بازگشت عمو‌های فیتیله‌ای با «دوقلوها» به تلویزیون
کد خبر: ۱۴۴۰۷۳
تاریخ انتشار: 2019 May 07    -    ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

بازیگر برنامه «فیتیله» گفت: من و دیگر عمو‌های فیتیله‌ای مشغول بازی در سریال تلویزیونی «دوقلوها» هستیم که این روز‌ها به کارگردانی جمشید بیات در حال تولید است.

 حمید گلی یکی از عموهای فیتیله‌ای درباره آخرین فعالیت‌های هنری خود گفت: من و دیگر عمو های فیتیله‌ای مشغول بازی در سریال تلویزیونی «دوقلوها» هستیم که این روز‌ها به کارگردانی جمشید بیات در حال تولید است.

وی درباره نقش خود در این مجموعه تلویزیونی بیان کرد: در این سریال نقش عموزاده بزرگ دوقلو‌ها را بازی می کنم و همچنین نقش دوقلوها را محمد مسلمی و علی فروتن بازی می‌کنند. در داستان این سریال، من دچار مشکلاتی در کسب و کار می‌شوم و برای رفع آن از دوقلو‌ها کمک می‌گیرم.

بازگشت عمو‌های فیتیله‌ای با «دوقلوها» به تلویزیون

گلی درباره دوقلو‌های این سریال تاکید کرد: دوقلو‌ها ۲۰ ساله هستند، ولی کمی بچه مانده‌اند یعنی در برخی موارد رفتار‌هایی انجام می‌دهند که مختص به احوالاتشان است و ما می‌توانیم به واسطه آن، بار کمدی را در سریال پیاده کنیم.

وی درباره محتوا و حال و هوای «دوقلوها» اظهار کرد: این سریال فضای فانتزی بالایی دارد و از آنجا که اثری سفارشی از سوی وزارت بهداشت محسوب می‌شود، بسیاری از پیام‌های بهداشتی به صورت غیرمستقیم در متن آن لحاظ شده است.

این عموی فیتیله‌ای افزود: با توجه به اینکه اسپانسر کنونی این سریال فقط وزارت بهداشت است و هدف اصلی این مجموعه بچه‌ها هستند، این وزارتخانه خواسته است نکات بهداشتی نیز در این مجموعه ویژه کودک و نوجوان آموزش داده شود، اما این به معنای این نیست که بار آموزشی «دوقلوها» صرفا مباحث بهداشتی است.

وی درباره پخش این سریال تلویزیونی تصریح کرد: زمان‌بندی پخش این سریال تلویزیونی هنوز مشخص نیست، اما قرار است که سه روز در هفته این سریال پخش شود و در سه روز دیگر بازپخش آن‌ها را شاهد باشیم.

بازیگر سریال «دوقلوها» افزود: این سریال تلویزیونی در حال حاضر ۱۰۰ قسمتی است و پس از به حدنساب رسیدن قسمت‌های تولیدی، بعد از ماه مبارک رمضان از سوی شبکه دوم سیما روی آنتن می‌رود.

گلی درباره احتمال اضافه شدن قسمت‌های دیگر گفت: ممکن است تعداد قسمت‌های این سریال بیش از صد قسمت شود، اما آنچه مسلم است این است که تولید صد قسمت از «دوقلوها» سه یا چهار ماه کار می‌برد، بنابرای ساخت قسمت‌های بیشتر در زمان طولانی‌تری به طول می‌انجامد.

وی درباره بازیگران سریال «دوقلوها» نیز عنوان کرد: در این سریال برخی از هنرمندان مطرح تئاتر و تلویزیون همکاری دارند برای مثال لاله صبوری نقش خواهرم، محمد شیری نقش رقیب من، محمد مسلمی و علی فروتن نقش عموزاده هایم را بازی خواهند کرد.

گلی درباره تفاوت‌های سریال «دوقلوها» با برنامه «فیتیله» خاطرنشان کرد: «دوقلوها» یک سریال تلویزیونی است و کاملا با آنچه مخاطبان در برنامه «فیتیله» شاهد بودند، تفاوت دارد.

میزان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار