خطرناک‌ترین زوج هجومی فوتبال بانوان+عکس
کد خبر: ۱۴۵۸۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 May 25    -    ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰

شش سال پس از خداحافظی مریم ایراندوست از دنیای بازیگری، 4 هفته ای می شود که او دوباره پیراهن رزم بر تن کرده و راهی زمین می شود تا تعداد بازیکنان تیمش به عدد برسد و قوهای سپید انزلی بدون کمبود نفر پا به میدان نگذارند.

اگر نخواهیم به خیلی چیزها همچون آمادگی روحی، روانی و بدنی مریم ایراندوست بپردازیم، داستان حضور او در بازی های ملوانان را باید نوعی توفیق اجباری برای انزلی چی ها دانست. از زمانی که یکی از بهترین بازیکنان زن تاریخ فوتبال ایران بالاجبار پا به میدان گذاشت تا الان 4 دیدار گذشته و وقتی زوج او و سارا قمی را در خط حمله سپیدپوشان می بینیم به راحتی می توانیم ادعا کنیم خطرناک ترین زوج هجومی این روزهای فوتبال ایران در میدان حضور دارند.

در مجموع چهار دیداری که این دو در کنار یکدیگر به بازی پرداختند گل های زیادی برای ملوانان به ثمر رسیده که شاید پیش از این اتفاق نمی افتاد. در این چهار دیدار، سارا قمی که قطعا ماشین گلزنی فوتبال ایران محسوب می شود توانسته 7 گل وارد دروازه تیم روبرو کند و تعداد گل های خود را در فاصله 5 هفته مانده تا پایان بازی های لیگ به عدد 30 برساند. البته قمی در این بازی ها یک پاس گل نیز برای سایر گلزنان تیمش مهیا کرده است.

اما در سوی دیگر مریم ایراندوست با توجه به دورانی که از فوتبال حرفه ای به دور بوده است آماری اعجاب آور از خود به نمایش گذاشته است. او در چهار دیدار اخیر توانست 8 پاس گل برای انزلی چی ها به وجود بیاورد و با این حساب کاملا می توان پی به ویرانگر بودن زوج او و سارا قمی اشاره کرد.

خطرناک‌ترین زوج هجومی فوتبال بانوان

خطرناک‌ترین زوج هجومی فوتبال بانوان

خطرناک‌ترین زوج هجومی فوتبال بانوان

ورزش سه

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
0
0
پخش خبر مسابقات بانوان حرام است .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار