سرمربی سابق اتلتیکو، گزینه استقلال شد +عکس
کد خبر: ۱۴۴۴۱۶
تاریخ انتشار: 2019 May 11    -    ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰

در روزهایی که فتحی و دیگر مدیران استقلال تلاش می کنند تا بی سر و صدا و با کمترین حاشیه پرونده استخدام سرمربی جدید خود را جلو ببرند، الکاس قطر در خبری مهم گزینه اصلی مدیران استقلال را معرفی کرده است.

این رسانه معتبر قطری روز جمعه اعلام کرد که مدیران استقلال به صورت جدی در حال مذاکره با خوزه مورسیا سرمربی تیم الشحانیه هستند و این سرمربی اسپانیایی گزینه اصلی این تیم است.

سرمربی سابق اتلتیکو، گزینه استقلال شد
مورسیا فصل گذشته با الشحانیه در رتبه هفتم لیگ قطر ایستاد تا همچنان روند نزولی خود در مربی گری را ادامه دهد. مورسیا که از کوردوبا کار خود را آغاز کرده است، سال 2006 در 21 مسابقه سرمربی گری اتلتیکو مادرید را تجربه کرد اما در ادامه مسیر نزولی او ادامه پیدا کرد تا بعد از حضور در تیم هایی مانند سلتاویگو و آلباسته، به لیگ های درجه دو و سه اروپایی مانند رومانی، بلغارستان و لهستان برود و اکنون به مدت 2 سال است که هدایت الشحانیه را در لیگ ستارگان بر عهده دارد.

این سرمربی در شرایطی به استقلال لینک شده است که مدیران و مسئولان باشگاه هنوز هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نشان ندادند و مشخص نیست که آیا این خبر گمانه زنی رسانه های قطری است و یا خبری جدی است که به زودی باید شاهد نهایی و قطعی شدن آن باشیم.

مورسیا هر چند سابقه هدایت اتلتیکو مادرید را در کارنامه خود دارد اما به نظر می رسد شباهت زیادی به گزینه رویایی هواداران استقلال ندارد و در دوران حضور در الشحانیه نیز نتوانسته نتایج درخشانی را کسب کند.

سرمربی الشحانیه قطر در راه استقلال تهران

ورزش سه

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار