توضیح دانشگاه بوعلی درباره کلیپ «نوش آفرین»
کد خبر: ۱۴۴۶۸۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 May 13    -    ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶

به تازگی کلیپی با عنوان جشن و پایکوبی در دانشگاه بوعلی سینا در جشنی با عنوان گرامیداشت هفته سراهای دانشجویی در فضای مجازی پخش شد که در این کلیپ ۴۵ ثانیه‌ای، آهنگی از یک خواننده غیرمجاز پخش و چند نفر از دانشجویان به پایکوبی می‌پردازند.

‌رئیس دانشگاه بوعلی سینا درباره جشن و پایکوبی در جشن هفته سراهای دانشجویی اظهار کرد: اشتباه خود را می‌پذیریم اما جای پای عوامل عده‌ای خارج نشین را در ضبط و پخش این کلیپ و مخدوش کردن چهره دانشگاه بوعلی سینا نیز تأیید می‌کنیم.

دکتر یعقوب محمدی‌فر افزود: سهل انگاری و اهمالی که توسط چند نفر از کارمندان در اجرای این مراسم صورت گرفته بود، باعث تأسف است که کمیته انضباطی در حال رسیدگی به مشکلات ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: این برنامه به علت دخالت چند نفر غیرمسئول در اجرای مراسم صورت گرفته بود که مایه تأسف است اما تأسف بیشتر به علت بهره برداران عده‌ای از افراد مغرض است.

رئیس دانشگاه بوعلی عنوان کرد: مراسم سراهای دانشجویی مصوبه شورای فرهنگی دانشگاه بوده که در بخشی از برنامه با دستکاری فردی غیرمسئول، این همه تکاپو ایجاد شده است.

وی ادامه داد: امیدوارم افرادی که به دنبال شیطنت در این دانشگاه هستند بیشتر به عواقب کارخود بیندیشند چرا که در روایات نیز داریم که عواقب انتشار گناه از خود گناه نیز بیشتر است.

این مقام مسئول با بیان اینکه دانشگاه بوعلی، دانشگاهی فرهنگی بوده و عملکردی قابل دفاع دارد، تأکید کرد: معاونت دانشجویی در طول سال برنامه‌ها و مراسم‌های بسیاری برگزار می‌کند که گاهی برخی از افراد در اجرای این برنامه‌ها شیطنت کرده و به دنبال موج سواری از این داستان‌ها هستند و به سربازان عده‌ای خارج نشین تبدیل شده اند که از خدا برای اینها طلب آمرزش و بخشش دارم.

وی بیان کرد: در جریان پخش این کلیپ، توهین‌های زیادی در فضای مجازی به مسئولان دانشگاه شده است که امیدواریم خداوند آنها را ببخشد.

محمدی فر تصریح کرد: کلیه اقدامات قانونی مورد نیاز توسط دانشگاه انجام شده اما افرادی که اقدام به پخش این کلیپ کردند بدانند که این کاری اخلاقی، انسانی و اسلامی نبوده و از این موضوع سوءاستفاده شده است.

حواشی جشن دانشجویی بدون برنامه ریزی قبلی بوده است

معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا نیز به خبرنگار ایسنا گفت: حواشی ایجاد شده در جشن دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا بدون برنامه ریزی قبلی بوده است.

دکتر اسدالله نقدی بیان کرد: کلیپ پخش شده مربوط به حواشی جشن دانشجویی در دانشگاه بوده که خارج از برنامه رسمی و بدون اینکه در لیست برنامه باشد، اجرا شده است.

وی با بیان اینکه کل حاشیه‌های این مراسم فقط چند ثانیه بوده و بلافاصله قطع شده است، افزود: دانشگاه با خاطیانی که این مراسم را پرحاشیه کردند، در کمیته انضباطی برخورد کرده است.

معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا عنوان کرد: مجری برنامه معاونت دانشجویی بوده که زیر نظر شورای صنفی برگزار شده و فرد خاطی نیز توسط شورای صنفی به این مراسم دعوت شده است.

وی ادامه داد: دانشگاه بوعلی سینا جز دانشگاه‌های بی حاشیه کشور است که وجود چنین حواشی انگشت شماری نباید وجهه دانشگاه را زیرسوال ببرد.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
2
2
آسمون ریسمون نبافید.
همه حواشی بعدی حاصل اشتباه شما بوده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
7
شادی کردن جرمه
آدم بعضی وقتها فکر می کنه توی یک فیلم دارم داره بازی میکنه
ناشناس
|
United States
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
0
1
با روشهای قهری نمیتوان جامعه را اصلاح کرد خانه از پای بست ویران است فساد سراسر جامعه را گرفته
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار