چه کسانی می‌توانند جراحی لیفت پوست انجام دهند؟
کد خبر: ۱۴۳۹۹۵
تاریخ انتشار: 2019 May 07    -    ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
چه کسانی می‌توانند جراحی لیفت پوست انجام دهند؟ بسیاری از جراحان براین باورند که بهترین داوطلبان لیفت پوست، کسانی هستند که انتظارات واقع گرایانه‌ای را درباره آنچه که این عمل جراحی برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد، دارند و اهمیت این که چرا آن‌ها باید از دستورالعمل‌های قبل و بعد از عمل جراحی پیروی کنند را درک می‌کنند.

چه کسانی می‌توانند جراحی لیفت پوست انجام دهند؟«تابناک باتو»  چه کسانی می‌توانند جراحی لیفت پوست انجام دهند؟ بسیاری از جراحان براین باورند که بهترین داوطلبان لیفت پوست، کسانی هستند که انتظارات واقع گرایانه‌ای را درباره آنچه که این عمل جراحی برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد، دارند و اهمیت این که چرا آن‌ها باید از دستورالعمل‌های قبل و بعد از عمل جراحی پیروی کنند را درک می‌کنند. با این حال، برای کسب بهترین نتیجه، انجام مشاوره با یک جراح پلاستیک ضروری است تا از این طریق توصیه‌های مناسب مختص به خود را دریافت کنید. در این مقاله از بخش زیبایی، پوست و موی دکتر سلام به بررسی کاندید‌های مناسب برای لیفت پوست می‌پردازیم.

چه کسانی می‌توانند جراحی لیفت پوست انجام دهند؟


افرادی که می‌توانند لیفت پوست انجام دهند
چندین عامل مهم برای بررسی اینکه آیا شما گزینه مناسبی برای لیفت صورت هستید یا خیر، وجود دارد که در نهایت بر اثربخشی این روش تاثیر خواهند گذاشت.

سن مناسب برای انجام لیفت پوست
براساس اظهارات دکتر بروک سکل، جراح پلاستیک مقیم بوستون، صبر کردن برای تشدید علائم پیری بر روی پوست، اثر بخشی این روش را کاهش می‌دهد. دکتر سکل می‌گوید که برای اکثر مردم، تغییرات قابل توجه بدن که به علت افزایش سن ایجاد می‌شود، در اواخر دهه سوم زندگی رخ می‌دهد.


اقدام سریع در اوایل دهه چهارم زندگی و قبل از اینکه علائم پیری شدید شوند، از دائمی شدن این علائم پیشگیری می‌کنند. علاوه بر این، افراد در سنین چهل و پنجاه سالگی، با مشکلات پزشکی کمتری نسبت به افراد بالای شصت سال برخوردارند و سالم‌تر هستند و این بدان معناست که احتمال بیشتری برای بهبودی سریع و موفقیت آمیز وجود دارد.

چه کسانی می‌توانند جراحی لیفت پوست انجام دهند؟


دکتر جان هیلینسکی، جراح پلاستیک مقیم سن دیگو می‌افزاید: مزایای انجام جراحی لیفت صورت در سنین پایین‌تر بیشتر است. اگر در دهه چهارم زندگی خود ثابت کنید که نامزد خوبی برای این روش جراحی هستید، می‌توانید از نتایج آن برای مدت طولانی تری لذت ببرید و همچنین در طی سالیانی که اغلب برای موقعیت شغلی یک فرد مهم است از ظاهر شادابی، بهره‌مند شوید. علاوه بر این، با پرداختن به علائم پیری چهره قبل از اینکه شدید شوند، می‌توانید به نتایج بهتری دست پیدا کنید.


جنسیت
در حالی که لیفت صورت به طور سنتی توسط زنان مورد استفاده قرار می‌گرفته است، اما این روش به همان اندازه که برای زنان موثر است، برای مردانی که به دنبال تجدید حیات چهره خود هستند، نیز موثر است. گزارش آمار جراحی پلاستیک ۲۰۱۵ که توسط انجمن جراحان پلاستیک آمریکا منتشر شده است می‌گوید که لیفت صورت پنجمین روش جراحی محبوب در میان مردان آمریکایی است.


با توجه به این موضوع، ملاحظات خاصی وجود دارند که افراد باید قبل از اینکه تحت جراحی قرار گیرند، در نظر داشته باشند. به عنوان مثال، پزشکان باید به خطوط رویش موی صورت در مردان توجه داشته باشند. این عمل جراحی برای آقایان چالش برانگیزتر از زنان است، چرا که مردان دارای صورت‌های بزرگتر، گردن‌های ضخیم تر، ساختار‌های پوستی قوی‌تر و پوست ضخیم‌تر هستند.

قابلیت ارتجاعی پوست
یک کاندیدای خوب برای این روش جراحی، فردی است که انعطاف پذیری طبیعی پوست خود را حفظ کرده است. انعطاف پذیری پوست مهم است، چون در طی روند جراحی، جراح پوست را برای صاف کردن چروک‌ها می‌کشد و ترمیم موفقیت آمیز به میزان انعطاف پذیری پوست بستگی دارد تا با خطوط جدید سازگار شود. خاصیت انعطاف پذیری پوست ممکن است تحت تاثیر عواملی مانند سابقه ژنتیکی فرد، تاریخچه رژیم غذایی، زخم‌ها و قرار گرفتن در معرض آفتاب قرار داشته باشد. دکتر ریچارد رند، جراح پلاستیک بولیویایی مقیم واشنگتن، می‌گوید: پوستی که به طور جدی به وسیله تابش آفتاب آسیب دیده است به نتایجی مشابه پوست‌های سالم دست پیدا نمی‌کند.


ساختار استخوان نرمال برای انجام لیفت پوست
ساختار استخوان مناسب می‌تواند به طور قابل توجهی بر نتایج این روش تاثیرگذار باشد. برخی از جراحان ادعا می‌کنند که مناسب بودن ساختار استخوان صورت، پایه یک جراحی پلاستیک موفق را شکل می‌دهد. داشتن گونه و چانه برجسته به موفقیت آمیز بودن جراحی لیفت صورت کمک می‌کند، البته این بدان معنی نیست که بیمارانی که فاقد ساختار‌های استخوانی اصولی دیگر هستند، نمی‌توانند نتایج رضایت بخشی کسب کنند. بیمارانی که ساختار نامناسب تری دارند، قطعا می‌توانند برای مشاهده نتایج بهتر، از ایمپلنت یا جراحی انتقال چربی استفاده کنند.

چه کسانی می‌توانند جراحی لیفت پوست انجام دهند؟

سلامتی
جراحی لیفت صورت نسبت به روش‌های دیگر، یکی از روش‌های جراحی زیبایی تهاجمی است، به همین دلیل داشتن وضعیت سلامتی مناسب، پیش از جراحی مفید است و می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین نتیجه را کسب کنید.
دکتر رابرت تورنامب، جراح پلاستیک مقیم نیویورک، ادعا می‌کند که اتخاذ رژیم غذایی سالم در طول دوره قبل از عمل می‌تواند منجر به افزایش نتایج این جراحی شود. برای بسیاری از روش‌های جراحی پلاستیک، رسیدن به یک وزن ایده آل، به میزان زیادی نتیجه نهایی را افزایش می‌دهد. عمل‌های جراحی مانند کاهش سایز پستان و لیپوساکشن به طور مناسبی با کاهش وزن قبل از جراحی مرتبط است. من اغلب به بیماران گوشزد می‌کنم که لیپوساکشن ابزاری برای کاهش وزن نیست و اگر قبل از جراحی از طریق روش‌های مناسب به وزن ایده آل دست یابید، تاثیرات این روش بسیار بیشتر می‌شود.
همچنین، همه جراحان پلاستیک بر اهمیت ترک سیگار، قبل از انجام لیفت پوست تاکید می‌کنند. کشیدن سیگار علاوه بر تسریع افزایش پیری، خطراتی جدی برای پوست افراد دارد. دکتر رابرت سینگر، جراح پلاستیک مقیم کالیفرنیا توضیح می‌دهد: قرار گرفتن در معرض دود، چه به طور مستقیم و چه غیر مستقیم و یا استفاده از هر گونه محصولات آزاد کننده نیکوتین، باعث بروز عوارض جدی پس از جراحی‌های زیبایی می‌شود. اغلب جراحان پلاستیک از انجام جراحی لیفت صورت در بیمارانی که سیگار می‌کشند یا به هر شکل از نیکوتین استفاده می‌کنند، امتناع می‌کنند.


او توصیه می‌کند که بیمارانی که سیگار می‌کشند یا از نیکوتین استفاده می‌کنند، حداقل ۱۰ تا ۱۴ روز قبل از جراحی لیفت صورت و برای حداقل ۱۰ تا ۱۴ روز پس از عمل جراحی از مصرف آن‌ها اجتناب کنند. به طور خاص، مصرف دخانیات می‌تواند خونرسانی به پوست را کاهش دهد. دکتر سینگر اضافه می‌کند: التیام زخم‌ها به تامین خون بستگی دارد. با کشیدن سیگار، خونرسانی به پوست و بافت زیرین پوست کاهش می‌یابد. افراد سیگاری دارای نرخ بسیار بالاتری از تاخیر در بهبود، عفونت، باز شدن جای بریدگی، نکروز و یا از دست دادن پوست صورت، ماندگاری جای زخم‌های خفیف و مشکلات بی حسی هستند.

دکتر سلام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار