۸۰ هزار زنبور در دیوار اتاق خواب یک زوج اسپانیایی +عکس
کد خبر: ۱۴۵۶۶۰
تاریخ انتشار: 2019 May 23    -    ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

یک زوج اسپانیایی که به مدت ۲ سال صدا‌های عجیبی را از دیوار‌های خانه خود می‌شنیدند سرانجام به منشاء این صدا‌ها پی بردند. طی این مدت صدا‌های عجیبی که از داخل دیوار‌های خانه به خصوص دیوار حمام شنیده می‌شد موجب شده بود این زوج خواب مناسبی نداشته باشند و شب‌هنگام از خواب بیدار شوند.

۸۰ هزار زنبور در دیوار اتاق خواب یک زوج اسپانیایی +عکس

اما سرانجام این زوج که نام آن‌ها اعلام نشده است وقتی علت اصلی و منشاء این صدا‌ها را دریافتند دچار حیرت شدند. منشاء اصلی این صدا‌ها یک کندوی عسل بزرگ بود که در فاصله چند فوتی محلی که آن‌ها می‌خوابیدند توسط ده‌ها هزار زنبور عسل ایجاد شده بود. این زوج از یک زنبوردار محلی با نام "سرجیو گئوررو" خواستند در خارج کردن این کندوی عسل از دیوار خانه خود به آن‌ها کمک کنند. بنا به ادعای این زنبوردار حدود ۸۰۰۰۰ زنبور عسل در این کندو زندگی می‌کردند.

۸۰ هزار زنبور در دیوار اتاق خواب یک زوج اسپانیایی +عکس

این کندو به مرور زمان طی این سال‌ها و با افزایش تعداد زنبور‌های عسل بزرگتر شده بود. سرجیو در این باره گفت: "من تعجب می‌کنم این زوج چطور به مدت ۲ سال با این همه زنبور که در چند متری آن‌ها حضور داشتند زندگی می‌کردند. آن‌ها در واقع طی این دو سال و پس از برخاستن از خواب به صدای پرواز زنبور‌ها گوش می‌کردند. "

گفتنی است؛ این زنبوردار با استفاده از تجهیزات مخصوص خود این کندوی بزرگ را از داخل دیوار خانه این زوج به بیرون منتقل کرد. در تصاویری که منتشر شده است سرجیو را در حال خارج کردن کندوی عسل نشان می‌دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار