ویلموتس: به همسرم گفتم از ایران خوشت می‌آید
کد خبر: ۱۴۵۸۷۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 May 25    -    ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸

فقط کافی است مهدی تاج تلفن را بردارد و به ویلموتس بگوید قسط اول در حساب شماست و مانعی بر سر راه انتقال قسط‌های بعدی نیست، آن وقت مرد بلژیکی هم با اولین پرواز به تهران می‌آید.

چهارشنبه شب در بروکسل، وقتی تاج و ویلموتس از هم جدا شدند، رئیس فدراسیون فوتبال مرد بلژیکی را سرمربی تیم ملی خطاب کرد و ویلموتس هم به تاج گفت: «به امید دیدار پرزیدنت» ... یعنی از نگاه هر دو طرف کار تمام است، اما از هر چه بگذریم، سخن پول خوش‌تر است. کارکنان سفارت ایران در بروکسل می‌گویند پیش‌نویس قرارداد امضا و تعهدنامه‌ها بین طرفین دست به دست شد. تاج با کاغذ‌های امضاشده مارک ویلموتس به تهران آمد و کاغذ‌های امضاشده تاج هم در بلژیک دست ویلموتس ماند تا با واریز قسط اول و تماس تلفنی رئیس فدراسیون به تهران بیاید.

این تماس امروز عصر یا حداکثر فردا صبح با بلژیک گرفته خواهد شد. تاج امروز دو مذاکره مهم با وزارت ورزش و احتمالاً نهاد ریاست جمهوری دارد! اگر همه چیز درست پیش برود، ویلموتس دوشنبه یا سه‌شنبه با اولین پرواز به تهران سفر می‌کند.

ویلموتس: به همسرم گفتم از ایران خوشت می‌آید

ویلموتس سه‌شنبه در تهران

فعلاً تاریخ در نظر گرفته شده برای ورود ویلموتس سه‌شنبه است. اگر برنامه تغییر نکند، مارک سه‌شنبه از بروکسل به تهران می‌آید و کارش را به عنوان سرمربی تیم ملی شروع می‌کند.

اقامت ویلموتس در هتل آکادمی

ویلموتس قرار است فعلاً در هتل آکادمی اقامت داشته باشد. او به تاج گفته شاید همسرش را هم در آینده با خودش به تهران بیاورد. قرار شده فدراسیون در اولین فرصت برای مرد بلژیکی آپارتمان تهیه کند. البته در صورتی که همسر ویلموتس به ایران بیاید، ویلموتس از هتل به آپارتمان نقل مکان خواهد کرد.

مرد بلژیکی در پک مستقر می‌شود

ویلموتس از فردای روزی که به تهران بیاید در ساختمان پک مستقر خواهد شد. فدراسیون فوتبال با او توافق کرده علاوه بر هدایت تیم ملی بزرگسالان، فعالیت تمامی تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف و حتی تیم‌های ملی بانوان را هم زیر نظر داشته باشد.

جلسه معارفه به جای کنفرانس

فعلاً مارک ویلموتس در تهران کنفرانس خبری نخواهد داشت. فدراسیون یک جلسه معارفه برای سرمربی بلژیکی در نظر گرفته که این جلسه احتمالاً چهارشنبه یا پنج‌شنبه همین هفته برگزار خواهد شد. البته شاید تاریخ جلسه معارفه مرد بلژیکی تغییر کند. احتمالاً اولین کنفرانس ویلموتس به بهانه بازی با سوریه برگزار می‌شود.

تاج به ویلموتس فیلم رساند

ویلموتس فیلم بازی‌های ایران در جام جهانی را دیده و تاج فیلم بازی‌های تیم ملی در جام ملت‌های آسیا را هم به دست او رسانده است. فعلاً ویلموتس بر پایه همین فیلم‌ها و البته با کمک مشاوران فدراسیون لیست اولیه تیم ملی را ارائه خواهد کرد تا فیفادی آتی را پشت سر بگذاریم.

ملی‌پوشان ۲۰۰۶ شانس دستیاری دارند

مارک ویلموتس با دستیارانش از بلژیک به تهران می‌آید، اما در ایران هم دستیارانی به کادر فنی تیم ملی اضافه خواهد شد. دیروز شنیدیم شانس ملی‌پوشانی که در جام جهانی ۲۰۰۶ برای تیم ملی بازی کردند برای همکاری با مارک ویلموتس زیاد است. گویا رحمان رضایی، میرزاپور و آندو از سایرین جلوتر هستند. البته نام مجتبی جباری هم از گوشه و کنار شنیده می‌شد که جباری، چون در برنامه تلویزیونی ستاره‌ساز شرکت کرده بعید است دیگر مد نظر فدراسیون باشد.

ویلموتس: تهران جذاب بود

ویلموتس در بروکسل به مهدی تاج گفته سفر به تهران برایش جذاب بود. مرد بلژیکی به رئیس فدراسیون گفته آنچه در ایران دیدم با شنیده‌هایم تفاوت داشت. تهران برایم شهر جالبی بود. به همسرم هم گفتم مطمئن هستم از ایران خوشت می‌آید. حتماً در یکی از سفر‌های آتی، او را با خودم به تهران می‌آورم. به هر حال قرار است من به مدت ۳ سال، بیشتر در کشور شما زندگی کنم تا بلژیک... همین حرف‌ها یعنی ویلموتس خودش را برای زندگی کردن در تهران آماده کرده است.

خبرورزشی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید کلباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
0
3
گفته از چنارهای تهران خوشش آمده ؛ از دلارهای ایران بیشتر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
0
5
منم اگه ایران بهم سالی 2 میلیون دلار میداد ایران رو خیلی دوست داشتم. اما چه کنم که در این مدت زندگی ایران فقط از من مالیات، عوارض و ... گرفته و هیچ خدمتی بهم نکرده. تا الان حتی 1 ریال هم وام از ایران نگرفتم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
1
3
ویلموتس در بروکسل به مهدی تاج گفته سفر به تهران برایش جذاب بود. مرد بلژیکی به رئیس فدراسیون گفته آنچه در ایران دیدم با شنیده‌هایم تفاوت داشت.
چقدر دوست داریم این جمله رو غربی ها بشنویم و اونها هم این جمله رو واسه خوشایندمون میگن-مثل قبایل وجشی آفریقایی دورش جمع شدن و انگار که از یک مقام سیاسی مهم استقبال میکنند ازش چذیرایی کردند- معلومه که اینم آخرش با کلی شکست و پسرفت تیم ملی ار ایران میره
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار