خطوط عجیب و غریب روی سر مرد ایتالیایی +عکس
کد خبر: ۱۴۳۸۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 May 05    -    ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵

پزشکان تصاویری از خطوطی به شکل الگوهایی غیر معمول روی سر مردی منتشر کرده‌اند. دلیل به وجود آمدن الگوها روی سر مرد، اختلالی است که سبب می‌شود بدن او هورمون رشد زیادی ترشح کند.

این مرد ۳۷ ساله ایتالیایی که نام او فاش نشده، متوجه چند چین پوستی شد که شبیه چین‌های یک لحاف به نظر می‌رسیدند و به همین دلیل به پزشک مراجعه کرد. علاوه بر این اختلال مرد جوان دارای پاها و دستانی بزرگ بود. فک پایین این مرد نیز برجسته بود. تمام این عوامل نشان دهنده یک اختلال نادر به نام «آکرومگالی» بود.

این اختلال سبب می‌شود اندازه استخوان‌ها بسیار بزرگ‌تر شود.

پزشکان معتقدند ضخیم شدن و عمیق شدن این خطوط روی پوست سر اختلالی است که cutis verticis gyrata نام دارد. آنها معتقدند این اختلال در برخی موارد با آکرومگالی نیز مرتبط بوده است.

هرچند پزشکان در «پادوا «پس از تشخیص بیماری این مرد را درمان کرده‌اند اما به گفته آنان این خطوط عمیق روی سر او از بین نمی‌روند.

نخستین بار همسر این مرد متوجه خطوط عجیب روی سر همسرش شد اما بقیه نشانه‌های بیماری به تدریج ظهور کردند.

خطوط عجیب و غریب روی سر مرد ایتالیایی +عکس

خطوط عجیب و غریب روی سر مرد ایتالیایی +عکس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خان محمدعلی آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
1
1
اگه ایران بود میگفتن اول فلان قدر واریز کنین تا ببینیم چشه سپس میگفتن بیماری ای نادر، خارق العاده و لاعلاج است و بگذارید مریض راحت زندگیش کند و از دنیا رود!
عمو فرید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
0
1
جالبه، توو شهر من (قائم شهر) هم یه نفر رو می بینم که سرش اینجوریه . البته خطوط راه راه هستند و خیلی بیشتره . البته اون فرد کارتون خواب و مشکل روانی داره.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار