حرکت جالب سفیر انگلیس در تهران علیه منتقدانش
کد خبر: ۱۴۴۶۸۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2019 May 13    -    ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸

«راب مک ایر» امروز دوشنبه در واکنش به برخی انتقادها از برگزاری مراسم افطار در سفارت این کشور، در حساب شخصی خود در توییتر نوشت:«انتقادهای بسیار عجیبی علیه برنامه افطاری رسمی اخیر سفارت مطرح شده است. دیپلمات های ایرانی و غیر ایرانی هر هفته برنامه های مشابهی در کشورهای دیگر انجام می دهند. مراسم افطار به نشانه احترام به اسلام و با توجه به اینکه مهمان نوازی از خصلت های برجسته ایرانی ها می باشد، برگزار شد.»

وی در توییت دیگری ادامه داد:«ما تعدادی مهمان که شامل دیپلمات ها و اشخاص ایرانی بودند را دعوت کردیم. با هدف به اشتراک گذاشتن و شفافیت در مورد آن توییت کردیم. من خبرنگاران منتقد را به یک مراسم افطار دعوت می کنم تا نظراتشان را با ما در میان بگذارند.»

ایرنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید
|
Germany
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
5
5
هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمی گیرد، بهترین
خبرنگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
5
به خواسته تون رسیدید همکاران عزیز...یه شام مفصل تو این وضع گرونی با پول استکبار جهانی برین نوش جان کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
2
5
برو استعمارچی. شماها رویه تون از صد سال پیش همین بوده اول با پول می خریدین یا سفره های رنگین پهن می کردین اگه به اهدافتون می رسیدین که فبها وگرنه اعمال زور و تفرقه می کردید.
با این ترفند ها از شاه و وزیر تا نماینده مجلس و خوانین رو خریدی
اما دیگه حناتون و اسمون ریسمون بافتنتون رنگی نداره مستر خان.
پاسخ ها
آریایی
| |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
دقیقا" ؛ دوستان کتاب حقوق بگیران انگلیس در ایران را بخوانند
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
0
0
عزیزان هر حرفی در هر جایی میزنیم لازم است ابتدا ببینیم ما در کجای کار هستیم و ایا ممکن است شامل ما بشود؟
با این مثل شما، هر احترام و هر محبتی را بایست با نگاه منفی ببینیم. بدیهی است وجود سفارت هر کشوری در کشور ما بخاطر ایران نیست بلکه بخاطر منافع کشور خودشان است و اسمش هم گاهی بنام حافظ منافع تغییر میکند.
اینکه انگلیسی ها یا هر کشوری بخواهند به ما احترام بگذارند اولین علتش اینست که ما نیز به آنها احترام بگداریم و واقعا اولین راه ارتباط با هر مللی احترام قائل شدن به آن ملت است.
لطفا به عقاید دیگران احترام بگزاریم و خود را حق و دیگران باطل تصور نکنیم. چون در اینصورت مبلغ نظریه ای میشویم که هر کسی بجز خودش را باطل و مستحق سرکوب و مطیع ساختن خواهد دانست. من رنگ سفید را میپسندم و شما رنگ نارنجی و یا سبز، من عقیده دارم که بایست اول دنیا را ببینیم بعدا ایران را من عقیده دارم اول بایست پول بدست آورد بعدا ازدواج کرد شما برعکس و هر کدام استدلال خود را داریم و درست نیست همدیگر را محکوم کنیم. میتوانیم با کمال احترام در صورتیکه طرف مقابل مایل به صحبت بود در خصوص عقایدمان حرف بزنیم و در غیر این صورت حتی حق ندارم کوچکرین مزاحتمی را داشته باشیم.
حرف زیاد است و مجال کم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار