رسوایی دانشگاه‌های آمریکا موضوع سریال جدید در هالیوود
کد خبر: ۱۴۴۴۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 May 11    -    ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
ماجرای بزرگترین رسوایی تقلّب برای ورود به دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا در مسیر تبدیل شدن به یک اثر دراماتیک در هالیوود است. «آناپورنا تلویزیون» روز سه شنبه اعلام کرد که حقوق کتابی که به زودی از این رسوایی منتشر می‌شود را به دست آورده و قصد دارد تا آن را به سریال تلویزیونی تبدیل کند.

رسوایی دانشگاه‌های آمریکا موضوع سریال جدید در هالیوود«اختصاصی تابناک باتو»  ماجرای بزرگترین رسوایی تقلّب برای ورود به دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا در مسیر تبدیل شدن به یک اثر دراماتیک در هالیوود است. «آناپورنا تلویزیون» روز سه شنبه اعلام کرد که حقوق کتابی که به زودی از این رسوایی منتشر می‌شود را به دست آورده و قصد دارد تا آن را به سریال تلویزیونی تبدیل کند.

 

رسوایی دانشگاه‌های آمریکا موضوع سریال جدید در هالیوود

دادستان‌های بوستون ۵۰ نفر را دلیل دست داشتن در عملیات تقلب در آزمون‌های ورودی دانشگاه متهم کردند که در میان آن‌ها نام فیلیسیتی هافمن بازیگر اصلی سریال «کدبانو‌های وامانده» و لوری لافلین بازیگر سریال ««خانه کامل» نیز به چشم میخورد. ارائه رزومه‌های دروغین و پرداخت میلیون‌ها دلار رشوه برای پذیرش فرزندانشان به دانشگاه‌های آمریکایی از اتهامات آن‌ها بوده است. فلیسیتی هافمن از جمله بازیگرانی بود که با پرداخت پول، نمره تست ورود به کالج دخترش را بالا برده بود. لوری لافلین نیز از دیگر بازیگرانی بود که با این اتهام روبرو شد.

رسوایی دانشگاه‌های آمریکا موضوع سریال جدید در هالیوود
تلویزیون آناپورنا گفت که سریال از کتاب (اکسپتد: پذیرفته شده) گرفته شده است، کتابی که ملیسا کورن و جین لیوتز روزنامه نگاران وال استریت ژورنال آن را نوشته اند. قسمت‌های این سریال را دی. وی. دی‌وینسنتیس، برنده جایزه امی ۲۰۱۶ نگارش خواهد کرد و هنوز بازیگران این سریال انتخاب نشده و زمان نمایش آن نیز اعلام نشده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
0
0
آنجا وقتی می بینند مشکلی در جایی هست با پرداختن رسانه ها به آن و بالاتر از آن ساختن فیلم و سریال از آن مثل جراحی یک دمل سعی در از بین بردن آثار و ریشه های آن مشکل می کنند.
سیروس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
0
اینکه مسئله ای نیست ما اینجا رسما و طبق قانون به دانشگاه آزاد و پیام نور و غیر انتفاعی و هزار جای دیگه پول میدیم و عملا مدرک رو میخریم .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار