فال روزانه شنبه 28 اردیبهشت 1398
کد خبر: ۱۴۵۱۱۴
تاریخ انتشار: 2019 May 18    -    ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۱

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 28 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فردی هستید که اگر هدفی در سر داشته باشید، برای رسدین به آن هر کاری می کنید. اما چند وقتی ست که بی انگیزه شده اید. برخلاف انتظارتان امسال سالی ست که زندگی شما از این رو به آن رو خواهد شد. اگر به دنبال راهی برای افزایش درآمدتان هستید، امسال زمان فوق العاده ای برایتان خواهد بود و فرصت های زیادی در مقابل تان قرار خواهد گرفت. البته این پیشرفت نیازمند سخت کوشی های مداوم است. اگر از تمام توانایی هایی که دارید، استفاده کنید نه تنها نزد خود، بلکه نزد دیگران هم مورد احترام قرار خواهید گرفت. در روابط عاطفی خود کمی لجوج تر باشید و سعی کنید که آدمهای زندگی تان را به راحتی از دست ندهید. اگر فردی را از دست داده اید، مطمئن باشید که خیلی زود جایش با افرادی بهتر پر خواهد شد. مجردها در این سال رابطه ای عاشقانه را آغاز خواهند کرد. منتظر خبرهای خوب در ماه تیر باشید. از لحظه لحظه های زندگی تان به خصوص ماههای شهریور و دی که پر از خبرهای خوب خواهد بود، نهایت لذت را ببرید.

فروردین

اگر امروز از دیگران انتظار داشته باشید، ناامید خواهید شد زیرا آنها خیلی بر وفق مراد شما عمل نخواهند کرد. در این شرایط بهتر است که سیاست داشته باشید و به جای ناراحت شدن طوری دیگری با آنها رفتار کنید تا درگیری پیش نیاید. روی کارهای عقب مانده تان تمرکز داشته باشید و آنها را تا عصر به اتمام برسانید در غیر این صورت ضرر خواهید کرد. امروز خبر خوشی که مدت هاست انتظارش را کشیده اید، دریافت می کنید. برای خوشحالی تان جشنی بگیرید. فردی قصد نزدیکی به شما را دارد، بهتر است که در این شرایط حواستان را خوب جمع کنید تا به خطا نروید.

اردیبهشت

این روزها فکر می کنید که محدود شده اید و نمی توانید آزادانه کارهایی را که دوست دارید انجام دهید اما نگران نشوید به سرعت به همان شرایط آرام و دلنشین گذشته خود باز خواهید گشت. اگر می بینید که دیگران روحیه تهاجمی به خود گرفته اند، ناراحت نشوید. مقصر شما نیستید بلکه شرایط حاضر کمی آنها را تحت فشار قرار داده است. سعی کنید که در هر شرایطی مثبت اندیش باشید. یکی از نزدیکان تان درخواستی از شما کرده است، اگر این رابطه برایتان ارزش دارد، هر چه سریع تر از غرور خود پایین بیایید و وارد عمل شوید.

خرداد

شما برای مشکلات پیش آمده ناراحت هستید، احساس می کنید که شانس ندارید اما بهتر است که زاویه دیدتان را عوض کنید. آیا مقصر تمام این اشتباهات خود شما نیستید؟ اگر جواب شما مثبت است، برای شناخت و اصلاح خودتان وقت بیشتری بگذارید. امروز روز خوبی برای کنار گذاشتن حاشیه ها و تمرکز بر مسائل مهم تری است. ممکن است دوستی بخواهد که شما را ملاقات کند، با یک عذرخواهی مودبانه، درخواست او را رد کنید.

تیر

امروز روز خوبی ست از این جهت که همه چیز بر وفق مراد شما پیش خواهد رفت بنابراین از انرژی که دارید به خوبی استفاده کنید. فرصتی در محیط کار برایتان فراهم می شود که باید خیلی محتاطانه در آن قدم بردارید. اگر خوب عمل کنید، پیشرفت قابل ملاحظه ای خواهید داشت. اگر مجرد هستید، در محیط کار فردی به شما علاقمند می شود اما قدرت بیان آن را ندارد، اگر از خود انعطاف پذیری بیشتری نشان دهید، اتفاقات خوبی برایتان رخ خواهد داد.

مرداد

از این که شرایط شما به ثبات رسیده، احساس آرامش دارید. تا زمانی که شما نخواهید، حتی باد هم نمی تواند قایق شما را تکان دهد و این آرامش را از شما بگیرد. فردی قصد نزدیک شدن به شما را دارد اما حس خوبی به او ندارید. به حس تان اعتماد کنید و تمام درها را به روی او ببندید تا امیدی برای ادامه تلاشهایش نداشته باشد. هدیه ای از دوست تان دریافت می کنید. بهتر است حضوری خوشحالی خود را از دریافت آن نشان دهید.در چنین روزی هر چه قلب تان را باز بگذارید، انرژی بیشتری دریافت می کنید.

شهریور

امروز همان روزی است که با برداشتن یک قدم می توانید پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشید. قدمی که بر می دارید می تواند کل زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد، بنابراین بهتر است که با فکر کنید. در روابط عاطفی خود در رویا به سر می برید، اما زمان آن است که واقع بین تر باشید. اگر خودتان را تنها به دست احساسات خود بسپارید، عاقبت خوشی نخواهد داشت. برای هر تصمیمی که می خواهید بگیرید، از شریک زندگی تان نیز نظر بخواهید. مطمئن باشیدی که به زودی همه چیز بر وفق مراد شما پیش خواهد رفت.

مهر

شما فن بیان خوبی دارید. از این خصوصیت اخلاقی خود استفاده کنید و کارهایتان را پیش ببرید. انتخاب های زیادی پیش روی شما قرادر دارد، اگر چه دیگران هم در این انتخاب ها دست دارند اما این شمایید که باید تصمیم نهایی را بگیرید. پس با مشورت دیگران و مهتر از همه علاقه خود، یک تصمیم عاقلانه بگیرید که بعدها پشیمانی به سراغ تان نیاید. یکی از اعضای خانواده تان ناراحت است. وقت بیشتری را با او بگذرانید و اجازه دهید تا هر چه دردودل دارد بیان کند. به جای نصیحت کردن یا پیشنهاد دادن، تنها گوش کنید تا روزهای خوش بار دیگر در خانه شما را بزنند.

آبان

پس از مدت ها تلاش بالاخره امروز نفسی از روی رضایت خواهید کشید. از این که نتیجه تلاش هایتان را می بینید خوشحال می شوید و روحیه می گیرید. به همین روند ادامه دهید، رویاهای شما نزدیک است. امروز دیگران نیز مانند شما دوست دارند که با شما بیشتر در ارتباط باشند. از این فرصت استفاده کنید و دل اطرافیان تان را به دست آورید. مدتی است که رابطه عاطفی شما در هاله ای از ابهام به سر می برد طوری که جایگاه تان را گم کرده اید. کمی زمان به هر دویتان دهید و سپس با گفتگو مشکلات خود را حل کنید.

آذر

بدقولی های اطرافین شما را ناراحت و عصبی کرده است. بهتر است که سرتان در کار خودتان باشد. اگر شما راه خودتان را بروید، دیگران هیچ وقفه ای نمی توانند در کارتان ایجاد کنند. برای خود برنامه ریزی های کوتاه مدت و واقع بینانه تری ترتیب دهید تا همه چیز بر وفق مرادتان پیش رود. اگر از رابطه عاطفی تان راضی نیستید یا به آن پایان دهید یا برای همیشه مشکلات را حل کنید. در زمین و آسمان ماندن به نفع هیچ کدامتان نیست.

دی

رویاپردازی بس است. شما باید از آنچه در واقعیت اتفاق می افتد نیز آگاه باشید. پس چشمهایتان را باز کنید و اطراف تان را با دقت بیشتری نگاه کنید. چیزهای مهمی وجود دارد که هنوز نمی دانید. به عنوان مثال شخصی می خواهد با شما ارتباطی عاطفی برقرار کند اما هنوز جرات آن را پیدا نکرده است. اگر مجرد هستید، کمی انتظارات خود را پایین بیاورید تا در رفت و آمدهایتان بتوانید نیمه گمشده خود را بیابید. در محیط کار سرتان در کار خودتان باشد تا بهانه ای به دست سودجویان ندهید.

 بهمن

آنچه امروز اهمیت دارد کیفیت کار است نه کمیت آن. پس با حوصله بیشتری به کارهایتان رسیدگی کنید تا کیفیت کارتان بالا رود. شما یکی از مراحل زندگی خود را پشت سر گذاشته اید و حال زمان آن است که وارد مرحله جدیدی شوید. قبل از تصمیم گیری به این کار، شرایط را پیش بینی و خودتان را برای هر اتفاقی آماده کنید. دوستی پس از مدت ها به سمت شما باز می گردد، شما نیز کدورت ها را فراموش کرده و با او مهربان باشید.

اسفند

سعی کنید امروز تمرکزتان را بالا ببرید و ذهن تان را دیگر مسائل بی اهمیت نکنید. آنچه در این روز برای شما اهمیت دارد، کارتان است. اگر قدم درست را بردارید و خلاقانه عمل کنید، چنان پیشرفتی خواهید داشت که افراد زیادی به شما حسادت خواهند کرد. به زودی به یک میهمانی دعوت می شوید و اقوام و دوستان قدیمی تان را ملاقات می کنید. در این میان فردی توجه شما را به خود جلب می کند. برای بیان احساسات خود اگر درنگ کنید، دیگر شانسی برای شروع این رابطه نخواهید داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار