فال روزانه یکشنبه 29 اردیبهشت 1398
کد خبر: ۱۴۵۲۳۲
تاریخ انتشار: 2019 May 19    -    ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 29 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی پرانرژی، جسور، منظم، به شدت احساساتی و رقابت طلب هستید. شما از شخصیتی قوی و اعتماد به نفس بالا برخوردار هستید. شما در زمینه ی حرفه ای از مهارت و توانایی بالایی دارید، اما به خاطر این که رفتاری بی ثبات دارید و اهل دعوا هستید فرصت های زیادی را از دست می دهید. امسال فرصت ها یکی پس از دیگری به سراغتان خواهند آمد و شما باید برای به نتیجه رساندن آنها حداکثر دقت و احتیاط را به خرج دهید. تغییرات در زندگی اجتناب ناپذیر هستند و شما این موضوع را درک کرده و با آغوش باز از تغییرات در زندگی خود استقبال می کنید. امسال برای شما سال بسیار خوبی خواهد بود و رشد اقتصادی قابل توجهی خواهید داشت و وضع مالیتان به طور غیر قابل باوری بهتر خواهد شد. از لحاظ حرفه ای نیز امسال برای شما سال خوبی خواهد بود. درآمدتان نسبت به قبل افزایش خواهد یافت اما با خرج های غیر ضروری و خریدن اشیای لوکس و گران بها فرصت زیادی برای پس انداز برایتان باقی نخواهد ماند. در محیط کار احتمال اینکه فشار زیادی را تحمل کنید و از طرف مقامات مافوقتان مورد مؤاخذه قرار بگیرید وجود خواهد داشت، اما شما به خوبی از پس این شرایط برخواهید آمد. آنهایی که هنوز مجرد هستند امسال شانس زیادی برای پیدا کردن نیمه ی گمشده شان خواهند داشت. ماه های فروردین، مهر، آذر و اسفند بهترین ماه های سال خواهند بود.

فروردین

امروز لذت بردن از دلخوشی های کوچک زندگی می تواند به جسم و روح و احساستان انرژی تازه ای بدهد. کمی خرید درمانی، البته به گونه ای که زیاد به بودجه تان فشاری وارد نکند می تواند حالتان را به میزان قابل توجهی بهتر کرده و نگاهتان را به زندگی تغییر دهد. شاید هم بتوانید خودتان را با دعوت کردن خودتان به یک رستوران خوب و غذای خوشمزه خوشحال کنید. اگر هیچ کدام از اینها برایتان امکان پذیر نیست حداقل به پیاده روی بروید و از هوای خوب بهاری لذت ببرید. وقتی حال خودتان را خوب کنید می توانید انرژی مثبتی که در وجودتان ایجاد شده است را به اطرافیانتان نیز منتقل کرده و حال آنها را هم خوب کنید.

اردیبهشت

امروز ممکن است برداشتتان از حرف ها و شرایط مختلف زیاد درست نباشد و تفسیرهای عجیب و غریبی از آنها داشته باشید. وقتی در دنیای اطرافتان شاهد این همه دروغ و دورویی و ریا هستید حق دارید که به همه چیز با تردید و بدبینی نگاه کنید، اما گاهی هم زیاده روی در این تجزیه و تحلیل های منفی بینانه به ضررتان تمام می شود. سعی کنید نگاه منطقی تری به اوضاع داشته باشید و به جای تفسیر کردن آنها همه چیز را همان طوری که هست در نظر بگیرید، نه کمتر و نه بیشتر. حداقل امروز این روش از هر روش دیگری برایتان بهتر خواهد بود. امروز به خودتان بگویید که همه خوب و راستگو هستند مگر آنکه خلاف آن ثابت شود!

خرداد

امروز اگر می خواهید محبت خود را به یک نفر نشان دهید شاید لازم باشد اولویت هایتان را حداقل برای یک روز هم که شده تغییر دهید. اینکه همراه با شخصی که دوست دارید در انجام کاری که زیاد برایتان جالب نیست همراه شوید برای او بسیار ارزشمند خواهد بود. لازم نیست شما حضور فعالی در انجام این فعالیت داشته باشید، همین که طرف مقابلتان احساس کند شما هم با او در این راه همراه شده و حمایتش می کنید برای او کافی خواهد بود. شاید مجبور شوید چند تا از کارهای دیگری که قصد داشته اید انجام دهید را کنسل کنید تا به این برنامه برسید، اما خاطرات شیرینی که از این کار برایتان باقی می مانند واقعا با ارزش هستند.

تیر

امروز وقت آن رسیده است که با کارها، اشخاص و چیزهایی که سعی در نادیده گرفتن آنها داشته اید روبرو شوید. تمام ترس هایتان را کنار گذاشته و در نهایت آرامش با آنها روبرو شوید، زیرا روبراه کردن اوضاع چه از لحاظ مادی و چه معنوی منافع زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. امروز هرجا که شاهد بی نظم و آشفتگی باشید اولین نفری خواهید بود که برای برگرداندن نظم به اوضاع داوطلب خواهد شد. شاید علاقه ی زیادی به کاری که لازم است انجام دهید نداشته باشید، اما برگرداندن اوضاع به حالت عادی برایتان از اهمیت زیادی برخوردار است. خوشبختانه نگرش مثبت شما باعث خواهد شد دیگران هم آستین هایشان را بالا زده و با شما همراه شوند.

مرداد

امروز احساس می کنید که خانه تان خیلی دلگیر و خسته کننده شده است، شاید بتوانید برای از بین بردن این حالت کارهایی انجام دهید. این تغییرات به صرف هزینه چندانی زیادی نیاز نخواهد داشت، فقط باید کمی وقت گذاشته و اندکی خلاقیت به خرج دهید. شاید بتوانید با طراحی برخی نقوش روی بعضی از دیوارها حال و هوای تازه ای به خانه بدهید، یا کمی پارچه بخرید و کوسن های تازه ای برای مبل هایتان درست کنید. اضافه کردن کم طرح و رنگ حال و هوای تازه ای به خانه تان خواهد بخشید. در محل کارتان فشار زیادی احساس می کنید و در خانه هم بچه ها مدام بهانه می گیرند و به توافق رسیدن با همسرتان نیز ساده نخواهد بود، امروز کمی صبرتان را زیاد کنید.

شهریور

امروز برای شما روز روابط اجتماعی و ارتباط برقرار کردن با دیگران خواهد بود. سطح فعالیت شما در بالاترین درجه ممکن خود قرار دارد و کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارید، پس حتما زمانی را هم به استراحت اختصاص داده و در خلوت و سکوت محض کارهایی مثل نقاشی، نوشتن و یا یوگا که باعث آرامشتان می شوند را انجام دهید. اگر دوستانتان امروز بعداز ظهر شما را به یک دور همی و یا شرکت در یک فعالیت اجتماعی دعوت کردند حتما این پیشنهاد را بپذیرید. ممکن است در این جمع با شخص جدیدی آشنا شوید که می تواند نقشی اساسی در زندگی حرفه ای و یا شخصی شما ایفا کند. ذهن خود را باز بگذارید تا موقعیت هایی که در برابرتان هستند را ببینید.

مهر

امروز این احتمال وجود دارد که پول بادآورده ای را به دست بیاورید، سعی کنید عاقلانه از آن استفاده کنید. شاید بهتر باشد پیش از خرج کردن آن کمی صبر کنید تا برنامه ریزی بهتری برای آن داشته باشید، این کار حتی می تواند باعث شود درک تازه ای از این که چه چیزهایی در زندگی برایتان از اهمیت و اولویت بالاتری برخوردار هستند پیدا کنید. شاید به این نتیجه برسید که شغلتان این روزها اصلا شما را راضی نمی کند و ترجیح می دهید در زمینه دیگری فعالیت داشته باشید. شما در حال حاضر برای پذیرش چالش ها و مسئولیت های جدید آماده اید، پس با فکر کردن به این که چه چیزهایی باعث خوشحالیتان می شوند راهی برای رسیدن به آنها پیدا کرده و دست به کار شوید.

آبان

به احتمال زیاد شما امروز در هر کاری که بخواهید انجام دهید موفق خواهید بود. اگر این اواخر نگرانی هایی که دارید باعث شده اند بین شما و شخصی که دوست دارید فاصله ایجاد شود و یا آینده رابطه تان به خطر بیفتد امروز فرصت بسیار خوبی است برای این که در مورد این مسئله با طرف مقابلتان به صورت کاملا صریح و جدی صحبت کرده و این نگرانی ها را از بین ببرید. احتمالا به این موضوع پی خواهید برد که طرف مقابلتان نیز همین احساسات و نگرانی ها را دارد. شما همیشه در لباس خریدن خیلی سخت می گیرید و مدام نگران این هستید که لباسی که انتخاب کرده اید از مد افتاده باشد یا زیادی همه گیر شده باشد، کمی هم به حرف دلتان گوش کنید.

آذر

امروز احساس می کنید که سطح انرژیتان کمی پایین آمده است. هرچند جای هیچ گونه نگرانی نیست اما برای این که حالتان بهتر شود شما نیاز به این دارید که توجه بیشتری به سلامتی خود داشته باشید. آن برنامه ای که برای یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم داشتید چه شد؟ هیچ گاه برای ایجاد تغییر در عادت های اشتباه غذایی و شروع به ورزش دیر نیست. حتی اگر با سه روز پیاده روی نیم ساعته هم ورزش کردن را آغاز کنید نتیجه آن را دیر یا زود روی بدن و وضعیت روحی خود خواهید دید. امروز به شما توصیه می شود که در مقابله با موقعیت های استرس زا راحت ترین راه ممکن را در پیش بگیرید، به ویژه اگر از طرف خانواده و دوستانتان با مخالفت مواجه شدید.

دی

امروز شما در جستجوی جوابی برای سؤال هایتان هستید و برای یافتن پاسخی که به دنبالش هستید به هر گوشه ی سرک خواهید کشید و زیر هر سنگی را نگاه خواهید کرد. شما در جستجوی چیزی هستید که برایتان از اهمیت زیادی برخوردار است و اعتقاد دارید که اگر در جاهای درست به دنبال آن بگردید حتما پیدایش خواهید کرد. فقط این نکته را باید به شما یادآوری کنیم که اگر در جستجوی آرامش ذهنی هستید باید جستجویتان را در درون خودتان ادامه بدهید و احساس رضایت را در وجود خودتان پیدا کنید. اگر برای کسی کاری انجام داده اید مطمئن باشید که او قدر این زحمت شما را می داند، پس خوبی هایتان را مدام به او یادآوری نکنید!

بهمن

امروز شنیدن یک نطق، سخنرانی و یا شرکت در یک بحث گروهی کنجکاوی ذاتی شما را به شدت برخواهد انگیخت. سعی کنید شما هم در این صحبت ها شرکت کنید و نظرات و ایده هایتان را با اعتماد به نفس بیان کرده و به بازخوردی که دریافت می کنید خوب فکر کنید. شنیدن این حرف ها ممکن است باعث شود نگاه تازه ای به شغل و حرفه ی خود پیدا کنید و بخواهید در زندگی خود راه تازه ای را در پیش گرفته و یا تغییراتی را به وجود بیاورید. امروز زمزمه هایی در مورد به وجود آمدن برخی تغییرات در محل کارتان به گوشتان خواهند رسید. نگران نباشید، این تغییرات هر چه که باشند در نهایت به نفع شما تمام خواهند شد.

اسفند

امروز علایق مشترکی که بین شما و یک نفر که فاصله ی سنی زیادی با شما دارد وجود دارند باعث خواهند شد که مکالمه ای طولانی مدت بین شما شکل بگیرد و با وجود تمام اختلافاتتان به هم احساس نزدیکی کنید. اگر این شخص از فامیل درجه یک شما باشد صحبت هایتان نزدیکی بیشتری را بین شما به وجود خواهند آورد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار