راز های زیبایی پوست مدل‌های معروف لباس
کد خبر: ۱۴۴۲۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 May 09    -    ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
بسیاری از زنان رؤیای داشتن پوستی شبیه به پوست مدل‌های لباس را دارند. این رؤیا غیر قابل دسترس نیست. هر یک از آن‌ها سبک و روش خود را برای رسیدگی به پوست صورتشان دارند. در این گزارش بارزترین سبک‌های دستیابی به پوست شبیه به آن‌ها را خواهید خواند.

راز های زیبایی پوست مدل‌های معروف لباس«اختصاصی تابناک باتو»  بسیاری از زنان رؤیای داشتن پوستی شبیه به پوست مدل‌های لباس را دارند. این رؤیا غیر قابل دسترس نیست. هر یک از آن‌ها سبک و روش خود را برای رسیدگی به پوست صورتشان دارند. در این گزارش بارزترین سبک‌های دستیابی به پوست شبیه به آن‌ها را خواهید خواند.

کلودیا شیفر

راز های زیبایی پوست مدل‌های معروف لباس
یکی از معروف‌ترین مدل‌های جهان است. او بر این باور است که هر غذا و خوراکی که می‌خورد روی پوست صورتش اثر می‌گذارد. توصیه او به زنانی که می‌خواهند پوست زیبایی همچون او داشته باشند این است که از خوردن شیرینی‌ها و لبنیات خودداری کنند و به جای آن به خوردن نوشیدنی‌های طبیعی از جمله آب با چند قطره آبلیمو روی بیاورند چرا که این مواد به پوست شکلی سالم و پرنشاط می‌بخشند.

نائومی کمبل

 

راز های زیبایی پوست مدل‌های معروف لباس
مدل لباس انگلیسی که مسیر حرفه‌ای خود را از ۱۵ سالگی آغاز کرده و هنوز هم همانند آغاز مسیر خود می‌درخشد. نائومی کمبل از صابون بچه برای شستن پوست صورت خود استفاده می‌کند و پوست صورتش را همیشه مرطوب نگه می‌دارد.

میراندا کِر

 

راز های زیبایی پوست مدل‌های معروف لباس
میراندا کِر خودش صاحب یک برند مخصوص آرایشی است. او از روغن نسترن یا رز وحشی برای داشتن پوست براق و شاداب استفاده می‌کند.

کیت ماس

راز های زیبایی پوست مدل‌های معروف لباس
مدل لباس انگلیسی از روش خاص و عجیبی استفاده می‌کند، با این حال روش او اثربخش بوده است. کیت صورتش را در ظرف بزرگی از تکه‌های یخ و خیار فرو می‌برد. این کار باعث منقبض شدن منافذ پوست می‌شود و احساس سرزندگی و شادی به او بخشیده و پوست او را درخشان می‌نماید.

آدریانا لیما

راز های زیبایی پوست مدل‌های معروف لباس
مدل لباس برزیلی آدریانا هنوز بر استیج نمایش لباس همچون روز‌های نخست شهرتش می‌درخشد. او برای داشتن پوست سالم و زیبا ورزش می‌کند و از آب نارگیل برای مرطوب کردن پوست صورت خود بهره می‌برد.

ارین هیثرتون

راز های زیبایی پوست مدل‌های معروف لباس
ارین غذا‌های سرشار از ویتامین A. می‌خورد و بهداشت پوست خود را رعایت می‌کند و صورتش را با آب ولرم می‌شوید.

ویکتوریا بریتو

راز های زیبایی پوست مدل‌های معروف لباس
ویکتوریا هر روز صبح برای حفظ سلامتی پوست صورتش آن را می‌شوید و برای از بین بردن هاله‌های سیاه زیر چشم برش‌های نازک سیب زمینی را به مدت ۱۵ تا ۲۵ دقیقه زیر چشمهایش می‌گذارد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زهره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
2
13
وای خدا چقدر ساده آید.. اینا فقط گریم سنگین میکنن. کلودیا شیفر و کیت ماس پوست های بسیار داغونی دارن. از بقیه دیگه چیزی نمیگم.. هر چی تو مجلات زرد می‌خونید که نباید باور کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار