کشف ۱۰تن خرمای تقلبی در جنوب تهران
کد خبر: ۱۴۵۰۰۳
تاریخ انتشار: 2019 May 16    -    ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶

جانشین کشیک تعزیرات استان تهران از کشف یک انبار خرمای تقلبی در جنوب پایتخت خبر داد.

با اعلام خبر کشف یک انبار تهیه و ساخت خرمای تقلبی در صالح آباد در نزدیکی بهشت زهرا (س) در جنوب پایتخت، اظهار کرد: پس از بررسی‌های بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران مبنی بر فعالیت افرادی در خصوص تهیه و بسته بندی خرمای غیر قابل مصرف در یکی از انباری‌های واقع در جنوب پایتخت، گشت تعزیرات حکومتی جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شد.

وی افزود: افرادی با به کارگیری دو تبعه افغان اقدام به بسته بندی خرمای غیر قابل مصرف و اضافه کردن شهد و شیره خرما جهت طبیعی نشان دادن محصول، آن را برچسب گذاری و اقدام به توزیع آن در مراکز عرضه خرما در سطح شهر تهران می‌کردند.

کمال نیا تصریح کرد: پس از مشاهده این موضوع با دریافت حکم قضایی انبار مورد نظر پلمپ و ۱۵ نفر از افراد متخلف در این پرونده دستگیر شدند که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

جانشین کشیک تعزیرات استان تهران با بیان اینکه متخلفان از نام تجاری «دینیت» نسبت به برچسب گذاری بسته‌های خرما‌های تقلبی استفاده می‌کردند، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت هرگونه شکایت در خصوص مصرف این نوع از خرما با نام تجاری مذکور، مراتب شکایت خود را به مراجع مربوطه اعلام کنند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری موضوع اقدامات قانونی انجام شود.

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار