۶۰درصد کاربران مجازی زنان خانه‌دار هستند
کد خبر: ۱۴۵۰۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 May 17    -    ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت: متاسفانه زنان خانه‌دار به علت داشتن اوقات فراغت بیشتر و مشغول نبودن در اجتماع و عدم تمایل به مطالعه کتاب، ۶۰ درصد کاربران فضای مجازی را تشکیل می‌دهند.

 فرشته سلجوقی ظهردیروز در نخستین نشست زنان مدیر کتابخوان خراسان رضوی در استانداری این استان گفت: متاسفانه زنان خانه‌دار به علت داشتن اوقات فراغت بیشتر و مشغول نبودن در اجتماع و عدم تمایل به مطالعه کتاب، ۶۰ درصد کاربران فضای مجازی را تشکیل می‌دهند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی افزود: امیدواریم زنان نسل تحریم به عنوان مدیران خانواده در شرایط جنگ اقتصادی که شاید شرایط بسی سخت‌تر از جنگ نظامی باشد، اعضای خانواده‌های خود را بیشتر به فرهنگ مطالعه و کتابخوانی ترغیب کنند.

وی تصریح کرد: نشست کتابخوان اتفاق مبارکی برای محافل و جمع‌های کتابخوان است تا در آن فرصتی را برای معرفی کتاب‌های خوب و مفید به یکدیگر داشته باشند.

بانوان در راس کارگزاران ترویج فرهنگ کتابخوانی هستند

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی نیز د ادامه این مراسم گفت: محوریت نشست‌های کتابخوان با زنان خانه‌دار و شاغل است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر سبزیان ادامه‌ داد: زنان بیش از مردان کتاب می‌خوانند و این فرصت مناسبی است که برای ترویج فرهنگ کتابخوانی از آن استفاده کنیم.

وی افزود: بیش از ۶۵ درصد نیروهای شاغل در نهاد کتابخانه‌های کشور را نیروهای خانم تشکیل می‌دهند که موفق هستند و خوش درخشیدند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی تاکید کرد: اگر برای ترویج فرهنگ کتابخوانی بخواهیم کارگزارانی در نظر بگیریم در راس آن زنان هستند.

گفتنی است؛ در ادامه این مراسم تعدادی از زنان کارآفرین و مدیر موفق خراسان رضوی به معرفی تجربیات خود از کتابخوانی و کتاب‌های تاثیرگذار در زندگی خود پرداختند، همچنین، از پوستر نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی رونمایی شد.

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اکرم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
0
0
خداییش یعنی زنان شاغل فقط و همش سرشون تو کتابه؟؟؟؟؟ پس چرا جامعه اینقد پوکیده و درب و داغونه؟؟؟؟ چرا اینقد بیسواد با مدارک مختلف داریم؟؟؟؟ آمارتونو یه بار دیگه تجدید کنید تا متوجه حقیقت واقعی بشین!!!! اوناییم که کتاب خونن در راستای کارشون کتاب دست میگیرن نه در جهت ارتقای آگاهی. اینو که نوشتم براش مدرک معتبر دارم که نوشتم. لطفا حتما چاپ کن.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار