عجیب‌ترین روش‌های ثروتمندان برای جاودانگی
کد خبر: ۱۴۴۴۲۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 May 11    -    ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
ثروتمندان جهان به دنبال بهترین و آخرین راه‌ها برای حفظ جوانی و اضافه کردن چند سال دیگر به زندگی خود هستند، به گونه ای که بعضی از تاکتیک‌های آن‌ها برای دستیابی به این هدف برای مردم عادی عجیب و نامعمول است.

عجیب‌ترین روش‌های ثروتمندان برای جاودانگی

 عجیب‌ترین روش‌های ثروتمندان برای جاودانگیاختصاصی «تابناک باتو»؛ ثروتمندان جهان به دنبال بهترین و آخرین راه‌ها برای حفظ جوانی و اضافه کردن چند سال دیگر به زندگی خود هستند، به گونه ای که بعضی از تاکتیک‌های آن‌ها برای دستیابی به این هدف برای مردم عادی عجیب و نامعمول است.
بسیاری از میلیاردر‌ها در جستجوی ابدیت و عمر طولانی، داستان‌های علمی تخیلی را به واقعیت تبدیل می‌کنند.

در این راستا، ABC Finance برخی از عجیب‌ترین راه‌های سرمایه گذاری برای جاودانگی را جمع آوری کرده است که به طور خلاصه در زیر می‌آید؛

۱- انتقال خون جوانان به پیر‌های پولدار

پیتر تیل یکی از بنیانگذاران PayPal، در سال‌های اخیر به خاطر پرداختن به انتقال خون جوانان به افراد مسن، تیتر بسیاری از رسانه‌ها شده است.

این اقدام به این صورت است که جوانان سالم خون خود را به افراد پیر پولدار اهدا می‌کنند. اما اداره غذا و دارو آمریکا افشا کرد که این اقدام مزایای اثبات شده بالینی ندارد بلکه می‌تواند مضر باشد. با این حال، بسیاری از درمانگاه‌ها در حال حاضر این خدمات را با هزینه بالا ارائه می‌کنند.

۲- تجربه‌ی انجماد بدن

این آزمایش شامل انجماد سر و بدن انسان و ذخیره آن در یک ظرف بزرگ است، امید به این که در آینده با پیشرفت علم آن را احیا کنند. اما این فرایند به معنی متوقف شدن روند پیری نیست و یا به معنی بازگشت دوباره انسان به زندگی پس از مرگ نیست.

عجیب‌ترین روش‌های ثروتمندان برای جاودانگی

۳- آگاهی دیجیتالی

تعدادی از ثروتمندان قصد دارند مغز خود را بر روی ابر دیجیتالی بارگذاری کنند تا به آن‌ها کمک کند تا برای همیشه زندگی کنند، حداقل در قالب دیجیتال. تعدادی از شرکت‌ها در پیشرفت این فناوری فعالیت می‌کنند از جمله Nectome و Tarasem Movement Foundation.

۴-. بیمه پایان جهان

استیو هافمن، مدیر اجرایی ردیت، پیشتر درباره برنامه‌هایی تحت عنوان بیمه پایان جهان خبر‌هایی اعلام کرده بود، این برنامه‌ها شامل ذخیره سازی سلاح، غذا و حتی سکه‌های طلا، در صورت وقوع یک فاجعه ویران کننده می‌باشد. حدود ۵۰ درصد از میلیاردر‌ها در دره سیلیکون یک نوع بیمه برای پایان جهان دارند.

۵- استعمار فضا

ثروتمندان جهان در رقابت برای ایجاد مستعمرات خارج از سیاره زمین هستند، از جمله سطح ماه و حتی مریخ، تا به این صورت فرار خود را در هنگام پایان جهان تضمین کنند. با این حال، گردشگری فضایی هزینه بسیار بالایی دارد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خان محمدعلی آقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
5
42
واقعا مضحکه هرکاری کنینن نمیتونین فرار کنین هرکاااااااااری :-)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
0
19
سوره نساء آیه 78 : أَيْنَمَا تَكُونُوا يُدْرِكْكُمُ الْمَوْتُ وَلَوْ كُنْتُمْ فِي بُرُوجٍ مُشَيَّدَةٍ ۗ ....
هر کجا باشید اگر چه در کاخهای بسیار محکم، شما را مرگ فرا رسد ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
0
10
جاودانگی میسر نمی شود مگر با بجا ماندن نام نیک و از طریق انجام کارهای نیک
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار