فروش برنج پاکستانی به نام برنج درجه یک ایرانی
کد خبر: ۱۴۵۶۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 May 22    -    ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸

در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای معروف تهران، برنج پاکستانی را به نام برنج درجه یک ایرانی به قیمت ۲۸۵۰۰ تومان به فروش رفت که با برخورد تعزیرات روبه‌رو شد.

 حسین ایزدی، رئیس گشت‌ تعزیزات تهران درباره بازدید از شعب یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران اظهار کرد: برنج هاشمی عرضه شده با قیمت 28 هزار و 500 تومان را به آزمایشگاه دادیم تا روی آنها آزمایشات لازم انجام شود و بر اساس نتایج بدست آمده از سوی اتحادیه مشخص شد که 70 درصد از این برنج پاکستانی و 30 درصد ایرانی است!

وی تصریح کرد: در این فروشگاه، برنج اشاره شده را به عنوان برنج ایرانی درجه یک فروخته می‌شود.

همچنین عبدالله حقیقت؛ نائب رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی نیز در این باره توضیح داد: باب شده که روی اینگونه برنج مشخصات برنج هاشمی زده می‌شود که 80 درصد از این برنج‌ها پاکستانی و 20 درصد ایرانی است، این فروشگاه بزرگ باید کارشناس تشخیص برنج داشته باشند.

بنا بر اظهارات حسین ایزدی؛ رئیس این گشت‌ تعزیزات، تخلف در فروشگاه اشاره شده به عنوان عرضه کالا تقلبی محرز بوده که در نهایت نظر کارشناسان تعزیرات و اتحادیه مقرر شد قمیت اصلاح و موجودی انبار میان مردم توزیع شود.

در یکی دیگر از شعب این فروشگاه نیز احتکار برنج در انبارهای فروشگاه صورت گرفته بود که با تمهیدات کارشناسان تعزیرات برنج‌ها از انبار خارج و با قیمت مصوبه در اختیار مردم قرار گرفت.

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
0
3
لعنت به ذات کثیف هر چه ادم متقلبه..........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
0
3
با سلام و خسته نباشید

چرا نام فروشگاه مجرم که جرم محرز و ثابت شده انجام داده اعلام نمیشود؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
0
2
هرچه بگندد نمکش میزنند وای بروزی که بگندد نمک!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار