کشف ۱۱تن شکر احتکار شده در اراک
کد خبر: ۱۴۵۷۱۳
تاریخ انتشار: 2019 May 23    -    ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از عملیات ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس در کشف 11 تن و 750 کیلوگرم شکر احتکار شده از یک انبار در اراک خبر داد.

سرهنگ"یوسف سپهوند" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در تداوم طرح های نظارت بر واحدهای صنفی و برخورد با مخلان اقتصادی، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان در تحقیقاتی از فعالیت فردی در زمینه احتکار شکر در انبار یک واحد صنفی در شهرستان اراک با خبر شدند .

وی خاطرنشان کرد: سرانجام روز گذشته، پس از انجام تحقیقات میدانی پلیس و در هماهنگی با دستگاه قضائی، انبار مذکور شناسایی و در بازرسی مشترک مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت 11 تن و 750 کیلوگرم شکر که در این مکان احتکار شده بود، کشف شد .

این مقام انتظامی با اشاره به ارزش 940 میلیون ریالی کالای کشف شده بیان کرد: فرد محتکر در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده، برای برخورد قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند .

سرهنگ "سپهوند" در پایان با قدردانی از همکاری آگاهانه مردم با پلیس از شهروندان وظیفه شناس خواست تا در صورت کسب هرگونه اطلاعاتی در رابطه با احتکار کالا و لوازم اساسی مورد نیاز مردم، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا پیگیری و اقدام های قانونی لازم در این رابطه به عمل آید و با سودجویان و محتکران برخورد قانونی لازم صورت پذیرد.

پایگاه خبری پلیس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار