جمعه؛ روزی پُرترافیک در جاده‌های شمال
کد خبر: ۱۴۵۰۱۱
تاریخ انتشار: 2019 May 16    -    ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸

رئیس پلیس راه مازندران گفت: روز گذشته تاکنون شاهد ترافیک‌های مقطعی در محور‌های ورودی شمال هستیم که این وضعیت همچنان ادامه دارد.
علیرضا قدمی اظهار کرد: از روز گذشته تاکنون شاهد ترافیک‌های مقطعی در محور‌های ورودی شمال هستیم که این وضعیت همچنان ادامه دارد.

وی افزود: باتوجه به حجم ورودی‌هایی که از روز گذشته وارد محور‌های شمال شدند روز جمعه، روز پُرترافیکی خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محور‌های استان، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا ۲۴ امروز و فردا از محور هراز ممنوع خواهد بود.

این مسؤول با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی‌ها کماکان از محور هراز، بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۹ تا ۲۴ همان روز از آب‌اسک به سمت تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی با بیان اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به سمت شمال بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی یادآور شد: در محور کیاسر نیز باتوجه به فصل کشاورزی شاهد تردد بومیان و همچنین مسافران از این محور بودمی که به همین دلیل بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه این محور به‌صورت مقطعی در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان به افزایش تصادفات راکبان موتورسیکلت در استان اشاره کرد و گفت: لازم است راکبان موتورسیکلت علاوه بر استفاده از کلاه ایمنی به مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کنند تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.

روزپلاس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار