسلامی هرگونه توهین، حمله و مقاومت که با علم و آگاهی نسبت به مأموران حین انجام وظیفه آن‌ها به عمل آید، جرم محسوب می‌شود و در قانون مجازات مشخصی برای متخلفان پیش بینی شده است.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
0
0
اگه تو آمریکا بود چه اتفاقی برای اینها پیش می آمد؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
درجا پلیس های آمریکا هر سه نفرشان را به رگبار می بستند و هیچکاریشان هم نداشتند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار