۲۰۶ صندوق‌دار ۴ میلیون تومان ارزان شد
کد خبر: ۱۴۵۸۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 May 25    -    ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

قیمت هر دستگاه پژو ۴۰۵ صفر کیلومتر در بازار به حدود ۸۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. قیمت این خودرو در بازار در سی امین روز ادیبهشت ۸۶ میلیون و پانصد هزار تومان بود.

پژو SLX نیز در بازار به حدود ۸۸ میلیون تومان معامله می شود. این خودرو در سی امین روز اردیبهشت ۹۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

پژو ۲۰۶ تیپ دو نیز ۹۸ میلیون تومان فروخته می شود. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز ۱۲۳ میلیون تومان در بازار فروخته می شود. این دو خودرو به ترتیب در اوایل این هفته به قیمت ۱۰۰ میلیون و ۱۲۵ میلیون تومان عرضه می شدند.

قیمت ۲۰۶ صندوق دار نیز با کاهشی ۴ میلیون تومانی به ۱۱۴ میلیون تومان رسیده است.

با این حال قیمت پژو پارس نیز تغییر خاصی نداشته است. هر چند برخی از فعالان بازار خبر می دهند که عرضه شرکت های خودروسازی افزایش یافته است اما با این حال رییس اتحادیه نمایشگاه داران می گوید بیشترین تاثیر بر قیمت ها به موجب مصوبه اخیر مبنی بر بازگشت شورای رقابت به فراینده قیمت گذاری رخ داده و هنوز عرضه خودروسازان تغییری را تجربه نکرده است.

خبرآنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
0
0
ظرف یک سال چند میلیون گران شد که الان 4میلیون ارزان شده .............................نه بابا .دستتان درد نکند .شما چقدر به مرد م ایران لطف دارید ...............مسخرههها
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار