کمک ۱۷میلیاردی کاشانی‌ها به مناطق سیل‌زده
کد خبر: ۱۴۵۱۲۰
تاریخ انتشار: 2019 May 18    -    ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات کاشان گفت: مردم کاشان همچون گذشته همواره در کنار مردم آسیب‌دیده هستند و تا حد توانشان به مردم این مناطق کمک‌رسانی می‌کنند که تاکنون این کمک‌ها بالغ‌ بر 17 میلیارد تومان شده است.

 رضا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار درباره آخرین وضعیت کمک‌رسانی مردم کاشان از طریق نهادها و ارگان‌های مختلف به مناطق سیل‌زده اظهار کرد: مردم شریف کاشان همچون گذشته همواره در کنار مردم آسیب‌دیده هستند و تا حد توانشان به مردم این مناطق کمک‌رسانی می‌کنند که تاکنون بالغ‌بر حدود 17 میلیارد تومان شده است.

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات کاشان عنوان کرد: تاکنون مردم کاشان از طریق هلال‌احمر 5 میلیارد و 700 میلیون تومان به‌ صورت نقدی و غیرنقدی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 2 میلیارد و 400 میلیون تومان، کمیته امداد یک میلیارد و 800 میلیون تومان، کمیته‌های محلی یک میلیارد و 500 میلیون تومان، موکب‌های شانزده‌گانه در کاشان و آران و بیدگل 2 میلیارد و 700 میلیون تومان و مؤسسه قمر بنی‌هاشم 3 میلیارد تومان به مردم مناطق سیل‌زده کمک کرده‌اند.

وی با اشاره به این‌که در کاشان صنعت فرش رونق و جایگاه ویژه‌ای دارد، افزود: همچنین ما به این مناطق قول 20 هزار متر فرش را نیز داده‌ایم که تاکنون برای این امر به‌ صورت جداگانه 2 میلیارد تومان جمع‌آوری‌ شده است.

کاظمی در پایان بیان کرد: همچنین ساخت 200 واحد مسکونی مناطق سیل‌زده به کاشانی‌ها محول شده است که برای هر واحد مبلغ 20 میلیون تومان را در نظر گرفته‌ایم که امید داریم خیران و مردم کاشان در این امر نیز همچون قبل وارد میدان شوند.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار