فواید شکر قهوه‌ای برای پوست و مو
کد خبر: ۱۴۴۵۵۹
تاریخ انتشار: 2019 May 12    -    ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
شکر قهوه‌ای یا شکر سرخ قند نیشکر است که به‌طور مشخص سرخ یا قهوه‌ای‌رنگ است. علت رنگ سرخ وجود شیره‌ی قند است. شکر قهوه‌ای دارای مزایای بسیاری برای سلامتی پوست و مو است و همچنین می‌تواند برای افرادی که رژیم غذایی و لاغری را دنبال می‌کنند استفاده شود.

فواید شکر قهوه‌ای برای پوست و مو«اختصاصی تابناک باتو»  شکر قهوه‌ای یا شکر سرخ قند نیشکر است که به‌طور مشخص سرخ یا قهوه‌ای‌رنگ است. علت رنگ سرخ وجود شیره‌ی قند است. شکر قهوه‌ای دارای مزایای بسیاری برای سلامتی پوست و مو است و همچنین می‌تواند برای افرادی که رژیم غذایی و لاغری را دنبال می‌کنند استفاده شود. در این گزارش مهمترین مزایای شکر قهوه‌ای و دستورالعمل‌های از آن برای زیبایی پوست و مو و همچنین مزایای شکر قهوه‌ای برای رژیم‌های غذایی آورده شده است.

فواید شکر قهوه‌ای برای پوست و مو

فواید شکر قهوه‌ای برای پوست
شکر قهوه‌ای به حفظ پوست و بازسازی سلول‌های مرده کمک می‌کند. شما می‌توانید شکر قهوه‌ای را با روغن مخلوط کرده و با حرکات دایره‌ای آن را روی پوست صورت و یا بدن ماساژ دهید، سپس پوست را با آب گرم بشویید. می‌توانید شکر قهوه‌ای را با آبلیمو یا جو پرک یا با روغن زیتون مخلوط کنید و با قرار دادن آن روی پوست رنگ پریدگی صورت را از بین ببرید و به آن شادابی و تازگی ببخشید.

۱. ماسک شکر قهوه‌ای و عسل
یک قاشق غذاخوری شکر قهوه‌ای را با همان مقدار عسل مخلوط کنید و چند قطره روغن یاسمن به آن بیفزایید و خوب با هم مخلوط کنید. پوست صورت را با مخلوط به دست آمده ماساژ دهید تا شکر ذوب شود، سپس پوست تان را با آب ولرم بشویید. این دستورالعمل باعث پاکسازی پوست و از بین رفتن سلول‌های مرده پوست می‌شود.

فواید شکر قهوه‌ای برای پوست و مو

۲. ماسک شکر قهوه‌ای با شیر
مقداری شیر را با شکر قهوه‌ای مخلوط کنید تا مایعی خمیرمانند و لزج حاصل شود. آن را روی پوست صورت قرار دهید و در حرکت دایره‌ای شکل برای چند دقیقه آن را ماساژ دهید. پوست صورت را با آب ولرم بشویید. این ماسک باعث مرطوب شدت پوست صورت، نرمی، شفافیت و نشاط پوست شما می‌شود.

۳. ماسک شکر قهوه‌ای برای روشن شدن پوست
دو قاشق ژل آلوئه ورا را با یک قاشق شکر قهوه‌ای مخلوط کنید تا مایعی یک دست حاصل شود. مخلوط به دست آمده را روی پوست بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا در پوست تان نفوذ کند. سپس آن را با آب ولرم بشویید.

فواید شکر قهوه‌ای برای مو
شکر قهوه‌ای می‌تواند پوست‌های مُرده انباشته شده در پوست سر را از بین ببرد و شما را از شوره‌های آزار دهنده پوست سر خلاص کند. می‌توان از شکر قهوه‌ای به عنوان اسکراب پوست سر استفاده کرد و به مو‌ها ظاهری سالم‌تر و شاداب‌تر بخشید. دو قاشق شکر قهوه‌ای را با دو قاشق جو پرک آرد شده مخلوط کرده و دو قاشق به آن سرکه اضافه کنید و مخلوط به دست آمده را روی سر بمالید و برای چند دقیقه ماساژ دهید. چندبار در هفته این کار را انجام دهید.

فواید شکر قهوه‌ای برای پوست و مو

فواید شکر قهوه‌ای در کاهش وزن
شکر قهوه‌ای نسبت به شکر سفید کالری کم تری دارد. شکر قهوه‌ای الیاف غذایی مفیدی دارد که به افراد احساس سیر بودن می‌دهد و در نتیجه در طول روز غذای کمتری خورده می‌شود و برای افرادی که قصد کاهش وزن را دارند گزینه خوبی به شمار می‌رود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار