راز خوش‌تیپی آقایان از نظر طراحان مد
کد خبر: ۱۴۴۶۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 May 13    -    ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
شاید شما هم جزو آقایانی باشید که پول زیادی برای خرید لباس خرج میک نید، اما در نهایت تیپ تان آنطور که باید جذاب شود نم یشود، دلیل آن هم این است که شما در ست کردن لباس ضعیف عمل می‌کنید. اما راز خوش تیپی آقایان چیست؟ در ادامه ترفند‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که با رعایت آن‌ها جذاب‌تر از همیشه در جمع خواهید درخشید.

راز خوش‌تیپی آقایان از نظر طراحان مد«تابناک باتو»  شاید شما هم جزو آقایانی باشید که پول زیادی برای خرید لباس خرج میک نید، اما در نهایت تیپ تان آنطور که باید جذاب شود نم یشود، دلیل آن هم این است که شما در ست کردن لباس ضعیف عمل می‌کنید. اما راز خوش تیپی آقایان چیست؟ در ادامه ترفند‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که با رعایت آن‌ها جذاب‌تر از همیشه در جمع خواهید درخشید.

 

راز خوش استایلی آقایان

 

به دنبال مد نباشید، استایل خودتان را داشته باشید

اولین چیزی که آقایان باید در مورد استایل بدانند، این است که استایل با مد فرق دارد. مد پروسه‌ای موقتی ست در حالی که استایل همیشگی می‌باشد. اگر نمی‌توانید مد را از استایل تشخیص دهید، به چند سال گذشته نگاهی بیاندازید. چه مدل‌هایی زودگذر بودند و کدامشان همیشگی؟ به عنوان مثال پشت مو یا مو‌های بلند برای آقایان مدی زودگذر بود، اما مدل موی کوتاه هیچگاه از مد نیفتاد. اگر شما هم همیشه مو‌هایی کوتاه و با استایل خودتان داشته اید، اگر به عکس‌های چند سال قبل تان نگاه کنید، متوجه می‌شوید که هنوز هم پس از سال‌ها شیک و زیبا به نظر می‌رسید؛ بنابراین استایل با گذر زمان کهنه نمی‌شود و به بیان دیگر وابسته به زمان نیست، در حالی که مد تنها به زمان حال تعلق دارد. به عنوان مثال کفش‌های آکسفورد یا کت و شلوار سرمه‌ای و مشکی هیچگاه جذابیت شان را از دست نمی‌دهند؛ بنابراین بهتر است که به جای هزینه کردن برای مد‌های زودگذر، پول تان را برای خرید لباس‌های با کیفیت که بتوانید سالیان سال به تن کنید، کنار بگذارید.

 

به پوست تان رسیدگی کنید

هر چه سن آقایان بالاتر می‌رود، تستوسترون در بدن آن‌ها نیز بیشتر می‌شود و در نتیجه روغن بیشتری تولید می‌کند. یکی از دلایل ایجاد آکنه روی پوست هم همین است؛ بنابراین شما باید به پوست تان از سن ۲۰ سالگی به بعد، اهمیت زیادی دهید. یعنی پوست تان را پاکسازی، لایه برداری و به کمک کرم‌های نرم کننده، مرطوب کنید.

رژیم غذایی شما نیز می‌تواند روی پوست تان تاثیر مثبت یا منفی بگذارد. از این رو مصرف چربی و قندتان را کنترل کنید تا از تولید روغن اضافی در بدن تان نیز جلوگیری شو.

این را هم اضافه کنیم که قبل از انتخاب کرم‌های صورت، بهتر است که نوع پوست تان را شناسایی کنید سپس با توجه به آن، کرمی مناسب صورت تان تهیه کنید.

 

هر دو هفته یکبار به آرایشگاه بروید

رشد مو بستگی به میزان تستوسترون بدن دارد، از این رو رشد مو در افراد مختلف، متفاوت است، اما به طور کل، مو حدود ۱.۵ سانتی متر در یک ماه و ۱۵.۵ سانتی متر در یک سال رشد می‌کند. از آنجا که مو تاثیر زیادی روی چهره شما دارد، اگر هر دو هفته یک بار به آرایشگاه بروید و موهایتان را مرتب کنید، همیشه ظاهری جذاب خواهید داشت. برای انتخاب مدل مو، به دنبال مد نباشید، شما باید با توجه به فرم صورت تان مدل مویی را که برایتان مناسب است انتخاب کنید.

نه تنها موی سر، بلکه موی صورت شما نیز تاثیر زیادی روی جذابیت چهره تان دارد؛ بنابراین به همان میزان که به مو‌های سرتان اهمیت می‌دهید، باید به ریش تان نیز توجه کنید. به عنوان مثال اگر ریش به صورت شما نمی‌آید، سعی کنید که زود به زود صورت تان را اصلاح کنید، اگر هم ریش بلندی دارید، آن را هر روز شانه کنید و از روغن‌های مخصوص برای حالت دادن به آن کمک بگیرید.

راز خوش استایلی آقایان

 

به ناخن هایتان اهمیت دهید

اهمیت دادن به ناخن ربطی به جنسیت ندارد، بلکه جزو بهداشت فردی محسوب می‌شود، از این رو شما باید به ناخن هایتان اهمیت دهید. اما چگونه؟ شما باید چند مورد را رعایت کنید: ۱. ناخن هایتان را خیلی از ته نگیرید. با این کار نه تنها به پوست تان آسیب می‌رسانید، بلکه از زیبایی دست هایتان نیز خواهید کاست. ۲. از تمیزی زیر ناخن هایتان مطمئن شوید. ۳. اگر روی ناخن هایتان خراشیده تا ترک برداشته، از سوهان‌های مخصوص روی ناخن استفاده کنید تا صاف و نرم شود.

 

به کمد لباس تان اهمیت دهید

شما باید برای لباس‌هایی که در کمدتان دارید، اهمیت زیادی قائل شوید. اینگونه فکر کنید که هر ۱۰۰۰ تومنی که برای یک لباس می‌دهید، ارزش زیادی برایتان دارد بنابراین بهتر است که عاقلانه خرید کنید. به دنبال لباس‌هایی با کیفیت بالا باشید. در ادامه لباس‌ها و اکسسوری‌هایی را که هر مردی باید در کمد لباس هایش داشته باشد، برایتان آورده ایم.

 

کفش آکسفورد مشکی

یکی از کفش‌هایی که حتما باید داشته باشید، کفش مشکی مدل آکسفورد است. این مدل کفش نه تنها شیک است، بلکه بسیار هم کاربردی می‌باشد. مثلا شما می‌توانید این کفش را هم در یک میهمانی شبانه و هم در رستوران گردی هایتان به پا کنید. خوبی این مدل کفش آن است که به سادگی با مدل‌های مختلف لباس ست می‌شود.

 

راز خوش استایلی آقایان

 

کت

هر مردی باید یک کت شیک و باکیفیت بالا در کمد لباس هایش داشته باشد. تحقیقات ثابت کرده، آقایانی که کتی شیک و زیبا به تن دارند، در چشم دیگران افرادی موفق، قدرتمند و ثروتمند به نظر می‌رسند. از این رو، زمانی که می‌خواهید روی دیگران تاثیری مثبت بگذارید مثلا در جلسات و مصاحبات کاری یا مراسم رسمی، بهتر است که کتی مناسب به تن کنید.

 

پیراهن

مطمئنا شما پیراهن‌های زیادی در کمدتان دارید، اما آنچه اهمیت دارید انتخاب پیراهنی مناسب با رنگ پوست تان است. آیا می‌دانید چه رنگ پیراهنی با رنگ پوست شما ست می‌شود؟ برای راهنمایی، تصویری برایتان آورده ایم که به کمک آن می‌توانید رنگ مناسب پیراهن تان را انتخاب کنید. ابتدا ببینید که رنگ پوست و موی تان به کدامیک از تصاویر نزدیک‌تر است، سپس به سراغ رنگ‌های مناسب با آن بروید.

 

راز خوش استایلی آقایان

 

شلوار جین آبی تیره

مطمئنا شما هم چندین دست شلوار جین در کمد لباس تان دارید، اما شلوار جین تیره چطور؟ یک شلوار جین تیره که کاملا فیت تن تان باشد، از واجبات کمدتان است. این مدل شلوار به دلیل رنگ و فرمی که دارد، هم با لباس‌های اسپورت مانند تی شرت ست می‌شود و هم با لباس‌های رسمی‌تر مانند کت؛ بنابراین به نفع تان است که آن را هر چه زودتر تهیه کنید.

 

ساعت

حتما شنیده اید که آقایان را باید با مدل ساعت و کفشی که به پا می‌کنند، سنجید. از این رو؛ هر مردی باید حداقل یک ساعت خوب و با کیفیت در دستانش داشته باشد. ساعت اکسسوری ست که شما باید آن را با توجه به استایل تان انتخاب کنید. استایل شما چگونه است، کلاسیک، مدرن یا اسپورت؟ از آنجا که برای ساعت باید هزینه زیادی بپردازید، حتما قبل از خرید از خودتان این سوالات را بپرسید. یک ساعت شیک و مارک دار توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده و شما را در نظر دیگران فردی خوش تیپ و جذاب جلوه می‌دهد.

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
2
شکل ظاهری ، قد، رنگ، نوع پوشش اصلن مهم نیست. تنها دو چیز هست که باعث جذابیت میشه یکی پول و قدرت هست و دیگری اخلاق خوب

شما اگر چهره زیبایی هم داشته باشید در چند رو ز یا چند ماه ممکنه اثر گذار باشه اما بعد از آن مردم شما را بر اساس رفتارتان قضاوت میکنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار