بلایی که نوشیدن آب یخ بر سر بازیکن فوتبال آورد +عکس
کد خبر: ۱۴۴۴۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 May 11    -    ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

یک فوتبالیست ۲۷ ساله پس از نوشیدن یک لیوان آب سرد، بعد از مسابقه دچار ایست قلبی شد و درگذشت. لودوین فلورز نول به تازگی برای تیم محلی خود در پرو بازی می‌کرده است که این حادثه برایش رخ داد.

این بازیکن فوتبال، به دلیل نوشیدن آب سرد بلافاصله پس از مسابقه، در اثر حمله قلبی جان خود را از دست داد، که به دلیل واکنش نادر قلبی عروقی بوده است.

بلایی که نوشیدن آب یخ بر سر بازیکن فوتبال آورد +عکس

لودوین فلورز نول ۲۷ ساله بلافاصله بعد از بازی برای تیم محلی خود در استان سولانا در شمال غربی پرو، احساس کسالت کرد، و به خانه رفت.

همسر فوتبالیست در این باره گفت: او یک لیوان آب سرد با یخ نوشید و مدت کوتاهی پس از آن درد‌های قفسه سینه اش شروع شد، برای همین او را به یک کلینیک در همان حوالی بردم، اما در راه طاقت نیاورد و جان خود را از دست داد.

او به رسانه‌های محلی گفت: پزشک به من گفت که دچار سکته قلبی شده است، چون آب سرد زیادی نوشیده بود، در حالی که بدنش هنوز گرم بود. پزشک معتقد بود که آب سرد باعث ایجاد تغییر در ضربان قلب ورزشکار می‌شود و در نهایت منجر به یک واکنش قلبی عروقی خواهد شد.

نمونه‌ای از مشکلات قلبی در میان فوتبالیست‌ها: سال ۲۰۱۷، اوگو ایوگو، مدافع سابق انگلیس که در تیم تاتنهام بازی می‌کرد، بعد از ایست قلبی در بیمارستان فوت کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
0
8
چند بار بگم - آب سرد ننوشید ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار