جدیدترین مدل‌های عینک آفتابی زنانه
کد خبر: ۱۴۴۹۵۷
تاریخ انتشار: 2019 May 17    -    ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
یکی از اکسسوری‌های جذاب بهار و تابستان، عینک آفتابی ست. یک عینک آفتابی زیبا می‌تواند ظاهر شما را از این رو به آن کند؛ بنابراین انتخاب درست آن، اهمیت زیادی دارد. برخی از افراد دوست دارند که یک مدل عینک را همیشه به چشم بزنند، اما برخی دیگر ترجیح می‌دهند که با مد روز پیش روند و هر سال به ظاهر خود تنوع دهند.

جدیدترین مدل‌های عینک آفتابی زنانه«تابناک باتو» یکی از اکسسوری‌های جذاب بهار و تابستان، عینک آفتابی ست. یک عینک آفتابی زیبا می‌تواند ظاهر شما را از این رو به آن کند؛ بنابراین انتخاب درست آن، اهمیت زیادی دارد. برخی از افراد دوست دارند که یک مدل عینک را همیشه به چشم بزنند، اما برخی دیگر ترجیح می‌دهند که با مد روز پیش روند و هر سال به ظاهر خود تنوع دهند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که عینک‌های مدرن و مد روز را می‌پسندید، در ادامه مطلب همراه مان باشید. در این مطلب ما جدیدترین و جذاب‌ترین مدل‌های عینک آفتابی را برایتان آورده ایم.

 

Carolina Lemke

 

جدیدترین مدل‌های عینک آفتابی زنانه

برند «Carolina Lemke» برند عینک اروپایی ست که به تازگی خط تولید رسمی خود را در آمریکا با همکاری کیم کارداشیان راه اندازی کرده است. این برند برای تابستان امسال ۷ مدل عینک آفتابی، از فریم‌های اسپورت گرفته تا کلاسیک را روانه بازار کرده است. با تنوعی که این برند به مدل‌های عینک خود داده، حتی اگر از مدل‌های جدید که فریم‌هایی کوچک و هندسی شکل دارند خوش تان نمی‌آید، می‌توانید عینک‌هایی با فریم‌های بزرگ‌تر و کلاسیک‌تر را انتخاب کنید. تنوع رنگی در این عینک ها، به دلیل این که از چند رنگ برای فریم‌ها استفاده می‌کند، زیاد است.


Ganni

 

جدیدترین مدل‌های عینک آفتابی زنانه

برند اسکاندیناوی «Ganni» علاوه بر لباس‌های جذاب و معروف اش، به خصوص پیراهن و سویشرت، اکسسوری‌های منحصر بفردی را نیز روانه بازار کرده است که عینک‌های آفتابی یکی از آنهاست. شما در کلکسیون عینک‌های آفتابی این برند می‌توانید هر مدلی که دوست دارید را پیدا کنید. اما مدل‌هایی که برای بهار و تابستان ۲۰۱۹ طراحی شده اند، واقعا متفاوت اند. عینک‌های مدل گربه، گرد و هندسی که در رنگ‌های مختلف روانه بازار شده اند، برای لباس‌های شاد و گلدار شما انتخاب بسیار خوبی خواهند بود.


Diff Eyewear

 

جدیدترین مدل‌های عینک آفتابی زنانه

اگر چه این برند از سال ۲۰۱۵ کار خود را آغاز کرده، اما در مدت کمی توانسته جایگاه خود را در میان مردم پیدا کند. این برند بیش از ۱ میلیون عینک آفتابی را هر ساله در سراسر جهان به فروش می‌رساند. طراحان این برند، نه تنها به زیبایی، بلکه به کیفیت عینک‌هایی که تولید می‌کنند نیز اهمیت می‌دهند. به عنوان مثال از الیاف‌هایی برای دسته‌های عینک استفاده می‌کنند که نه تنها سبک و راحت بود بلکه انعطاف پذیر بالایی نیز دارند. از هواداران این برند می‌تواند به دمی لواتو و شای میتچل اشاره کرد.


Privé Revaux

 

جدیدترین مدل‌های عینک آفتابی زنانه

یکی از عینک‌های آفتابی باکیفیت و زیبا که مقرون به صرفه نیز می‌باشد، این برند است. شما می‌توانید عینک‌های این برند را با قیمتی حدود ۳۰ دلار تهیه کنید. خوبی این برند آن است که تنوع زیادی دارد: عینکی با فرم باریک، لنز‌های رنگی و. از این رو برای پیدا کردن مدل مورد علاقه تان، به مشکل نخواهید خورد. ستاره هایی، چون جنیفر لوپز، امیلی راتایکوفسکی و اشلی بنسون از طرفداران این برند می‌باشند؛ بنابراین اگر به دنبال عینکی با طراحی جذاب که امتحانش را پس داده، هستید و در عین حال نمی‌خواهید هزینه زیادی بپردازید، این مدل انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.


Roberi & Fraud

 

جدیدترین مدل‌های عینک آفتابی زنانه

حتما دیده اید که در بهار و تابستان امسال عینک‌هایی کوچک و باریک چقدر طرفدار پیدا کرده اند. برند «Roberi & Fraud» نیز برندی ست که توسط علی مهرداد سودبخش و استفان فاستر تاسیس شد و به کمک یکی از سوپرمدل‌های مشهور جهان، جی جی حدید، نامش را بر سر زبان‌ها انداخت. طراحان این برند برای طراحی عینک‌های خود از مدل‌های دهه ۸۰ و ۹۰ الهام گرفته اند. از این رو اگر سبک‌های آن دهه را می‌پسندید، این برند انتخاب خوبی برایتان خواهد بود. از مشتریان این برند نیز می‌توان به ریحانا اشاره کرد.


State Optical Co

 

جدیدترین مدل‌های عینک آفتابی زنانه

چه چیزی این برند ۵ ساله آمریکایی را از بقیه برند‌های عینک آفتابی جدا کرده است؟ یکی از دلایل موفقیت این برند لوکس، طراحان حرفه‌ای آن می‌باشند. طراحانی که به جز زیبایی، به عملکرد عینک نیز اهمیت زیادی می‌دهند. لنز این عینک‌ها به صورت کاملا استاندارد و به گونه‌ای طراحی شده که ذره‌ای از اشعه مضر آفتاب را از خود عبور نمی‌دهد؛ بنابراین اگر به فکر سلامتی چشمان تان هستید، با کمی هزینه بیشتر، می‌توانید این عینک را تهیه و از فواید آن نهایت لذت را ببرید.


HAZE

 

جدیدترین مدل‌های عینک آفتابی زنانه

حتما شما هم با اولین به نگاه به عینک‌های این برند، متوجه می‌شوید که طراحان این برند از معماری برای طراحی فریم‌های این عینک الهام گرفته اند. این عینک‌ها ما را یاد ساختمان‌های مدرن لندن می‌اندازند. دیگر در این مدل عینک ها، شما فریمی گرد یا مربع یا حتی شش ضلعی نمی‌بینید، بلکه آنچه وجود دارد ترکیبی از این فریم هاست. اگر شما هم سبک مدرن را می‌پسندید، مطمئنا از کلکسیون بهار و تابستانه این برند لذت می‌برید.


Covry

 

جدیدترین مدل‌های عینک آفتابی زنانه

یکی از نکته‌های که هنگام خرید عینک آفتابی باید در نظر بگیرید این است که عینک باید به خوبی روی صورت تان بنشیند. عینک‌های این برند، به دلیل طراحی خاص و فریمی که دارند، به خوبی روی صورت تان خواهند نشست. به عنوان مثال هر بار که برای نگاه کردن به گوشی تان خم می‌شوید، دیگر عینک از روی بینی تان سر نمی‌خورد. این عینک توسط طراحان آسیایی که به دلیل فرم خاص صورت شان، مدام با سر خوردن عینک از روی بینی شان درگیرند، طراحی شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار