همنشینی کرم با تمام رنگ‌ها
کد خبر: ۱۴۴۸۶۳
تاریخ انتشار: 2019 May 15    -    ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
عمومی‌ترین مکان در هر منزلی اتاق پذیرایی آن است، پس باید به شکل قابل توجهی از نظر رنگ‌بندی طراحی شود تا مکان گرم و جذابی برای میهمان‌ها به نظر بیاید. ترکیب رنگها با رنگ کرم اگر دیوارهای اتاق پذیرایی شما به رنگ کرم است می‌توانید پارچه مبلمان خود را کرم رنگ کنید. این بار ما سراغ رنگ کرم در دکوراسیون منزل رفته ایم؛ رنگی که خنثی است و فضای خانه را دلباز و زیبا جلوه می دهد.

همنشینی کرم با تمام رنگ‌ها

«تابناک باتو» ـ رنگ ها تاثیر زیادی در دکوراسیون داخلی منزل دارند، به گونه ای که هر رنگ نما و جلوه خاصی را به دکوراسیون داخلی منزل می دهد؛ بنابراین، باید رنگی را انتخاب کنید که فضای دکوراسیونی منزل را زیباتر جلوه دهد.

این بار ما سراغ رنگ کرم در دکوراسیون منزل رفته ایم؛ رنگی که خنثی است و فضای خانه را دلباز و زیبا جلوه می دهد.

آیا تا به حال مجبور شده‌اید به دلیل کوچکی فضای منزل‌تان، از رنگ سفید استفاده کنید؟ عده‌ای هم هستند که به دلیل عادت به رنگ سفید یا حس دلبازی آن، فقط این رنگ را ترجیح می‌دهند. ولی حواستان باشد گاهی اوقات همین رنگ ممکن است باعث یکنواختی در روحیه افراد خانواده شود؛ اما یکی از بهترین رنگ‌های جایگزین سفید، رنگ کرم است که از نظر روحی می‌تواند افراد علاقه‌مند به رنگ سفید را قانع کند. علاوه بر این، درخشندگی رنگ سفید را هم ندارد و مقداری چرک‌تاب است، همین خصوصیت باعث می‌شود با تمام رنگ‌ها هارمونی زیبا و موزونی ایجاد کند.

همنشینی کرم با تمام رنگ‌ها

دکوراسیون کرم رنگ منزل

البته در استفاده از این رنگ با رنگ‌های دیگر باید دقت کرد که در چه فضایی و با کدام رنگ ترکیب می‌شود زیرا هر فضایی خصوصیت و کارکرد مربوط به خود را دارد و استفاده‌های متفاوتی از آن می‌شود. این رنگ با تمام رنگ‌ها هارمونی و ریتم بسیار جذابی ایجاد می‌کند، فقط یک رنگ وجود دارد که با رنگ کرم سازگار نیست و باید تا حد ممکن از همنشینی آن‌ها دوری کرد. رنگ کرم همان رنگ سفید است که با مقداری رنگ زرد آمیخته شده است، به همین دلیل در کنار رنگ زرد ترکیب ناهمگونی به وجود می‌آورد.

ترکیب رنگ کرم با سایر رنگها در دکوراسیون

یکی از مهم‌ترین فضاهای خصوصی هر خانه‌ای، اتاق خواب است، بنابراین باید به نحوه رنگ‌بندی آن دقت کرد. اگر می‌خواهید از رنگ کرم در فضای اتاق خواب استفاده کنید، می‌توانید آن را در کنار رنگ‌های آبی، شکلاتی و نسکافه‌ای قرار دهید تا از زیبایی این ترکیب رنگی لذت ببرید. به عنوان مثال اگر دیوارهای اتاق خواب شما کرم است می‌توانید روتختی و ملحفه تخت خود را از دو رنگ ترکیبی آبی و سفید راه راه انتخاب کنید. بر روی تخت بالشتک‌های کرم رنگ بگذارید و پرده‌ها را به رنگ ترکیبی نسکافه‌ای و کرم (راه‌راه و…) درآورید.

کاربرد رنگ کرمی در اتاق نشیمن

پاتختی‌ها بهتر است چوبی و به رنگ قهوه‌ای تیره باشد و بر روی آن آباژورهایی به رنگ نسکافه‌ای قرار کیرد. فرش کف اتاق را هم کرم رنگ انتخاب کنید و از این طراحی لذت ببرید. البته می‌توانید از قرارگیری این ترکیبات رنگی به شکل متنوع ( راه‌راه، چهارخانه، شطرنجی، تک رنگ و…) در مبلمان اتاق خواب استفاده کنید. عمومی‌ترین مکان در هر منزلی اتاق پذیرایی آن است، پس باید به شکل قابل توجهی از نظر رنگ‌بندی طراحی شود تا مکان گرم و جذابی برای میهمان‌ها به وجود آید.

همنشینی کرم با تمام رنگ‌ها

ترکیب رنگ کرم با سفید
ترکیب رنگ کرم با سایر رنگها در اتاق پذیرایی

اگر دیوارهای اتاق پذیرایی شما به رنگ کرم است می‌توانید پارچه مبلمان خود را کرم رنگ کنید و در روی آن کوسن‌های بنفش قرار دهید، می‌توانید بر روی گنجه دکوری کوتاه چوبی، از گلدان‌های سرامیکی سبز رنگ که داخل آن‌ها پر از گل‌های زنبق بنفش رنگ است استفاده کنید. کف این فضای زیبا و موزون را با فرشی کرم رنگ بپوشانید و از پرده‌هایی با دو رنگ تلفیقی بنفش و سبز در طرح‌های مختلف (چهارخانه، راه‌راه و… ) استفاده کنید.

حتی می‌توانید دیوارهای این فضا را به صورت تک رنگ رنگ‌آمیزی کنید و از دو ترکیب رنگی کمک بگیرید مثلا می‌توانید یک سطح دیوار را کرم رنگ و سطح مقابل آن را به رنگ بنفش کم‌رنگ یا سبز کم‌رنگ درآورید که این نوع چیدمان بستگی به سلیقه شما دارد.

همنشینی کرم با تمام رنگ‌ها

رنگ کرم در اتاق پذیرایی

در مورد دیگر فضاهای محیط خانه‌تان نیز می‌توانید ایده‌های مختلف و متنوعی با رنگ کرم پیاده کنید. به دلیل اینکه کرم یک رنگ خنثی است به عنوان رنگ اصلی در همه فضاها استفاده می‌شود؛ در سرویس‌های بهداشتی نیز می‌توانید در مقابل رنگ کرم کاشی‌ها و تمامی وسایل دستشویی، از سرامیک‌های متنوع و طرح‌دار (شطرنجی، راه‌راه و…

) و دو رنگ سفید و مشکی بهره بگیرید و از حوله‌های قرمز یا نارنجی (رنگ‌های گرم) استفاده کنید. در فضای آشپزخانه در نظر بگیرید یکی از سطوح دیوار به رنگ کرم و سطح مقابل آن نارنجی است. میز و صندلی موجود در آشپزخانه چوبی به رنگ قهوه‌ای پررنگ است و از دو صندلی قرمز رنگ نیز در این فضا بهره برده‌اید.

همنشینی کرم با تمام رنگ‌ها

سرویس بهداشتی کرم رنگ

خودتان قضاوت کنید که این فضاها هر کدام از نظر روانی چه آرامشی در شما ایجاد می‌کنند چه برسد به اینکه هر کدام از آن‌ها را در مقابل خود داشته باشید و از نزدیک ببنید.

اگر در استفاده از این رنگ برای دیوارهای خانه تردید دارید می‌توانید همان رنگ سفید را استفاده کنید و در سایر مبلمان از رنگ کرم به همراه رنگ‌های همنشین آن استفاده کنید. رنگ‌ها را به طور تک هم می‌توانید استفاده کنید اما همنشینی رنگ‌ها فضایتان را جذاب‌تر می‌کند زیرا همه رنگ‌ها در کنار هم زیبا نیستند؛ رنگ کرم استثنا است و با تمام رنگ‌ها همنشینی جذابی به وجود می‌آورد.

یکی از بهترین رنگ‌های جایگزین سفید، رنگ کرم است که از نظر روحی می‌تواند افراد علاقه‌مند به رنگ سفید را قانع کند. ترکیب رنگها با رنگ کرم رنگ کرم به دلیل اینکه، درخشندگی رنگ سفید را ندارد و مقداری چرک‌تاب است، می تواند با تمام رنگ‌ها هارمونی زیبا و موزونی ایجاد کند.

این رنگ با تمام رنگ‌ها هارمونی و ریتم بسیار جذابی می سازد، ترکیب رنگها با رنگ کرم تنها رنگ زرد است که با رنگ کرم سازگاری ندارد و ترکیب ناهمگونی بوجود می آورد.

یکی از مهم‌ترین فضاهایی که باید به نحوه رنگ‌بندی آن دقت کرد اتاق خواب است. اگر می‌خواهید از رنگ کرم در فضای اتاق خواب استفاده کنید، می‌توانید آن را در کنار رنگ‌های آبی، ترکیب رنگها با رنگ کرم شکلاتی و نسکافه‌ای قرار دهید تا از زیبایی این ترکیب رنگی لذت ببرید.

همنشینی کرم با تمام رنگ‌ها

رنگ کرمی در دکوراسیون داخلی منزل

به عنوان مثال در ترکیب رنگ کرم با سایر رنگها اگر دیوارهای اتاق خواب شما کرم است، روتختی و ملحفه تخت خود را از ترکیب دو رنگ آبی و سفید راه راه انتخاب کنید. بر روی تخت بالشتک‌های کرم رنگ بگذارید ترکیب رنگها با رنگ کرم و پرده‌ها را به رنگ ترکیبی نسکافه‌ای و کرم (راه‌راه و…) انتخاب کنید.

عمومی‌ترین مکان در هر منزلی اتاق پذیرایی آن است، پس باید به شکل قابل توجهی از نظر رنگ‌بندی طراحی شود تا مکان گرم و جذابی برای میهمان‌ها به نظر بیاید. ترکیب رنگها با رنگ کرم اگر دیوارهای اتاق پذیرایی شما به رنگ کرم است می‌توانید پارچه مبلمان خود را کرم رنگ کنید ترکیب رنگها با رنگ کرم و در روی آن ازکوسن‌های بنفش استفاده کنید. این فضا را با فرشی کرم رنگ بپوشانید و از پرده‌هایی با دو رنگ تلفیقی بنفش و سبز در طرح‌های مختلف (چهارخانه، راه‌راه و…) استفاده کنید.
پرشین وی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار