صاعقه، جان یک گیلانی را گرفت
کد خبر: ۱۴۴۴۱۰
تاریخ انتشار: 2019 May 11    -    ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۵

شدت باد و بارش باران توأم با صاعقه در گیلان علاوه برکندن سقف خانه‌ای در رودسر و انداختن درختان، جان یک کارگر خانم در شالیزار را نیز گرفت.شدت باد و بارش باران توأم با صاعقه در گیلان علاوه برکندن سقف خانه‌ای در رودسر و انداختن درختان، جان یک کارگر خانم در شالیزار را نیز گرفت.

 رضا اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار با به خسارت مرگ‌بار بارش باران و صاعقه در گیلان طی دیروز اظهار کرد: صاعقه در روستای اسفند بخش مرکزی شهرستان صومعه‌سرا جان یک نفر را گرفته است.

وی با بیان اینکه جان‌باخته  ناشی از صاعقه در صومعه‌سرا، مشغول کار در شالیزار بوده، افزود: در این حادثه یکی از خواهران در دم جان‌باخته و خواهر دیگر دچار آسیب شده و در بیمارستان بستری است.

مدیرکل مدیریت بحران استان گیلان با اشاره به خسارت دیگر بارش باران در گیلان گفت: یک درخت در شفت نیز براثر شدت بارش باران و باد بر زمین افتاد که خسارتی نداشت و از سطح معابر جمع شده است.

اسلامی همچنین به خسارت باد به یک‌منزل مسکن مهر در رودسر اشاره کرد و افزود: براثر شدت باد و بارش باران سقف یک‌منزل مسکن مهر شهرستان رودسر جدا و بر روی سقفی دیگر افتاده است.

وی با بیان اینکه کنده شدن سقف خانه در رودسر خسارت جانی نداشته گفت: سقف خانه جداشده توسط هلال‌احمر با نایلون پوشیده شده و اقدامات بعدی نیز طی روزهای آینده انجام می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان گیلان با اشاره به آماده‌باش ستاد مدیریت بحران استان تا برقراری آرامش کامل بیان کرد: با توجه به بارش‌های شدید بهاری و جریان احتمالی سیل، ستاد مدیریت بحران استان گیلان آمادگی کامل در برابر بلایای احتمالی را دارد.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار