نکاتی در مورد پوشش مناسب برای افراد سایز بزرگ
کد خبر: ۱۴۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2015 June 02    -    ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
مدتهاست که لباس‌ها فقط مخصوص افراد لاغر و متناسب تولید نمی‌شود و بسیاری از برندهای معروف دنیا، اقدام به طراحی لباس‌های زیبا و خوش‌برش برای افراد سایز بزرگ یا دچار اضافه‌ وزن کرده‌اند.

مدتهاست که لباس‌ها فقط مخصوص افراد لاغر و متناسب تولید نمی‌شود و بسیاری از برندهای معروف دنیا، اقدام به طراحی لباس‌های زیبا و خوش‌برش برای افراد سایز بزرگ یا دچار اضافه‌ وزن کرده‌اند.درست است که لباس بر اندام متناسب زیبایی دوچندانی دارد اما اگر افراد سایزبزرگ هم دقت بیشتری در انتخاب لباس کنند، مسلما می‌توانند از زندگی‌شان بیشتر لذت ببرند؛ فقط کافی است باید و نبایدهای این راه را بشناسند.

نکاتی در مورد پوشش مناسب برای افراد سایز بزرگ


در انتخاب رنگ لباس خود دقت کنید

وقتی بالاتنه‌تان درشت تر است، رنگ بلوز انتخابی شما بهتر است تیره باشد و شلوار متناسب با اندام شما هم شلوارهای پاچه‌گشاد است؛ استفاده از یک دستمال گردن با طرحی ساده، زیبابی لباس‌های شما را تکمیل می‌کند. بهتر است به جای این‌که رنگ بلوز و شلوارتان خیلی متفاوت باشد، لباس‌های هم‌رنگ یا رنگ‌های نزدیک به هم انتخاب کنید؛ به این طریق شما می توانید کاری کنید که اندازه شکم، نشیمنگاه، پهلو بهتر به نظر بیاید.

لباس سایز خودتان را بپوشید

اصلا مهم نیست که سایز شما xxxxL است یا کمتر و حتی بیشتر! اینقدر اصرار نداشته باشید که اندام‌تان را بپوشانید. بهتر است هنگام انتخاب لباس، لباس‌های خوش‌دوختی انتخاب کنید که با برش‌های متفاوت، شکست دید ایجاد کرده و باعث اعتماد به نفس شما شود. استفاده از لباس‌هایی که از سایز شما بزرگتر هستند اشتباه بوده و در عوض پوشیدن لباسهایی  بدون احساس تنگ بودن در آن‌ها به گو نه ای که برآمدگی و انحنای بدن شما را کمتر نشان بدهد مناسب‌تر است.

پیراهن کمردار را فراموش نکنید.

در پیراهن‌های کمردار، شما می‌توانید قسمت بالا و کمر خود را طوری تنظیم کنید که برآمدگی و انحنای بدن شما را کاملا درست و متناسب نشان بدهد. چسبیده و اندازه و متناسب بدن، اما نه خیلی تنگ. پارچه‌های نرم و لطیف، می‌تواند چاقی قسمت بالا و پایین بدن شما را بپوشاند، در حالی که پارچه‌های سفت و شق و رق، خطوطی غیر‌طبیعی ایجاد می‌کنند.

لازم نیست شلوارهای راسته را فراموش کنید

چه کسی گفته که شلوارهای راسته و چسبان فقط برای افراد لاغر است؟ اگر بالای پای درشتی دارید اما قدتان بلند است، یک تیشرت با یک شلوار راسته کاملا برازنده‌تان خواهد بود.

کمربندتان را روی شکم‌تان نبندید!

این‌که دور کمر شلوار،‌ یک فضای خالی وجود دارد، دلیل بر این نیست که شما حتما باید کمربند ببندید؛ حالا اگر اصراری به استفاده از آن دارید، سعی کنید کمربندتان را زیر شکم، یعنی درست در انتهای تی‌شرت‌تان ببندید، زیرا فضای اضافه‌تری ایجاد می‌شود که کسی متوجه‌ آن نخواهد شد.

موهای‌تان را زیاد کوتاه‌ نکنید!

باور کنید یا نه، اندازه موها تاثیر زیادی برای نشان دادن فرم بدن فرد دارد. آقایان بهتر است موهای‌شان را کمی بلندتر از حد معمول نگه دارند که خب این روزها هم مد است! در واقع باید موهای جلوی سر خود را بلندتر و کنار گوش‌ها و پشت سر را به اندازه متوسط، با یک خط ریش سایز متوسط، کوتاه کنید.

شلوارهای خمره‌ای نپوشید!

شلوارهایی که دمپای‌شان باریک‌تر است، بالای پا شما را حتی پهن‌تر و بزرگ‌تر از آنچه هست، نشان می‌دهند. در عوض می‌توانید از شلوارهای تمام راسته یا به اصطلاح «بگی» استفاده کنید.

شق و رق نپوشید!

پارچه لباس‌های‌تان نه خیلی سفت و محکم و نه خیلی نرم و نازک باشد! در مقابل، سعی کنید از لباس‌های تیره رنگ با جنس کتان یا لنین و شلوارهایی که دقیقا روی کمر قرار می‌گیرند، استفاده کنید. در ضمن بهتر است شلوار و جلیقه‌تان هم‌رنگ باشد.

منبع:پارکو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
خوب بود بدردم خورد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار